Het grote met hoeveel LC farm je topic

DeletedUser3435

Guest
Netjes hiero :D. Bedankt Jona :p
keep-calm-and-remember-we-owned-you.jpg
Just kidding, doe lekker mee hé M.
 

DeletedUser72524

Guest
Dit was een gesprek dat leuk was om terug te lezen. Heerlijk hoe hypocriet iedereen is! En heerlijk om te zien dat Amber Heard de meest intelligente en volwassene opmerkingen maakte.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27722

Guest
Tijdens schrijven dacht ik, ik doe het gewoon, maar is niet de screens die ik bedoelde die ze konden posten. Tussen eigenwijs en ambetant gedrag vertonen zit een groot verschil. Ik kan ook eigenwijs zijn, maar zou nooit en te nimmer mijn mede-spelers op een dergelijke manier schofferen zoals zij dat deed. Een grond van waarheid? Ik weet dat je butthurt bent tegen Meow, omdat een aantal je hebben geweigerd voor Meow, maar het afdoen alsof Rebecca misschien niet een beetje gelijk heeft tsja. Je kent de bespelers zelf niet eens dus je bent ook niet in staat om daarover te kunnen oordelen.

Jannick is de mailhouder en Richard de hoofdspeler op dit moment en daarnaast wat voegt dat toe aan hetgeen ik verwoord tegen Rebecca? Niks, nada noppes. Ja er wordt veel gezegd in accountchats, maar er bestaan ook grenzen. Eentje welke zij meermaals heeft overtreden.

Wat heeft dit met butthurt te maken? Je hoeft het over die boeg niet te gooien hoor, heeft daar niets mee te maken.
Becca schoffeert, maar die zal iemand niet zomaar aanvallen zonder dat er daar een reden voor zal zijn, of niet? Zomaar,? Dat ze overdreven reageert typeert ze misschien, maar ik betwijfel dat het allemaal zever is en nergens op gebaseerd zou zijn.
Hoef ik de bespelers te kennen? Richard speelde daar naar mijn weten niet eens een maand geleden op? Doet niets af van het feit dat het wel ergens op gebaseerd zal zijn, de een kan nu minder om gaan met kritiek dan de andere.

Grenzen bwa, zaken die vertrouwelijk gezegd worden over anderen dient, naar mij mening, niet om openbaar gemaakt te worden en zeker niet bijdragen als een reden voor een kick, de verwoording is misschien weer wat overdreven gesteld, maar als ze nu geen VV wil doen, haar goed recht toch? Alsof ze daar allemaal zoveel VV's draaien in Meow, het valt meestal altijd terug op dezelfde groep van personen, zoals in vele stammen het geval is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3435

Guest
Dit was een gesprek die leuk was om terug te lezen. Heerlijk hoe hypocriet iedereen is! En heerlijk om te zien dat Amber Heard de meest intelligente en volwassene opmerkingen maakte.
Ja in het gesprek 'die' leuk was om terug te lezen was Amber Heard veruit de meest intelligente persoon hoor.

Haha netjes Jasey. Ik was al gestopt dat weet je :), maar ik heb idd verloren. Durf dat eerlijk toe te geven. Hoe is het verder :D?
Uiteraard, was ook echt niet serieus. ;) Goed goed, nog steeds bezig met een poging tot stoppen.. Net zoals toen W42 begon. Met jou?
 
Reactiescore
768
Uiteraard, was ook echt niet serieus. ;) Goed goed, nog steeds bezig met een poging tot stoppen.. Net zoals toen W42 begon. Met jou?

Mooi dat het goed gaat. Ja bij mij ook prima :D, eigenlijk ook nog steeds bezig om te stoppen. W39 gelukkig erop zitten en W47 mijn laatste. Daarna maar drastische maatregelen dat ik hier niet meer terug kan keren haha.
 

DeletedUser74396

Guest
Wat een faalgesprek zeg. Grappig hoe veel mensen klagen over Krepox zijn gedrag en om die reden 'reacties proberen uit te lokken'.
Hebben die mensen (idioten) dan niet door dat ze Krepox aan het nadoen zijn zonder dit te beseffen? Wat een stelletje hopeloze gevallen.
Het is namelijk vrij duidelijk dat Krepox gewoon reacties is aan het uitlokken voor zijn eigen vermaak. De spelers die daar vervolgens op ingaan met de rede 'ik wil lachen met Krepox, dus ik probeer hem te laten reageren' snappen duidelijk niet wat er aan het gebeuren is.

De ironie druipt er bovendien af, want de spelers met de grootste mond en ego trappen er overduidelijk het hardste in.
 

