Het grote oud-strijders reunie topic

DeletedUser16256

Guest
Reunie :D

Ik vind dat wij als volwaardige oudstrijders van W8 het respect en de verdiensten krijgen om een soort digitaal standbeeld te krijgen, in de vorm van dit topic :cool:
 

DeletedUser

Guest
Goed topic!
Als ik terugdenk aan de oude spelers waar ik mee en tegen heb gespeeld, denk ik aan:
- Benleonard en Sir Jesse: Mijn eerste stamleiders van de stam A33.
- Ptagi: Hierbij zat ik ook vanaf het begin in de stam, en ik weet nog dat hij zo'n beetje alle dorpjes van Knights of Avalon (1 van de 2) in nam na een lange strijd XD
- Teh Child: Dé grote bedreiging van A33. Lol ik spreek hem nu nog steeds dagelijks :eek:
- Goofy1: Mijn Eerste vijand! Echter door wederzijds respect zijn we aan dezelfde kant gaan strijden. dit met veel succes:D
- Stafke: Het zelfde verhaal als hierboven. Hij bleek echt een fantastische persoon te zijn, en heeft vip nog veel goeds gebracht.
- Careless: Hij was altijd dé persoon met de grote mond tegen Vib, met tegelijkertijd een oerlelijk cluster. Echter was het voor mij altijd ook wel duidelijk dat het een goeie speler was.
- The UnderCat: Met hem heb ik ook veel samen gespeeld en hij was ook een heel goeie speler om mee te spelen.

Dit waren de spelers waar ik het meest aan denk als ik terugkijk naar mijn W8 verleden. echter zijn er nog veel meer gedenkwaardige spelers zoals Bladieblaat (en de andere speler die ernaast zat en ook met een b begon en ook dezelfde voornaam had, welke ik ben vergeten:(), Da phoenix, neverbeclever, Azula enz enz enz. teveel om op te noemen gewoon.
Ik vond de oude viptijd de beste tijd die we hadden op deze wereld. Na de fusie vond ik het steeds wat minder leuk worden, hoewel het gebeuren op de gehele wereld wel interessanter werd:D

Hoe dan ook, Wereld 8 was mijn wereld!
 

DeletedUser

Guest
Goed topic!
Als ik terugdenk aan de oude spelers waar ik mee en tegen heb gespeeld, denk ik aan:
- Benleonard en Sir Jesse: Mijn eerste stamleiders van de stam A33.
- Ptagi: Hierbij zat ik ook vanaf het begin in de stam, en ik weet nog dat hij zo'n beetje alle dorpjes van Knights of Avalon (1 van de 2) in nam na een lange strijd XD
- Teh Child: Dé grote bedreiging van A33. Lol ik spreek hem nu nog steeds dagelijks :eek:
- Goofy1: Mijn Eerste vijand! Echter door wederzijds respect zijn we aan dezelfde kant gaan strijden. dit met veel succes:D
- Stafke: Het zelfde verhaal als hierboven. Hij bleek echt een fantastische persoon te zijn, en heeft vip nog veel goeds gebracht.
- Careless: Hij was altijd dé persoon met de grote mond tegen Vib, met tegelijkertijd een oerlelijk cluster. Echter was het voor mij altijd ook wel duidelijk dat het een goeie speler was.
- The UnderCat: Met hem heb ik ook veel samen gespeeld en hij was ook een heel goeie speler om mee te spelen.

Dit waren de spelers waar ik het meest aan denk als ik terugkijk naar mijn W8 verleden. echter zijn er nog veel meer gedenkwaardige spelers zoals Bladieblaat (en de andere speler die ernaast zat en ook met een b begon en ook dezelfde voornaam had, welke ik ben vergeten:(), Da phoenix, neverbeclever, Azula enz enz enz. teveel om op te noemen gewoon.
Ik vond de oude viptijd de beste tijd die we hadden op deze wereld. Na de fusie vond ik het steeds wat minder leuk worden, hoewel het gebeuren op de gehele wereld wel interessanter werd:D

Hoe dan ook, Wereld 8 was mijn wereld!


Thx:p
Naasr bladie doel je op BW-King vermoed ik?
Velen zijn echter niet meer de oorspronkelijke spelers.
 

