DeletedUser79694
Guest
Pfoe ik zou echt geen idee hebben hoor ?
Stuur maar pm dan leg ik het je uit, en dan zal ik ook gelijk vertellen wat je moet doen als je met een offje uit je cf doorloopt omdat er niemand is
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Pfoe ik zou echt geen idee hebben hoor ?
Dat was ik , en ik voel me nog steeds beledigd. Dat was totaal geen onlinecheck, maar hoe de fuck moet ik je daarvan overhalen.Kijk dat ben ik nou eens met je eens, onlinechecks zijn voor noobs!
Een safe acc hoort def uit te zetten als predef. Als jullie nooit op front/cfs gaan krijg ik dus geen ods. Vrij logisch lijkt me?
Die 100k stacks bij SJ gaan we niet bashen nee. Elk persoon met een IQ van boven de 20 en ietwat spelinzicht zou dit kunnen voorspellen. Wellicht al zorgen jullie ervoor dat de stacks op de juiste plekken staan met reeële aantallen, dan kun je daadwerkelijk een massa opvangen zonder direct een half account te verliezen en een nieuwe linie op te zetten. Al hebben core accounts bij jullie niet alles mobiel staan(en dat is niet zo gezien de ods statistieken), dan doe je toch echt iets fout. Maargoed wellicht stoot die ezel zich niet 3x aan dezelfde steen.
Zelfs wij hebben meer ods terwijl wij ook altijd front gehad hebben modus gunt elkaar meer def denk ik zo^^
Plus nu modus steeds meer dorpen krijgt word het ossen alleen maar makkelijker![]()
Als 1 persoon zo redeneert is het niet zo erg, maar stel je eens voor dat iedereen in de stam zo denkt... dan krijg je volgende som:100k bij sj, grappig. Zoals eerder vermeld was 60% van mijn front daar recent veroverd en wilde ik tijdelijk wat extra stacks houden aangezien dat frontje 270 front is. Een 7tal dorpen 100k stacken zal niet de grote oorzaak zijn dat er 2 accs breken hoor
Ik had wel gedacht dat dit "Qua is gemotiveerder dan ooit" zich ingame zou tonen, niet hier. Hier lijken jullie met de discussie van de afgelopen 2 pagina's gemotiveerder dan ooit om bullshit te verkopen...
Als 1 persoon zo redeneert is het niet zo erg, maar stel je eens voor dat iedereen in de stam zo denkt... dan krijg je volgende som:
7 dorpen * 5 defjes * 11 accounts = 385!
Kleine 400 def dorpen lijkt me toch iets waarmee je het vallen van een account kan tegen gaanEn dan gebruiken we nog de door jou gegeven aantallen, we weten allemaal dat je meer dan 7 dorpen (over)stacked hebt lol
Ik had wel gedacht dat dit "Qua is gemotiveerder dan ooit" zich ingame zou tonen, niet hier. Hier lijken jullie met de discussie van de afgelopen 2 pagina's gemotiveerder dan ooit om bullshit te verkopen..
Goede vergelijking, want de rest heeft zijn front ook recent voor 60% veroverd! Ahnee toch niet.. Hoe zou ik het moeten verdedigen zonder mobiele def of stacks dan? Tot ik mob def heb staan er stacks, meer dan logisch
En dat gebeurd ook.
Echter, wat me vooral bij Modus opvalt dat jullie zover bij elkaar in de kont zitten met jullie tongen dat er maar bullshit blijft komen.
Wil je niet op elk gebied gaan afzeiken, maar meer risico had best gekund. Was ook niet zo'n essentieel cluster bleek, als je toch weer Emerica aanvalt.
Welk acc ben je? Toen ik nog frontte tegen IHA van Nova heeft qq zich volledig leeg gezet om massa op buurman juggrnaut te blocken. Mathieu zal dit vast wel bevestigen. Daarna met grote voorsprong rang 1 ods gestaan. Ods pakken doe je gewoon vooral als je buurman onder vuur ligt, de safe predef haal je mooi niets mee. En btw ik geil heel hard op od dus elke kans op ods probeer ik zo hard mogeliik te benutten (zal Mathieu ook niet weerleggen wss)
En toch weer ook weer emerica. Suprise surprise en the guru kreeg maar fractie van wat emerica binnen kreeg.Guru was ook target he, helaas wel mislukt
Ik speel op vetus
En toch weer ook weer emerica. Suprise surprise en the guru kreeg maar fractie van wat emerica binnen kreeg.
Was beetje misgegaanmaar hij zou 1/3 van emerica krijgen. Ligt ook verderaf gelegen natuurlijk.