Het grote spot prenten topic

Reactiescore
152
Ach jochie, en hoeveel heb jij of Michiel hier wel niet uitgegeven aan pp?
En jij/michiel maar constant mollen voor maanden en info doorgeven..
En altijd opscheppen dat je zo goed was in deffen :p. (destroyed kuchkuch) En ook vaak gerunned hoor ik op andere werelden :)
De actie op jullie vond ik super gepast, moesten jullie maar altijd eerlijk zijn en geen fake skype accounts gebruiken om te mollen in de stam. Stank voor dank, moest je maar niet de stier bij de hoorns pakken kwarkie :D. Moet je trouwens niet achter Kenneth aan rennen? :eek:
En een stab? Mijn meme zegt t toch :D. + heb wel wat app ss's gezien hoor, dus maak je maar geen zorgen. Ik weet waar ik over praat :p.

PM me eens persoonlijk, jij zou je toch beter ergens anders mee bezig moeten houden als je eigen stamgenoten op het AF kapot lopen maken op iets wat totaal niet waar is.

Verder denk ik dat jij eens goed naar jezelf moet kijken ipv. iemand anders van dingen te beschuldigen waar hij totaal geen weet en geen deel van heeft uitgemaakt. Daarbij zeg ik je bij deze dat je snel van account RBC af bent, want anders neem ik persoonlijk andere maatregelen.

Verleden is verleden en als jij je eigen stamgenoot en tevens het account van de leider van NOVA zo voor schut wil zetten, zal je inzien met de conceqeunties en kan ik je persoonlijk vertellen wat er met jou gaat gebeuren. Ik heb totaal geen zin in deze shit, zeker omdat we stamgenoten zijn en ik nooit een verkeerd woord over jou heb gesproken en ook niet over andere stamgenoten.

Je bent gewoon een vieze ego en een enorm hypocriet mannetje die ik maar ook zeker de stam liever kwijt is als rijk!
 
Reactiescore
1.365
PM me eens persoonlijk, jij zou je toch beter ergens anders mee bezig moeten houden als je eigen stamgenoten op het AF kapot lopen maken op iets wat totaal niet waar is.

Verder denk ik dat jij eens goed naar jezelf moet kijken ipv. iemand anders van dingen te beschuldigen waar hij totaal geen weet en geen deel van heeft uitgemaakt. Daarbij zeg ik je bij deze dat je snel van account RBC af bent, want anders neem ik persoonlijk andere maatregelen.

Verleden is verleden en als jij je eigen stamgenoot en tevens het account van de leider van NOVA zo voor schut wil zetten, zal je inzien met de conceqeunties en kan ik je persoonlijk vertellen wat er met jou gaat gebeuren. Ik heb totaal geen zin in deze shit, zeker omdat we stamgenoten zijn en ik nooit een verkeerd woord over jou heb gesproken en ook niet over andere stamgenoten.

Je bent gewoon een vieze ego en een enorm hypocriet mannetje die ik maar ook zeker de stam liever kwijt is als rijk!

Hahaha, kijk m happen dan mooi man :p.
Ik log al maanden niet meer man ^^.
Zo godse mooi man.
Heerlijk dit, jij hapt echt precies zoals ik wil.
En jij bepaalt niks voor mij trouwens, ookal zou ik spelen.
Speelde in het begin ja, totdat ik erachter kwam dat jij op riding speelde.. Geen zin aan.
En er gaat niks boven een lekker nachtje trollen bij meneertje kwarkie :D.
Je hebt me weer genoeg gelach bezorgd man, thanks ^^.
Gedraag jij je maar een beetje met fronky daaro :).

xx
 
Reactiescore
152
Ik kan me in ieder geval altijd verantwoorden. Tuurlijk hap ik, omdat het gewoon onzin is wat jij verkondigt en ik enkel waarheden wil en geen onzin die over Pony of mij gezegd worden.

Pony is mijn account en pony spreekt zich enkel uit over waarheden tot nu toe en serieuze dingen en graag laat ik dat zo. Er weten vrij weinig mensen wie op Pony speelt, dus dat wou ik het liefste zo houden, aangezien het een serieus en leuk account is.

Jij zorgt er op dit moment voor dat RBC als een lachertje wordt gezien en de eigenaren en bespelers daarvan het nu recht moeten trekken door jou domme gedrag. Je benadeelt niet enkel RBC daarmee, maar ook de stam Nova, aangezien je dingen de wereld in helpt die niet waar zijn!!
 
Reactiescore
1.365
Het is sws geen onzin ;).
Maar ik ga geen appjes delen hier ivm privacy.
En anders wou je ze wel naar nova halen..
Ik zorg nergens voor, jij vindt dat RBC dankzij mij als een lachertje wordt gezien.
Denk t ook :p.
Jouw mening hoeft niet iedereen zo te vinden :p.
Ze vonden mijn memes al leuk, dus dat scheelt. :)
Neem aan dat jij niet zo'n type bent die iedereen eist te vinden wat jij vindt toch? :)
En als jij dan nee blijft zeggen, dan wacht ik wel de komende 3 maanden wel af bijvoorbeeld of jij, qq en justin niet in een stam komen samen :).
 
