Het grote met hoeveel LC farm je topic

DeletedUser61134

Guest
Jeetje iedereen zo serieus reageren op een trollende brugpieper ^^
Iedereen zou moeten kunnen zien dat hij niet serieus kan zijn na 3-4 posts, eh

Dat terzijde de lange posts over andere werelden zijn saai.
Ik zou dit ook helemaal geskipped hebben als ik niet zo moest lachen om die Krepox.

On topic: Nog altijd 1 LC :p
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Ze moeten hun testosteron ergens kwijt:D
 
Reactiescore
661
Waar je ook met moet opletten is dat sommige spelers hun wereld als één van de zwaarste en natuurlijk best bezette werelden vindt qua kwaliteit. Ik heb het altijd moeilijk dat zoiets wordt gezegd. Hoe meet je dergelijke zaken? Het is niet omdat sommige vrij bekend zijn van het algemeen forum dat dit een goede weergave geeft van de kwaliteit op een bepaalde wereld. Er zijn natuurlijk bepaalde stammen die bekend zijn, maar daarom zijn ze niet altijd de beste geweest en is hun wereld niet altijd net de zwaarste geweest.

Nogmaals, opletten daarmee.

Trouwens, w1 was natuurlijk veruit de zwaarste en had absoluut de beste spelers *kuch* *kuch*

+1. Dat eeuwige gezever over oude werelden mag van mijn part ook achterwege gelaten worden, of maak anders een mooi topic op het wereldforum aldaar.

Je hebt gelijk. Maar zo lang het over w1 gaat mag het wel vind ik.
 

DeletedUser3435

Guest
Jeetje iedereen zo serieus reageren op een trollende brugpieper ^^
Iedereen zou moeten kunnen zien dat hij niet serieus kan zijn na 3-4 posts, eh

Dat terzijde de lange posts over andere werelden zijn saai.
Ik zou dit ook helemaal geskipped hebben als ik niet zo moest lachen om die Krepox.

On topic: Nog altijd 1 LC :p
Nee inderdaad, jouw kinderachtige reacties zorgen ervoor dat dit AF actief zou worden.. Of je zielige obsessie met meisjes (zoals Amber Heard) gaat dit forum actief houden omdat ze graag naar jullie profielpics en nutteloze reacties kijken.. Probeer eens boven het niveau van een 16-jarige uit te stijgen, als je dan ook maar een 'beetje' activiteit op dit forum brengt.. DAN is het nutteloos om over oude werelden te beginnen en zal ik erover stoppen. Tot dan moet je gewoon rustig in een hoekje gaan zitten en foto's van meisjes gaan googlen. :D

Ze moeten hun testosteron ergens kwijt:D
Spreek voor jezelf, ik denk dat ik de enigste van ons twee ben die weet wat ik aanmoet met mijn testosteron. ;)

@ TCOMC: I rest my case, jij weet meer van W30 en dan krijgen die kuddos hierboven ook de kans om een interessante discussie te starten.. Zonder dat we over oude werelden bezig zijn.
 

DeletedUser61134

Guest
Haha deze gozer xD
Vraag me echt af of je serieus bent en een IQ van een pinda bezit of expres dom doet :p

En ja dit is een nuttige reactie ^^

Ontopic: Ik shape muren dus nog altijd 1 LC! :eek:
 

DeletedUser64057

Guest
Tgoh, hier pak je dan toch wel de meest slechte spelers op w 31. Ik ben niet zo'n fan van de meeste spelers die ik nu opnoem maar die spelers acht ik allemaal wel beter dan degene die jij opnoemt. Exclusivia ( Jim, ondanks zijn grote bek), Abrakadabra (david), die vent met een schoen als afbeelding van krakje (even zijn naam kwijt, bram in ieder geval), halve haan, hans (saruna sangrmate oid), robin (robskee), bik en rode trap (thijs), thijs44 (thijs), gerard (vexx), een niet 100 % inactiefe jelle (secret speech), die hiathe gast die al sinds een eeuwigheid het af onderspamt en ga zo maar door.

Ik beweer niet dat dit allemaal spelers van de bovenste plank zijn. Maar dit vind ik de degelijkere spelers van w 31. Deze spelers acht ik een stuk beter dan degene die jij opnoemde. En veel spelers die w 31 speelde die ik zelf wel hoog heb liggen laat ik dan achterwege. Dus naar mijn inziens zijn de spelers die jij opnoemt nou niet echt top.

