Het grote spot prenten topic

Reactiescore
967
Een safe acc hoort def uit te zetten als predef. Als jullie nooit op front/cfs gaan krijg ik dus geen ods. Vrij logisch lijkt me?

Die 100k stacks bij SJ gaan we niet bashen nee. Elk persoon met een IQ van boven de 20 en ietwat spelinzicht zou dit kunnen voorspellen. Wellicht al zorgen jullie ervoor dat de stacks op de juiste plekken staan met reeële aantallen, dan kun je daadwerkelijk een massa opvangen zonder direct een half account te verliezen en een nieuwe linie op te zetten. Al hebben core accounts bij jullie niet alles mobiel staan(en dat is niet zo gezien de ods statistieken), dan doe je toch echt iets fout. Maargoed wellicht stoot die ezel zich niet 3x aan dezelfde steen.
 

DeletedUser77704

Guest
Dit heet het spotprenten topic :(

Ik helemaal blij, 2 pagina's aan spotprenten erbij, is het enkel dit gezeik wat nergens op slaat.

Niet kunnen faken is niet zelfde als niet kunnen dodgen, mooie conclusie van verhaal XD
 

DeletedUser77942

Guest
Zelfs wij hebben meer ods terwijl wij ook altijd front gehad hebben modus gunt elkaar meer def denk ik zo^^

Plus nu modus steeds meer dorpen krijgt word het ossen alleen maar makkelijker:)
 
Reactiescore
69
Die 100k stacks bij SJ gaan we niet bashen nee. Elk persoon met een IQ van boven de 20 en ietwat spelinzicht zou dit kunnen voorspellen. Wellicht al zorgen jullie ervoor dat de stacks op de juiste plekken staan met reeële aantallen, dan kun je daadwerkelijk een massa opvangen zonder direct een half account te verliezen en een nieuwe linie op te zetten. Al hebben core accounts bij jullie niet alles mobiel staan(en dat is niet zo gezien de ods statistieken), dan doe je toch echt iets fout. Maargoed wellicht stoot die ezel zich niet 3x aan dezelfde steen.

100k bij sj, grappig. Zoals eerder vermeld was 60% van mijn front daar recent veroverd en wilde ik tijdelijk wat extra stacks houden aangezien dat frontje 270 front is. Een 7tal dorpen 100k stacken zal niet de grote oorzaak zijn dat er 2 accs breken hoor
 
Reactiescore
69
Zelfs wij hebben meer ods terwijl wij ook altijd front gehad hebben modus gunt elkaar meer def denk ik zo^^

Plus nu modus steeds meer dorpen krijgt word het ossen alleen maar makkelijker:)

Welk acc ben je? Toen ik nog frontte tegen IHA van Nova heeft qq zich volledig leeg gezet om massa op buurman juggrnaut te blocken. Mathieu zal dit vast wel bevestigen. Daarna met grote voorsprong rang 1 ods gestaan. Ods pakken doe je gewoon vooral als je buurman onder vuur ligt, de safe predef haal je mooi niets mee. En btw ik geil heel hard op od dus elke kans op ods probeer ik zo hard mogeliik te benutten (zal Mathieu ook niet weerleggen wss)
 

Deleted User - 24028

Guest
Ik had wel gedacht dat dit "Qua is gemotiveerder dan ooit" zich ingame zou tonen, niet hier. Hier lijken jullie met de discussie van de afgelopen 2 pagina's gemotiveerder dan ooit om bullshit te verkopen...

100k bij sj, grappig. Zoals eerder vermeld was 60% van mijn front daar recent veroverd en wilde ik tijdelijk wat extra stacks houden aangezien dat frontje 270 front is. Een 7tal dorpen 100k stacken zal niet de grote oorzaak zijn dat er 2 accs breken hoor
Als 1 persoon zo redeneert is het niet zo erg, maar stel je eens voor dat iedereen in de stam zo denkt... dan krijg je volgende som:
7 dorpen * 5 defjes * 11 accounts = 385!

