Goed topic!
Als ik terugdenk aan de oude spelers waar ik mee en tegen heb gespeeld, denk ik aan:
- Benleonard en Sir Jesse: Mijn eerste stamleiders van de stam A33.
- Ptagi: Hierbij zat ik ook vanaf het begin in de stam, en ik weet nog dat hij zo'n beetje alle dorpjes van Knights of Avalon (1 van de 2) in nam na een lange strijd XD
- Teh Child: Dé grote bedreiging van A33. Lol ik spreek hem nu nog steeds dagelijks
- Goofy1: Mijn Eerste vijand! Echter door wederzijds respect zijn we aan dezelfde kant gaan strijden. dit met veel succes
- Stafke: Het zelfde verhaal als hierboven. Hij bleek echt een fantastische persoon te zijn, en heeft vip nog veel goeds gebracht.
- Careless: Hij was altijd dé persoon met de grote mond tegen Vib, met tegelijkertijd een oerlelijk cluster. Echter was het voor mij altijd ook wel duidelijk dat het een goeie speler was.
- The UnderCat: Met hem heb ik ook veel samen gespeeld en hij was ook een heel goeie speler om mee te spelen.
Dit waren de spelers waar ik het meest aan denk als ik terugkijk naar mijn W8 verleden. echter zijn er nog veel meer gedenkwaardige spelers zoals Bladieblaat (en de andere speler die ernaast zat en ook met een b begon en ook dezelfde voornaam had, welke ik ben vergeten
), Da phoenix, neverbeclever, Azula enz enz enz. teveel om op te noemen gewoon.
Ik vond de oude viptijd de beste tijd die we hadden op deze wereld. Na de fusie vond ik het steeds wat minder leuk worden, hoewel het gebeuren op de gehele wereld wel interessanter werd
Hoe dan ook, Wereld 8 was mijn wereld!