DeletedUser52445

Guest
Reunie :D

Ik vind dat wij als volwaardige oudstrijders van W8 het respect en de verdiensten krijgen om een soort digitaal standbeeld te krijgen, in de vorm van dit topic :cool:

voor beurre een speciaal standbeeld:
1309788626-280.png
topic kan maar dit ook :D

Maar even serieus goed topic
 

DeletedUser16256

Guest
De nostalgie druipt van mijne pc af :D

Moet zeggen dat ik veel van mijn herinneringen heb verdrongen.. :(
Maar met het lezen van die verhalen zullen die vast weer bovenkomen :)
 

DeletedUser

Guest
De nostalgie druipt van mijne pc af :D

Moet zeggen dat ik veel van mijn herinneringen heb verdrongen.. :(
Maar met het lezen van die verhalen zullen die vast weer bovenkomen :)

Jij die lux naaide:p
Je geschiedenis met bartje hurink etc:p

Nostalgie ftw:p
 

DeletedUser16256

Guest
Jij die lux naaide:p
Je geschiedenis met bartje hurink etc:p

Nostalgie ftw:p

Heb die nooit genaaid ja :eek:

Ben gewoon een eervol figuur die niet graag op z'n ego'tje getrapt wordt.
Ik voelde te weinig respect voor de daden en eeuwig lange trouw die ik de stam al had toegekend.
Dacht dat ik ergens op ons forum destijds las:

'Beurre is een leuke knul, goed voor de show en voor groepsfeer, maar veel werk heeft hij nog niet opgeknapt'.
Terwijl er zonder mij nooit een Lux had bestaan :(

Snif snif :(
 

DeletedUser49143

Guest
ghehe tog heb ik respect voor alle spelers die nog op w8 zitten behalve paar spelers die het spel niet eerlijk spelen zoals het hoort ;)

en vind wel jmmr dat je mij niet noemde haha maar alleen b2b leden d8 ik xD
 

DeletedUser

Guest
ghehe tog heb ik respect voor alle spelers die nog op w8 zitten behalve paar spelers die het spel niet eerlijk spelen zoals het hoort ;)

en vind wel jmmr dat je mij niet noemde haha maar alleen b2b leden d8 ik xD

Zijn ook de spelers die het vaakst besproken werden op het AF he;)
 

DeletedUser

Guest
k vond het geweldig om altijd vroeger te lezen wat er allemaal op het AF werd gepost :cool:
 

DeletedUser

Guest
ja he:p, ruzie maken met krepox, om de uur weer nieuwe propaganda die nu uiteindelijk 3 jaar later tot niks heeft geleid etc etc.:p. Goede oude tijden:(
 

DeletedUser

Guest
Thx:p
Naasr bladie doel je op BW-King vermoed ik?
Velen zijn echter niet meer de oorspronkelijke spelers.
BW-king ja. ik snap zelf niet hoe ik hem ooit heb kunnen vergeten, maar dat was hem ja xd En ja, bijna iedereen is gestopt op zijn acc, maar dat was gewoon een kwestie van tijd.
ghehe tog heb ik respect voor alle spelers die nog op w8 zitten behalve paar spelers die het spel niet eerlijk spelen zoals het hoort ;)

en vind wel jmmr dat je mij niet noemde haha maar alleen b2b leden d8 ik xD
Sorry, maar ik heb volgens mij nog nooit van jou gehoord xd. Wie ben je ingame? en waar zit je ongeveer?

edit: Ik heb je ff opgezocht op twstats, en vind het nu niet zo verwonderlijk dat ik je niet ken :D
 

DeletedUser52445

Guest
BW-king ja. ik snap zelf niet hoe ik hem ooit heb kunnen vergeten, maar dat was hem ja xd En ja, bijna iedereen is gestopt op zijn acc, maar dat was gewoon een kwestie van tijd.

Sorry, maar ik heb volgens mij nog nooit van jou gehoord xd. Wie ben je ingame? en waar zit je ongeveer?

edit: Ik heb je ff opgezocht op twstats, en vind het nu niet zo verwonderlijk dat ik je niet ken :D

Gewoon schaapie hoor igm, hij zit in TEoW (stats)
hij zit in de rim van de wereld volgens mij ong c96,97 als ik het goed heb
 

DeletedUser

Guest
BW-king ja. ik snap zelf niet hoe ik hem ooit heb kunnen vergeten, maar dat was hem ja xd En ja, bijna iedereen is gestopt op zijn acc, maar dat was gewoon een kwestie van tijd.

Sorry, maar ik heb volgens mij nog nooit van jou gehoord xd. Wie ben je ingame? en waar zit je ongeveer?

edit: Ik heb je ff opgezocht op twstats, en vind het nu niet zo verwonderlijk dat ik je niet ken :D

En ik dan vriend?
 

DeletedUser49143

Guest
ik zit gedwongen in teow :S

dus dat jullie het weten :p

maargoed ben nu in fusie xD
en stop op alle werelkden behhalve op w15

en ga dan een ander verslavend spel spelen ;)
 
Bovenaan