Kleine 400 def dorpen lijkt me toch iets waarmee je het vallen van een account kan tegen gaan ;) En dan gebruiken we nog de door jou gegeven aantallen, we weten allemaal dat je meer dan 7 dorpen (over)stacked hebt lol
 
Reactiescore
69
Ik had wel gedacht dat dit "Qua is gemotiveerder dan ooit" zich ingame zou tonen, niet hier. Hier lijken jullie met de discussie van de afgelopen 2 pagina's gemotiveerder dan ooit om bullshit te verkopen...


Als 1 persoon zo redeneert is het niet zo erg, maar stel je eens voor dat iedereen in de stam zo denkt... dan krijg je volgende som:
7 dorpen * 5 defjes * 11 accounts = 385!

Kleine 400 def dorpen lijkt me toch iets waarmee je het vallen van een account kan tegen gaan ;) En dan gebruiken we nog de door jou gegeven aantallen, we weten allemaal dat je meer dan 7 dorpen (over)stacked hebt lol

Goede vergelijking, want de rest heeft zijn front ook recent voor 60% veroverd! Ahnee toch niet.. Hoe zou ik het moeten verdedigen zonder mobiele def of stacks dan? Tot ik mob def heb staan er stacks, meer dan logisch
 

DeletedUser23358

Guest
Ik had wel gedacht dat dit "Qua is gemotiveerder dan ooit" zich ingame zou tonen, niet hier. Hier lijken jullie met de discussie van de afgelopen 2 pagina's gemotiveerder dan ooit om bullshit te verkopen..

En dat gebeurd ook. :)

Echter, wat me vooral bij Modus opvalt dat jullie zover bij elkaar in de kont zitten met jullie tongen dat er maar bullshit blijft komen.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Goede vergelijking, want de rest heeft zijn front ook recent voor 60% veroverd! Ahnee toch niet.. Hoe zou ik het moeten verdedigen zonder mobiele def of stacks dan? Tot ik mob def heb staan er stacks, meer dan logisch

Wil je niet op elk gebied gaan afzeiken, maar meer risico had best gekund. Was ook niet zo'n essentieel cluster bleek, als je toch weer Emerica aanvalt.
 

DeletedUser77704

Guest
En dat gebeurd ook. :)

Echter, wat me vooral bij Modus opvalt dat jullie zover bij elkaar in de kont zitten met jullie tongen dat er maar bullshit blijft komen.

90% is feit, 10% bullshit

Bij sommige beweringen hier van sommige stamgenoten van je twijfel ik of hun percentage niet omgedraaid moet zijn
 

DeletedUser77942

Guest
Welk acc ben je? Toen ik nog frontte tegen IHA van Nova heeft qq zich volledig leeg gezet om massa op buurman juggrnaut te blocken. Mathieu zal dit vast wel bevestigen. Daarna met grote voorsprong rang 1 ods gestaan. Ods pakken doe je gewoon vooral als je buurman onder vuur ligt, de safe predef haal je mooi niets mee. En btw ik geil heel hard op od dus elke kans op ods probeer ik zo hard mogeliik te benutten (zal Mathieu ook niet weerleggen wss)

Ik speel op vetus
 
Reactiescore
69
Ik speel op vetus

Nja je bent niet het safe acc die alles als prestacks stuurt. Toen shakedown weggespeeld werd kon je als buurman ook veek meepikken natuurlijk. Ods wil weinig zeggen naar mijn mening. Heb altijd al mijn zc gestuurd wnr mensen massa kregen
 

DeletedUser80051

Guest

Hi ,

Laten we eens even een serieuze reactie geven hierop.
Jou CO zei dat hij wel leuke gesprekken ziet zitten gedurende nacht.
Screenshot kan ik wel toevoegen indien nodig.
Iedereen weet dat account naze wellicht wel 24-7 bemand is.

Je kunt ook de reactie laten zien op het moment dat jij zei dat ik 'Nacht' controle uitvoer'.
Sinds die dag heb ik je nooit meer gesproken en ga ik het ook nooit meer doen.
Als jij denkt dat ik door middel van nacht controle van jou wil winnen dan heb je het goed mis.

Vind het een beetje triest en zielig een kleine stukje van de taart laten zien.
Laat gelijk alles zien maat niet dat stuk waar jij voordelen uit haalt he.
Succes verder TFA we komen elkaar zeker tegen op het veld ;-)

Gito
 
Bovenaan