Het Grote Statistiek Topic

Reactiescore
323
I know, maar vond 't wel grappig dat je direct op clusterfucks ging inbeuken terwijl ze relatief goed gestacked stonden (hoorde ik)

Ik hou er niet van als noobs zich in mijn cluster vestigen. Ik heb geen zin om alles daaromheen te stacken, en ik wil niet 's ochtends verrast worden als Relax ineens aanvalt vanuit de cf. Nee hoor ik blijf erop bashen totdat mijn cleras op zijn of jullie deff :)
 

DeletedUser62436

Guest
Relax stack wel echt als een monster. Ook aan zijn normale front.
Beetje bang voor wouter en mellie? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Dat doet/deed Jorn ook. Was een beetje bang voor Harmen en mij.

Als je kunt stacken, doe je het gewoon. Dat heeft niets te maken met bang zijn of niet, gewoon met: hoe moeilijker ze er doorheen komen, hoe beter.
 

DeletedUser

Guest
Mwah ligt er ook aan hoe de def ligt in de stam ;) bang voor jullie was ik niet... Bang voor edels die snachts vlak achter mn front zouden gaan komen wel maar aangezien jullie daar nooit slim genoeg voor zijn geworden en jullie het nu niet meer lukt :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Neen, dat hebben we inderdaad niet gedaan. Maar jij als ik het me goed herinner maar één keer, en dan noem jij Harmen en mij dom :rolleyes: Jack, where are you?

Maarja, een voorbeeld van jouw slimheid: jij scout eerst wat dorpen achter het front 's nachts. Ik denk: die Jorn gaat sowieso volgende nacht edels sturen. En wat gebeurt er volgende nacht? Jij stuurt edels :rolleyes: Gelukkig had ik m'n wekkertje gezet, m'n jongen. Dus begin niet over slim zijn, jouw tactieken zijn zo doorzichtig als wat.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb wel geteld 1 edeltrein gestuurd en dat was overdag :rolleyes: De andere waren allemaal fake treinen waar jij dus driedubbel in getuind bent :D
 

DeletedUser

Guest
Maar dan niet.

Wel vreemd dan dat ze allemaal ge-t-timed waren, in de vroege ochtend aankwamen (7-8 uur), ze liepen op lege dorpen (die je de dag ervoor gescout had) en dat er voor één van de 2 treinen ook clears liepen :D
Volgens mij waren ze rond 1 uur gestuurd ofzo.
Dus Jorn, volgende keer beter hoor ;)
 

DeletedUser

Guest
Mwah denk wat later want ik had vakantie :p Volgende keer beter inderdaad als ik dat telkens zou moeten zeggen met die aanvallen van Resist wordt het zo saai
 

DeletedUser

Guest
Dus nu geef je ineens toe dat je vorige post gewoon gezever was? Goed bezig :D
 

DeletedUser

Guest
Nee zie jij ergens een toezegging dat mn vorige post zever was dacht het niet he...
 

DeletedUser

Guest
Moesten mijn treinen falen, dan zou ik ook zeggen dat ze fake zijn.
 

DeletedUser

Guest
Wel als ze ge-t-timed zijn en de eerste edel gewoon vergezeld wordt van een clear.
 

DeletedUser60153

Guest
Mwah ligt er ook aan hoe de def ligt in de stam ;) bang voor jullie was ik niet... Bang voor edels die snachts vlak achter mn front zouden gaan komen wel maar aangezien jullie daar nooit slim genoeg voor zijn geworden en jullie het nu niet meer lukt :rolleyes:

Ons front heeft nooit echt gestacked gestaan tot voor kort (1 maandje geleden ofzo). Max 3 dorpen per dorp, kon makkelijk meer erbij vragen maar hoefte niet. Goed schuiven noemen we dat, uitdaging.

Sommige massa's hebben we iets meer deff gekregen, bijv om ons achterland te redden. Maar aan 't front doen we 't eigenlijk altijd met eigen deff. De regel neem nooit meer front dan je zelf kan deffen lijkt mij een goede regel.
 
Bovenaan