DeletedUser61174

Guest
Please Rebecca..... Bespaar jezelf een afgang aub of moet ik de eigenaren van het account waar je speelde vragen om hier even langs te komen en screens te posten? Je bent gekickt van het bewuste account vanwege je onuitstaanbare gedrag in de accountchat. Je medespelers beledigen en uitmaken voor noob op een zodanige manier dat dat zeer zeker niet als een grap op te vatten valt, het continue opscheppen over hoe goed je wel niet bent, maar ondertussen moeite hebben met rimnoobs. Rimnoobs waar jij een enorme massa op wilde en waar de overige bespelers van het acc met een goed gecoördineerde regionale actie zo doorheen walsen. Dit alles vormde meer dan genoeg reden bij het team om jou met onmiddellijke ingang te ontslaan. Direct daaropvolgend dreigde jij met het verspreiden van staminformatie naar de vijanden etc. Het acc vroeg mij ook om hun mening vooraf of het een reden was om jou te kicken van het account en ik zei ja. Je bent dus wel degelijk gekickt van het account. Tot slot valt het niet te zeggen of het je eerste wereldverlies zou betekenen, maar ook daarmee insinueer je weer alsof alle werelden die je ´wint´ aan jou te danken zijn terwijl anderen dat toch durven te betwijfelen.

Hier trouwens wat screens over dat ze tegen mij zeiden dat je gekickt was:
0477eb9583bc8b1ef52d3c039b9cb080.png

54b2f762c836e0b376ead34a6f5b84e1.png

Ik mis iets in je post Martijntje, namelijk feiten. Dit zijn geen screens van wat onze firedrakan heeft gezegd, maar alleen wat anderen beweren wat ze heeft gezegd en gedaan. En dan zeg je dat zij zichzelf de afgang moet gaan besparen? Beetje hypocriet niet? Misschien liegt diegene wel gewoon alles bij elkaar, maar het kan ook gewoon de waarheid zijn natuurlijk. En ik denk persoonlijk dat niet veel mensen dit serieus gaan nemen tot je echt met feiten komt. Alhoewel screenshots ook niet alles zeggen, alles is heel makkelijk aan te passen tegenwoordig.

Firedrakan is inderdaad een beetje hard tegen haar medespelers, maar soms is dat ook nodig, en als je daar niet tegen kan, neem je haar gewoon niet op je account. Zo makkelijk gaat dat nu eenmaal.

Overigens is haar pf wél echt een foto van haar, en is zij dus wél echt een dame.

Dit was weer mijn serieuze post van vandaag, tot morgen maar weer :*
 

DeletedUser69389

Guest
Ik mis iets in je post Martijntje, namelijk feiten. Dit zijn geen screens van wat onze firedrakan heeft gezegd, maar alleen wat anderen beweren wat ze heeft gezegd en gedaan. En dan zeg je dat zij zichzelf de afgang moet gaan besparen? Beetje hypocriet niet? Misschien liegt diegene wel gewoon alles bij elkaar, maar het kan ook gewoon de waarheid zijn natuurlijk. En ik denk persoonlijk dat niet veel mensen dit serieus gaan nemen tot je echt met feiten komt. Alhoewel screenshots ook niet alles zeggen, alles is heel makkelijk aan te passen tegenwoordig.

Firedrakan is inderdaad een beetje hard tegen haar medespelers, maar soms is dat ook nodig, en als je daar niet tegen kan, neem je haar gewoon niet op je account. Zo makkelijk gaat dat nu eenmaal.

Overigens is haar pf wél echt een foto van haar, en is zij dus wél echt een dame.

Dit was weer mijn serieuze post van vandaag, tot morgen maar weer :*

Die screens waren alleen maar om te bewijzen dat ze aan mij hadden gemeld dat ze gekickt was. De rest is aan Netsky of anderen om te posten indien ze dat van een toegevoegde waarde zien. Ik geef dat zelf ook aan dus nee, ik ben niet hypocriet bezig. Hoe zou ik 1, 2, 3 aan screens uit hun acc chat moeten komen? Mwa ik ken Netsky al langer dan vandaag dus acht het wel betrouwbaar. W36 en W37 eerder ook al als stamgenoot gehad.
 

DeletedUser67517

Guest
Na die actie is Maks pas op Janus gekomen hoor, waar ik hem opgezet heb trouwens aangezien hij maar half-half welkom was in Seau. Je praat echt zo verschrikkelijk veel poep, wauw. Oh dus de banwave zorgt ervoor dat zowat een maand later een account nog neergaat? Apart zeg, dus jullie hebben een maand radiostilte gehad in de stam? :)

Fijn dat je stammies je niet apprecieerden in de Golden Awards dan, maar Maks wel. Zegt weer genoeg lijkt me.
Tussen 25-01 en 06-02 zitten 12 dagen verschil, absoluut geen maand dus. Do the math. Vertel geen halve waarheden, maar als jij zo graag een veer in je reet wilt omdat je met een dikke overmacht een defloos account neergehaald hebt, dan krijg jij een veer in je reet hoor. Soms moet je ook de gemakkelijke stappen waarderen.