Reactiescore
152
Het is sws geen onzin ;).
Maar ik ga geen appjes delen hier ivm privacy.
En anders wou je ze wel naar nova halen..
Ik zorg nergens voor, jij vindt dat RBC dankzij mij als een lachertje wordt gezien.
Denk t ook :p.
Jouw mening hoeft niet iedereen zo te vinden :p.
Ze vonden mijn memes al leuk, dus dat scheelt. :)
Neem aan dat jij niet zo'n type bent die iedereen eist te vinden wat jij vindt toch? :)
En als jij dan nee blijft zeggen, dan wacht ik wel de komende 3 maanden wel af bijvoorbeeld of jij, qq en justin niet in een stam komen samen :).

Laat ik dan de meest volwassene zijn en hier verder niet meer op in gaan. Fijn leven verder!
 

DeletedUser77704

Guest
Het is sws geen onzin ;).
Maar ik ga geen appjes delen hier ivm privacy.
En anders wou je ze wel naar nova halen..
Ik zorg nergens voor, jij vindt dat RBC dankzij mij als een lachertje wordt gezien.
Denk t ook :p.
Jouw mening hoeft niet iedereen zo te vinden :p.
Ze vonden mijn memes al leuk, dus dat scheelt. :)
Neem aan dat jij niet zo'n type bent die iedereen eist te vinden wat jij vindt toch? :)
En als jij dan nee blijft zeggen, dan wacht ik wel de komende 3 maanden wel af bijvoorbeeld of jij, qq en justin niet in een stam komen samen :).

Wat heb ik hier nou mee te maken :eek:
 

Deleted User - 24028

Guest
... Verleden is verleden en als jij je eigen stamgenoot en tevens het account van de leider van NOVA zo voor schut wil zetten ...
Er is geen (ex) stamgenoot van je nodig om jullie account (en tevens de Nova leiding) voor schut te zetten hoor. Jullie zijn meer dan capabel om dat zelf te doen en doen het al voor weken aan een stuk.. Enkele voorbeelden:
  • Kijk alleen nog maar naar hier waar je openlijk ingaat tegen wat je denkt dat een stamgenoot van je is, als leider(account) niet wetende dat die al maanden niet meer speelt. Ongeacht wat er gebeurd is pleur je zoiets als leider of persoon op leidersaccount niet op het AF.
  • Dan hebben we jullie nog die een topic maken op het AF voor "Wereld afspraken" waarin jullie doen alsof het allemaal jullie fantastische idee was terwijl er daar voor naar jullie reeds een PM gestuurd werd om dergelijke afspraken te maken en die gewoon genegeerd wordt. Wederom doe je zo iets niet want het is respectloos tegenover de leiding van de andere stammen.
  • En als laatste, maar misschien wel belangrijkste, edelen jullie een overduidelijke CF bij Emerica en zijn jullie vervolgens totaal onredelijk wanneer zij die situatie ingame proberen oplossen. In die Pm benadrukken jullie nog eens dat jullie voor een CF als standaard de regels hanteren die ook hier op het AF in dat topic te vinden zijn om vervolgens het dorp niet terug te geven ookal voldoet het niet aan je eigen regels... Als Emerica vervolgens jullie zelfs een toegift wilt doen (wat die eigenlijk helemaal niet moet) en jullie 3 dorpen van een MB die in Nova gelegen is wilt schenken om schoon schip te houden is zelfs dat niet goed voor jullie.
Dus jullie (de spelers van account Pony en daarmee dus de leiding van Nova) maken jezelf hier en ingame belachelijk als het op communicatie en clean game aan komt. Hoezo verwacht je dat mensen hier willen discussieren over afspraken als jullie ze blijkbaar toch kunnen buigen wanneer je maar wilt... Als ik trouwens kijk naar dat soort acties zou het mij niet verbazen dat er wel iets aan is van dat stab verhaal hier boven, past namelijk lekker in jullie straatje...
 
Reactiescore
1.278
Reactiescore
1.365
Wat heb ik hier nou mee te maken :eek:

Alles mannn.
En trouwens, als mijn eigen stamleider/stam zoiets zou doen, zou ik het ook gewoon op het af zetten.. Ben niet van die achter de ellebogen praktijken.. En werk al helemaal niet mee met stab shizzl..
Waarom was steve ookalweer gequit? :eek:
 

DeletedUser77704

Guest
Alles mannn.
En trouwens, als mijn eigen stamleider/stam zoiets zou doen, zou ik het ook gewoon op het af zetten.. Ben niet van die achter de ellebogen praktijken.. En werk al helemaal niet mee met stab shizzl..
Waarom was steve ookalweer gequit? :eek:

Snap nog steeds niet mijn betrokkenheid XD
 
Reactiescore
1.365
Reactiescore
1.365
Bovenaan