Het grote spot prenten topic

Jammer weer. Hopelijk is het per ongeluk gegaan, want binnen revoc hebben we niet de vv.
Sowieso jammer, maar wel grappig na zo'n grote mond.

Ben al weken niet gelogged, speel enkel als defco maar als ze mij niks zeggen, tja.. Denk wat je wil genoeg mensen die weten dat ik geen runner ben :)

Lekker makkelijk antwoord ja. Een 'defco' die van niets op de hoogte is en het op z'n team afschuift. Typisch mannetje ben je ook:oops:

Wife is Life, Nexus en Saesee Tiin. deze ochtend.

Maak zweagels zijn knop dan ook eens ;) Wij (Wife) zijn niet begonnen met bb edelen, opeens zien wij gisterenavond dat zweagels ondanks zijn edelruimte bb aan front met ons edelt, als hij dat doet met al zijn ruimte nog dan staan wij zeker in ons goed recht dit ook te doen.

Ik edel ook geen bbs aan front hoor?
En volgens mij gelden alle knoppen evengoed voor modus gezien alle mb edel acties van laatste dagen van modus.
Hypocriete slechte spotprent dus die eerder van toepassing is bij modus dan bij ons :D

Maak zweagels zijn knop dan ook eens ;) Wij (Wife) zijn niet begonnen met bb edelen, opeens zien wij gisterenavond dat zweagels ondanks zijn edelruimte bb aan front met ons edelt, als hij dat doet met al zijn ruimte nog dan staan wij zeker in ons goed recht dit ook te doen.
:(