Oh ja dus iemand die niks kan en 15 uur per dag VV draait en toch heel het account naar de haaien helpt, is een goede stamspeler? Nu begrijp ik waarom Vitae zo snel neergegaan is. VertelT, dankje. Hoezo slaat dat nergens op? Ik mag dan wel kortzichtig zijn volgens jou, ik maak mezelf tenminste niet belachelijk met uit de lucht geslagen en zelf verzonnen 'feiten'.
Ja, dat is een goede stamspeler. Of het slim is is ten tweede, maar een stamspeler zet zich in voor zijn stam. Ongeacht zijn kwaliteiten. Punt.
 

DeletedUser61134

Guest
Tja kzal het 1x zeggen:
Ik ergerde me aan Richards gedrag, ik clash met mensen zodra hun Ego groter is dan de mijne ;)

En let's be honest; Richards ego gaat nog ver boven mijne.
Enige verschil is dat ik mijn ervaring kan backen, hij heeft me nog niks bijzonders kunnen laten zien.
Ik moest zelfs met 3 man erbij op .Royalist. de edels gaan snipen en blocken.

Later was ik aan het werk en kwam Jannick klagen dat ik moest loggen.
Maar had hij mooi pech want IRL > TW mij ga je nergens toe dwingen ;)
En als hij me inactief gaat noemen terwijl ze me altijd konden vragen (indien het geen MOETEN is)
Terwijl hij al maanden wou "stoppen" en ook mij 2 weken solo op het account liet spelen maar alle co's aan zijn neus voorbij liet gaan..
Was wat hypocriet naar mijn mening dus ik heb wel gezegd dat hij beter naar de meelifters kon kijken binnen meow en mij niet lastig moest vallen met zijn gezeur.

Voor verhaal te lang word: Motivatie royalist was gedaald, ik irriteerde me dood aan de fouten die gemaakt werden en Jannick bij me kwam dat ik moest loggen omdat hij de andere co's niet vertrouwde.
Mensen kunnen me privé benaderen kan ik screenshots maken ;)
Daarnaast Richards ego waarmee ik clashde had ik ook geen zin moeite te doen in Meow te blijven.

Anne daarintegen een goede kerel, niks op aan te merken. Jammer dat hij er tussenin zat

Ps. Sorry voor NL, geen zin zinnen te herschrijven :p
 

DeletedUser77004

Guest
ff wat meer off-topic dan het nu al is. Ga jij nog op w50 spelen?
 

DeletedUser61174

Guest
Die screens waren alleen maar om te bewijzen dat ze aan mij hadden gemeld dat ze gekickt was. De rest is aan Netsky of anderen om te posten indien ze dat van een toegevoegde waarde zien. Ik geef dat zelf ook aan dus nee, ik ben niet hypocriet bezig. Hoe zou ik 1, 2, 3 aan screens uit hun acc chat moeten komen? Mwa ik ken Netsky al langer dan vandaag dus acht het wel betrouwbaar. W36 en W37 eerder ook al als stamgenoot gehad.

Je hele post zit vol met speculaties en shit over dingen die jij hebt gehoord, zonder er bewijs van te hebben gekregen. Dát is hypocriet. Je laat het overkomen alsof het allemaal feiten zijn in je post, terwijl je er niet eens bewijs voor hebt. Dát is hypocriet. Het hypocriete gedeelte is dat jij jezelf nu af laat gaan, niet of zij nu wel of niet gekickt is. En ik zeg ook niet dat het allemaal niet klopt, maar alleen dat ik het niet geloof totdat jij of iemand anders met feiten komt. Wat ik wel bullshit vind is dat jij zegt dat Netsky wel te vertrouwen is omdat je op 2 werelden met hem in de stam hebt gezeten. Iedereen kan liegen, en of je nu met iemand op 2 werelden in de stam hebt gezeten op tribalwars, wat overigens een spelletje is op het internet, waar iedereen kan zijn wie diegene maar wilt zijn, en gedragen hoe diegene zich maar wilt gedragen, zonder dat er ooit iemand achter zou komen wanneer je het goed zou doen, vind ik het heel knap dat jij zo naïef kunt zijn.
 

DeletedUser74396

Guest
Ja, dat is een goede stamspeler. Of het slim is is ten tweede, maar een stamspeler zet zich in voor zijn stam. Ongeacht zijn kwaliteiten. Punt.
Hij kan hooguit een stamspeler genoemd worden. Iets dat zowat elke noob voor heeft op de huidige 'toppers' als je het mij vraagt. Het is namelijk vrij bekend dat elk noobje al zijn troepjes zonder problemen naar stamgenoten wilt sturen, dat die troepjes eigenlijk zo weinig zijn dat het niet boeit weet hij niet maar hij wilt ze wel sturen dus het is een topstamgenoot!
Een goede speler kent zijn capaciteiten en gebreken. Trust me als ik zeg dat ik veel liever geen VV heb, dan eentje die er geen bal van snapt.
Als een speler dus dmv VV andere stamgenoten kapot krijgt, dan is die VV'er eerder een vijand van de stam dan een goede stamgenoot.
 
Bovenaan