Het grote W11 praattopic

DeletedUser

Guest
:DZover was ik ook, maar bedoelde meer op welke manier? Inactief, verslagen, gefuseerd, ruzie o.i.d..

Zero kwam in oorlog met Vision, FFC, LIEF en Cons. Vision pakte altijd al winst eigenlijk en deed dat steeds meer. LIEF ging nog redelijk gelijk op, Cons ook, maar FFC ging van verlies naar winst. Inactiviteit, interne problemen bij Zero en toen viel het zootje om. Veel leden naar FFC en LIEF, een enkeling naar Vision of Cons.
 

DeletedUser67181

Guest
Zero kwam in oorlog met Vision, FFC, LIEF en Cons. Vision pakte altijd al winst eigenlijk en deed dat steeds meer. LIEF ging nog redelijk gelijk op, Cons ook, maar FFC ging van verlies naar winst. Inactiviteit, interne problemen bij Zero en toen viel het zootje om. Veel leden naar FFC en LIEF, een enkeling naar Vision of Cons.

Thnx! Moeten haast wel intern ook andere spelers zijn gaan spelen, anders was FFC niet naar winst gegaan mijns inziens.
 

DeletedUser

Guest
ey impie


moes van jou weer dit jaar op het AF spammen ok!!!!!

~FFC~ 4life!!!
 

DeletedUser

Guest
haha eerste goede nieuws van 2013 al binnen, ik heb weer een oud lid van de begintijd van -BB- gespot.
Imperium kent hem ook nog wel, Mcmartens. een van de velen actief op ons forum toen!
 

DeletedUser

Guest
Beste w11-ers,

2,5 jaar geleden was ik gestopt op tribalwars (speelde enkel w11, de stedendwinger).
Speelde destijds in Zero Tolerance, zie nu echter dat zij geheel zijn verdwenen.

Kan iemand in het kort uitleggen wat er met de stam is gebeurd?

Wellicht is dit antwoord een beetje laat, maar het klopt dat er binnen Zero een leegloop was van spelers, waardoor vele accounts onbemand kwamen. Dat was ongeveer 3 jaar geleden denk ik, toen topspelers als Doc. Death en Ragnaroq besloten te stoppen. Vanaf toen is Zero er eigenlijk nooit meer bovenop gekomen. Daarnaast kan je wel zeggen dat ons risicovolle recruitingsbeleid ons uiteindelijk de kop heeft gekost. Veel keus hadden we daarentegen niet, we moesten deze risico's nemen om aan al onze fronten weerstand te kunnen bieden. Binnen de leiding van Zero werd er vervolgens allerlei plannen gemaakt om met de oude kern verder te gaan, maar dit bleek niet realistisch door onze ligging. Uiteindelijk besloot onze stamvader, de rode draad van Zero, om het pensioen te gaan. Ik geloof dat toen de stekker eruit is getrokken.

Trouwens, de Stedendwinger toch? Jij lag toch net als ik in k65?
 

DeletedUser46057

Guest
Hoi allemaal,

ik zal eens een tussenstand posten :)

De tussenstand is vanaf LIEF zich aan de oorlog statistieken heeft toegevoegd, leek me wel leuk!
vanaf 8 nov 2012 tot 11 jan 2013.

2m7u892.png


ODA killer: papegaai1 46.431.635 ODA
ODD killer: bas van kleef 423.631.713 ODD
Dorps veroveraar: keizer gerwin 98 dorpen
Dorps verliezer: Knightmaster 116 dorpen

Succes het komende jaar iedereen!!!

Groetjes Jonkos
 

DeletedUser

Guest
wauw... in nog geen 8 dagen van nergens naar de nummer 1... wie doet het hen na:eek:
Super!
 

DeletedUser46057

Guest
ik had het niet voor mogelijk gehouden.... :p

De tactiek is geweldig!!!!
 
Bovenaan