Het grote name change topic

Welke naam gaat het worden?

  • Scheermesje

  • Un Amour de Poche

  • Cassius

  • Punthoofd

  • Redington

  • Atticus


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Reactiescore
1.804
Geen zorgen dit wordt duchtig besproken in de hoge kringen van de partijtop.
Gepaste acties zullen genomen worden en betrokken persoon rechtstreeks gecontacteerd.
 
Reactiescore
1.735
Dit is zeker geen originele naam. Het stikt van de kim Jung unnen en alles wat daar op lijkt.
 
Reactiescore
757
@materlotti het is nu al de derde mod die je roept omwille van mijn naam. Het word een beetje zielig man. Als ik jou was zou ik eerst je handtekening aanpassen en die accountnaam vervangen door een tekst die wel past op het VF.

Mijn naam werd trouwens goedgekeurd door de mensen die hier wel iets te zeggen hebben ;)
 
Reactiescore
2.386
punthoofd was beter geweest
 
Reactiescore
2.386
nooit
 
Reactiescore
999
@materlotti het is nu al de derde mod die je roept omwille van mijn naam. Het word een beetje zielig man. Als ik jou was zou ik eerst je handtekening aanpassen en die accountnaam vervangen door een tekst die wel past op het VF.

Mijn naam werd trouwens goedgekeurd door de mensen die hier wel iets te zeggen hebben ;)

zwijg toch klapdebielho
 
Reactiescore
1.536
materlotti komt van matterlotti toch? en matterlotti komt van blond. en als ik het goed heb, komt blond van o.a. wereld 23 (of 25 ofzo) waar ik met materlotti/matterlotti/blond in een stam heb gezeten waar hij de opperleider was
 
Bovenaan