Het grote name change topic

Welke naam gaat het worden?

  • Scheermesje

  • Un Amour de Poche

  • Cassius

  • Punthoofd

  • Redington

  • Atticus


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Reactiescore
2.386
aiaiaiai, geen gf pics voor jou

Punthoofd Stemmen: 19 - 65,5%
wel echt sad dit, je negeert de keuze van het volk
 
Reactiescore
757
aiaiaiai, geen gf pics voor jou

Punthoofd Stemmen: 19 - 65,5%
wel echt sad dit, je negeert de keuze van het volk
De keuze van het volk ruimt plaats voor originaliteit. Je zou respect moeten tonen dat ik al een naam nam zonder puntje en hoofdletters.
 
Reactiescore
2.386
je mag geen respect van het volk verwachten als je hun keuze niet respecteert
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
op de i van kim staat een puntje?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
ja maar ik laat me geen dingen opdragen dus het boeit mij niet echt :/
 
Reactiescore
992
jij vindt het lachen om een massamoordenaar als profielfoto + username in te stellen? besef je eigenlijk wel hoeveel mensen je hiermee kunt raken?
 
Reactiescore
757
jij vindt het lachen om een massamoordenaar als profielfoto + username in te stellen? besef je eigenlijk wel hoeveel mensen je hiermee kunt raken?
Ik gebruik nergens een officiële naam en een cartoon als ava. Je giftige kikker als ava kan ook mensen kwetsen
 
Reactiescore
1.468
@Jo Han @Sule Silmad vinden jullie het normaal dat iemand een profielfoto + spelersnaam neemt van een extremistische communist die al heel wat onschuldige burgerdoden op zijn geweten heeft?

persoonijk heb ik ook enkele voorvaderen in de koude oorlog verloren en dit raakt mij diep vanbinnen. elke keer als ik deze naam + foto zie is het alsof iemand het mes nog wat dieper in die oorlogswonde drukt.
Idc, dat is een probleem voor de gamemods
 
Reactiescore
757
Dao Mechong was ooit zelfs mod dus ik zie in mijn naam geen enkel probleem. @materlotti vond het blijkbaar nodig om wat te gaan muggenziften. Maar ik neem het hem niet kwalijk
 
Bovenaan