Het Grote Statistiek Topic

DeletedUser

Guest
Haha had Possieboy het account van Falconfire (Dat heette MichielDeRuijter ofzoiets :D) niet vern*ukt toen?

Daan is een prima speler op zich, maar voor de start zou ik em niet als co willen. Voor een groot account zonder al te veel risico is hij wel uitermate geschikt :D

Gelukkig ben ik al veel verder gevorderd in starts :)
Ik heb laatste maanden pas paar heel goede starts gehad met goede teams, alleen 't viel 2x op rij in de soep, ene keer liepen we op onverwachtse defwall en andere keer ingekakt ivm activiteit, we gingen wel echt lekker ;)

En nee, Sander hhad zelf michielderuijter verkrekt, want hij misde de snipes, maar no offence, hij probeerde het, ik had het toen ook kunnen verzieken maar misschien wel goed, dus no offence naar hem, overigens heb ik 'm nooit meer gezien..

En trouwes, ik stond nog wel als solo groeirang 1 op w25 éh :p en jana was een groot vast bb edel cluster met 95% def en dat was best klote :p
Maar op grote accounts kan ik ook goed overweg, heb me zat gevormt afgelopen jaren, vooral het afgelope jaar ;)
 

DeletedUser60153

Guest
Ik ben volgens mij recordhouder qua topicstarts op deze wereld :D

Actieve posters komen vaak op met stammen.

Voorbeelden:

Zo had je in het allerbegin bvb Sincspelers die vaak posten (Amokro/Vito Corleone/Gehaktbal8/WetNl/Patriot/Cornelis Rex...) en overwicht hadden. Wat later kwamen daar nog spelers als Victus en Ashketchum bij, die echt wel kapot actief waren op dit forum:p

Met de komst van de stam Acro. had je ook plots super veel posters van de stam (zoals in de W25 topics hierboven :eek:) . Confusional/Teutonic Order/Hargorn/Tempert/Drigun... Dat soort spelers herinner ik me nog goed. De langste constante zijn ongetwijfeld de spamkanonnen van (oud)Plague. Mohniels, St. Jimmy, Illy, zelfs Maikelzzz :D. Ook oud-Fruit ( voor de fusie) moest heel wat geflame ondergaan destijds.

Je hebt natuurlijk nog andere kampen gehad , zoals HAP (Vendoux, Phillips De goede, Muchas Maracas, 13Lad3r). En Resist. Vooral het account Hurei (Fresomania/NoMoreIdols...) zorgde voor een explosie aan posts.

Propaganda en spam staan en vallen vaak met een stam. Momenteel zijn er nog maar 2 kampen van betekenis, dus sterft het forum stilaan uit.

Mag ik je erop wijzen dat ik in Par. ook al poste en in Crows (toen nog gaapje) ook veel postte. Ik denk zelfs dat ik m'n minste posts op 't account Hurei heb gemaakt, de grote posts vs Plague kwamen toen ik al op muay zat. Maar goed, tot zover mierenneuken :)
 

DeletedUser58227

Guest
Volgensmij heb ik toch ook aardig wat posts achtergelaten hier :p
 

DeletedUser60153

Guest
4UHYF.png


Grappig. Resist heeft de meeste spelers met 't hoogste ODA in de oorlog met Fruit.
Als je Aegon niet zou meerekenen dan staat 't 66 dorpen voor Resist, 62 voor Fruit, en dat na zoveel ODA en ODD. Conclusie, er wordt goed gedeffed!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik gaf maar voorbeelden e Fresomania. Bijvoorbeeld een Sensation of een Vincke of een Lunatic kunnen/konden er ook wat van.

Er zijn er te veel om op te noemen :) Grappig ook om Floris nog eens een post te zien maken :D
 

DeletedUser58227

Guest
Ik gaf maar voorbeelden e Fresomania. Bijvoorbeeld een Sensation of een Vincke of een Lunatic kunnen/konden er ook wat van.

Er zijn er te veel om op te noemen :) Grappig ook om Floris nog eens een post te zien maken :D

Toch zet je mij er telkens niet tussen :(
 
Reactiescore
219
4UHYF.png


Grappig. Resist heeft de meeste spelers met 't hoogste ODA in de oorlog met Fruit.
Als je Aegon niet zou meerekenen dan staat 't 66 dorpen voor Resist, 62 voor Fruit, en dat na zoveel ODA en ODD. Conclusie, er wordt goed gedeffed!

Wij hebben nu pas front :cool:
 

DeletedUser

Guest
4UHYF.png


Grappig. Resist heeft de meeste spelers met 't hoogste ODA in de oorlog met Fruit.
Als je Aegon niet zou meerekenen dan staat 't 66 dorpen voor Resist, 62 voor Fruit, en dat na zoveel ODA en ODD. Conclusie, er wordt goed gedeffed!

Toch kom ik op iets heel anders uit hoor?

Zijde 1:
Stammen: Fruit.
Zijde 2:
Stammen: Resist

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 38
Kant 2: 29
Verschil: 9

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 335,881
Kant 2: 249,446
Verschil: 86,435

chart




Volgens mij zit de dat HAP in de oorlog zat en die verloren en veroverde dorpjes worden meegeteld in resist nu :confused:
 

DeletedUser60153

Guest
Je snapt ook echt m'n punt niet he. Ik wil gewoon laten zien dat we beide niet echt aan grote slagen toe komen. En of wij nou 4 dorpjes voorstaan of jullie 9, tja, boeie. Er wordt gewoon goed gedeffed aan beide kanten.
 

DeletedUser

Guest
Ik had het over de cijfertjes niet over de tekst die jij erachter zette... Daar ben ik dus niet eens op ingegaan dus ben ik ook niet daarover begonnen... Maar je hebt wel degelijk gelijk dat we nog niet aan grote slagen toe zijn gekomen...
 

DeletedUser60153

Guest
Ik had het over de cijfertjes niet over de tekst die jij erachter zette... Daar ben ik dus niet eens op ingegaan dus ben ik ook niet daarover begonnen... Maar je hebt wel degelijk gelijk dat we nog niet aan grote slagen toe zijn gekomen...

Trouwens nog een leuk statistiekje.

Zijde 1:
Spelers: muay-ray
Zijde 2:
Spelers: .JaTu.Dread.

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 25
Kant 2: 25
Verschil: 0

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 203,835
Kant 2: 205,419
Verschil: 1,584

chart
 

DeletedUser

Guest
Vind het deprimerend als je ziet dat in 103 dagen 20 voor mij en 17 voor Muay-ray staat
 

DeletedUser57071

Guest
Zijde 1:
Spelers: GHoST iSpRinK
Zijde 2:
Stammen: Resist

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1
Kant 2: 1
Verschil: 0

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 9,720
Kant 2: 9,744
Verschil: 24

chart


1dorpje gepakt/verloren, wel grappig om te zien hoe het dorp verloren is En gepakt/URL] oftewel geneuk met bb dorpen xD. En nog staan wij eerste met oda, in oorlogs statistieken


En wel grappig dat wij meeste Verslagen tegenstanders als aanvaller hebben. :)
 

DeletedUser

Guest
duurt nie lang meer smelly, bij moet wordt altijd alles gedodged, dus ik krijg weinig ODA
 

DeletedUser

Guest
Mwah valt mee :p Jij wilde dat er niet gedodged werd nou mijn front dodge ik niet hoor :p
 
Bovenaan