Dit en dan kan ik me nog wel wat spelers herinneren die op die wereld toch wel aardig goed spel lieten zien met poo, crazybertje, blik en rode trap, jeenyus(mijn medespeler bedoel ik dan en niet mezelf:)), die verschrikkelijk irritante mr stardashian en nog een hoop.

W31 staat zowiezo in mijn top 3 kwa niveau van de afgelopen 20 werelden.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Nee inderdaad, jouw kinderachtige reacties zorgen ervoor dat dit AF actief zou worden.. Of je zielige obsessie met meisjes (zoals Amber Heard) gaat dit forum actief houden omdat ze graag naar jullie profielpics en nutteloze reacties kijken.. Probeer eens boven het niveau van een 16-jarige uit te stijgen, als je dan ook maar een 'beetje' activiteit op dit forum brengt.. DAN is het nutteloos om over oude werelden te beginnen en zal ik erover stoppen. Tot dan moet je gewoon rustig in een hoekje gaan zitten en foto's van meisjes gaan googlen. :D


Spreek voor jezelf, ik denk dat ik de enigste van ons twee ben die weet wat ik aanmoet met mijn testosteron. ;)

@ TCOMC: I rest my case, jij weet meer van W30 en dan krijgen die kuddos hierboven ook de kans om een interessante discussie te starten.. Zonder dat we over oude werelden bezig zijn.

Kerel ga ff huilen ofzo hahaha je weet wie het zegt of moet je weer teruggefloten worden?
 

DeletedUser73696

Guest
Haha deze gozer xD
Vraag me echt af of je serieus bent en een IQ van een pinda bezit of expres dom doet :p

En ja dit is een nuttige reactie ^^

Ontopic: Ik shape muren dus nog altijd 1 LC! :eek:

Lieve schat, niet iedereen kan aan de buitenkant zien of jij hebt bent op die foto of niet. Aangezien ik ook nog steeds mijn vraagtekens erbij heb, maarja jezelf voorliegen op een internet spelletje, terwijl je een man of jongen bent zou wel echt heel laag zijn. Verder heeft hij wel een punt, aangezien door hem het niveau weer flink omhoog gaat. Wie de fack boeit het nou of je met 1 of 2 lc farmt. Whoooo, hun farmen met 2 lc, laten we hun voor de stam vragen. Ga jezelf lekker vermaken in de praathoek of zoek een leuke jongen op. Echt niemand zit te wachten op een ongesteld kind van 16, wat net in haar puberteit zit en zichzelf heel goed vind.
 

DeletedUser61134

Guest
@krepox

Neem een voorbeeld aan Mike!
Die lult een heel verhaal bij elkaar en ik kan er om lachen omdat hij:
1. De titel vh topic niet leest
2. De posts niet leest
3. Zijn informatie over mensen niet eens goed heeft :D
4. Het is hem aangeboren :eek:

Btw gezien je Krepox's reacties op Niveau noemt neem ik aan dat je een grapje maakt, dus ik grap terug :p
 
Reactiescore
1.037
Dit en dan kan ik me nog wel wat spelers herinneren die op die wereld toch wel aardig goed spel lieten zien met poo, crazybertje, blik en rode trap, jeenyus(mijn medespeler bedoel ik dan en niet mezelf:)), die verschrikkelijk irritante mr stardashian en nog een hoop.

W31 staat zowiezo in mijn top 3 kwa niveau van de afgelopen 20 werelden.
Huh, ik dacht dat coma's en mods nooit goed in tw mochten zijn, dat begreep ik tenminste altijd als ik mijn skypechats zie:confused:
 

DeletedUser73696

Guest
@krepox

Neem een voorbeeld aan Mike!
Die lult een heel verhaal bij elkaar en ik kan er om lachen omdat hij:
1. De titel vh topic niet leest
2. De posts niet leest
3. Zijn informatie over mensen niet eens goed heeft :D
4. Het is hem aangeboren :eek:

Btw gezien je Krepox's reacties op Niveau noemt neem ik aan dat je een grapje maakt, dus ik grap terug :p

Leuk dat je twee mensen wilt bespotten in 1 post, alleen weer precies het punt aankaart wat Krepox al eerder beweerde. Dat kinderachtige gedrag van, begint nu ook wel irritant te worden. Als je nooit de eindfase haalt of gekickt wordt uit stammen, tja dan snap ik wel dat je niet meer inhoudelijk heb toe te voegen. Verder kan het titel van het topic zoveel namen hebben, maar iedereen komt hier voor propaganda en niet voor een titel. Ik denk dat Hitler een lachertje was als die een discussie opende over hoeveel schapen ieder land telt, dat boeit toch niemand. Verder hoef ik de rest van dit topic ook niet te lezen, om een standpunt te verduidelijken. Ach, of je nou 50 of 25 bent, nobody cares, je gedrag laat je overkomend als een ongesteld kindje wat net in de puberteit zit.
 

DeletedUser74396

Guest
@krepox

Neem een voorbeeld aan Mike!
Die lult een heel verhaal bij elkaar en ik kan er om lachen omdat hij:
1. De titel vh topic niet leest
2. De posts niet leest
3. Zijn informatie over mensen niet eens goed heeft :D
4. Het is hem aangeboren :eek:

Btw gezien je Krepox's reacties op Niveau noemt neem ik aan dat je een grapje maakt, dus ik grap terug :p

Want jij bent natuurlijk de ideale persoon om Krepox daarvan te verwijten o_O
Als je dat echt denkt vind ik jouw reacties een pak grappiger dan de posts waar jij mee 'lacht'
 

DeletedUser61134

Guest
Leuk dat je twee mensen wilt bespotten in 1 post, alleen weer precies het punt aankaart wat Krepox al eerder beweerde. Dat kinderachtige gedrag van, begint nu ook wel irritant te worden. Als je nooit de eindfase haalt of gekickt wordt uit stammen, tja dan snap ik wel dat je niet meer inhoudelijk heb toe te voegen. Verder kan het titel van het topic zoveel namen hebben, maar iedereen komt hier voor propaganda en niet voor een titel. Ik denk dat Hitler een lachertje was als die een discussie opende over hoeveel schapen ieder land telt, dat boeit toch niemand. Verder hoef ik de rest van dit topic ook niet te lezen, om een standpunt te verduidelijken. Ach, of je nou 50 of 25 bent, nobody cares, je gedrag laat je overkomend als een ongesteld kindje wat net in de puberteit zit.

Nooit eindfase haalt?
Je maakt me echt aan het lachen xD

Ga eens info zoeken met wie je praat :p Ik weet wel met wie ik praat namelijk ;)
En ben nooit uit een stam gekicked en heb vaak genoeg eindfase behaald :p

Alleen W47 niet, ben daar gestopt met inloggen toen het account overbemand was.
Zou mijn eerste wereldverlies zijn als ik in Meow door ging spelen dus een goede keus geweest.

@The Weirdness of Talent.

Niet zo serieus doen joh xD
Ik zit gewoon Krepox uit te dagen omdat hij als een idioot zit te razen :p
En dan die Mike met persoonlijke aanvallen tegen iemand die hij niet kent xD

Ken het verschil tussen mensen uitdagen (wat ik doe) en serieuze comments die gewoon idioot zijn en me aan iemand bij Talant doen denken (aka mike & Krepox) ^^
 
Reactiescore
661
Krepox is in ieder geval wel een goede speler.
 

DeletedUser3435

Guest
Ze moeten hun testosteron ergens kwijt:D
Haha deze gozer xD
Vraag me echt af of je serieus bent en een IQ van een pinda bezit of expres dom doet :p

En ja dit is een nuttige reactie ^^

Ontopic: Ik shape muren dus nog altijd 1 LC! :eek:
Het IQ van een panda bezit.. Ik vraag mij af of je al in het middelbaar zit waar ze je leren hoe je een zinsconstructie moet vormen. Ik zou nog meer op enter drukken en er nog meer smileys tussengooien. Maar goed, maak jezelf maar belachelijk. :D Zo te zien word je sowieso al niet te serieus genomen.
Kerel ga ff huilen ofzo hahaha je weet wie het zegt of moet je weer teruggefloten worden?
Ik weet wie het zegt? Een gefrustreerd spammertje dat uit medelijden op elke wereld het 5de wiel aan de wagen is ja. Jij mag best een toontje lager zingen gezien je kwaliteiten, spammen dus.

Teruggefloten? Enlighten me? :eek:
 

DeletedUser66265

Guest
Nooit eindfase haalt?
Je maakt me echt aan het lachen xD

Ga eens info zoeken met wie je praat :p Ik weet wel met wie ik praat namelijk ;)
En ben nooit uit een stam gekicked en heb vaak genoeg eindfase behaald :p

Alleen W47 niet, ben daar gestopt met inloggen toen het account overbemand was.
Zou mijn eerste wereldverlies zijn als ik in Meow door ging spelen dus een goede keus geweest.

@The Weirdness of Talent.

Niet zo serieus doen joh xD
Ik zit gewoon Krepox uit te dagen omdat hij als een idioot zit te razen :p
En dan die Mike met persoonlijke aanvallen tegen iemand die hij niet kent xD

Ken het verschil tussen mensen uitdagen (wat ik doe) en serieuze comments die gewoon idioot zijn en me aan iemand bij Talant doen denken (aka mike & Krepox) ^^

Wat bazel je nou weer over Talent? Heb je zelf überhaupt wel door wat je hier allemaal neerzet of doe je maar wat?

Je bent een redelijke speler IG maar op het AF ben je een drama. Verhuis alsjeblieft met je 10.000 smileys naar een chat vol jonge pubers. Die kunnen je reacties wel waarderen gok ik. Ga maar lekker met Martin ergens spammen waar niemand last van je heeft. Kun je meteen je eigen ego nog een beetje strelen, dat is iets wat jij volgens mij graag doet.
 

DeletedUser61134

Guest
Krepox is in ieder geval wel een goede speler.

Dat boeit me niet zoveel :p
Als je over andere werelden begint in W50 topic en dan na 3x gedist worden persoonlijke aanvallen gaat plegen moet hij ze ook kunnen incasseren.

Het IQ van een panda bezit.. Ik vraag mij af of je al in het middelbaar zit waar ze je leren hoe je een zinsconstructie moet vormen. Ik zou nog meer op enter drukken en er nog meer smileys tussengooien. Maar goed, maak jezelf maar belachelijk. :D Zo te zien word je sowieso al niet te serieus genomen.

Leer lezen.
Ik zei Pinda opbokken met je panda. Ga snel in W30 en W42 chats janken en niet in W50.
Dus je zit op middelbaar? verklaart weer een hoop ;)

Wat bazel je nou weer over Talent? Heb je zelf überhaupt wel door wat je hier allemaal neerzet of doe je maar wat?

Je bent een redelijke speler IG maar op het AF ben je een drama. Verhuis alsjeblieft met je 10.000 smileys naar een chat vol jonge pubers. Die kunnen je reacties wel waarderen gok ik. Ga maar lekker met Martin ergens spammen waar niemand last van je heeft. Kun je meteen je eigen ego nog een beetje strelen, dat is iets wat jij volgens mij graag doet.

Talant, ook jij moet leren lezen.
En wat zet ik neer? Krepox moet niet als een klein kind gaan janken over andere werelden. Dit is W50
Mike komt met de grootste onserieuze onzin aankomen en daar wees ik hem op.
Problemen met Smiley's? :p Ik zal nog meer in vervolg erin zetten.

"Je bent een redelijke speler IG maar op het AF ben je een drama." Tja, ik zie het probleem niet. Ik wijs gewoon mensen op hun eigen gedrag op mijn eigen manier.
Als iemand met een gezond verstand vind dat Krepox ook maar 1 intellectueel woord gezegd heeft in deze hele topic ga ik komende 4 uur de slappe lach hebben
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Ik weet wie het zegt? Een gefrustreerd spammertje dat uit medelijden op elke wereld het 5de wiel aan de wagen is ja. Jij mag best een toontje lager zingen gezien je kwaliteiten, spammen dus.

Teruggefloten? Enlighten me? :eek:

Ow ja hahaha kun je zien dat je me eigenlijk niet kent blijf vooral van die onzin posten. Triest figuur ben je.
Ja idd op w42 forum gebeurde dat weet je natuurlijk niet meer omdat jij je toen ook als een idioot gedraagde of eigenlijk misdraagde.

Wat bazel je nou weer over Talent? Heb je zelf überhaupt wel door wat je hier allemaal neerzet of doe je maar wat?

Je bent een redelijke speler IG maar op het AF ben je een drama. Verhuis alsjeblieft met je 10.000 smileys naar een chat vol jonge pubers. Die kunnen je reacties wel waarderen gok ik. Ga maar lekker met Martin ergens spammen waar niemand last van je heeft. Kun je meteen je eigen ego nog een beetje strelen, dat is iets wat jij volgens mij graag doet.

Hou mij erbuiten alsjeblieft!
 
Bovenaan