Het Grote Examen/Tentamen-uitzuchttopic!

Reactiescore
1.804
inderdaad wat een veredelde rolmops. Casus ging quasi perfect en dan nog zo'n mietvraag wat het verschil tussen gebonden en discretionaire bevoegdheid is komop en dan nog wat kleine vraagjes komop onmogelijk dat ik daar 9 op haal.
volgens mij heeft die lul gewoon teringstreng verbeterd
 
Reactiescore
1.804
Beste Simon,

De inzage voor politieke wetenschappen gaat door van 10-11u in het kantoor van professor Lierman, DV3 03.09.

Groeten,
Pieter-Jan

ik zal die lijerman wel even gaan vertellen hoe het zit
 

DeletedUser70568

Guest
^ :D :D :D
Best inhouden, ga je direct spijt van krijgen. Kreeg ik men eerste 'stap' op school bij de leerlingencoach, word ik natuurlijk boos. Ga ik naar die leerkracht die me een 'stap' gaf, vlieg ik er tegen uit. De volgende dag word ik terug geroepen bij de leerlingencoach; krijg ik een 2de stap...
Wat ik heb geleerd; nooit meer uitvliegen, ookal heb jij gelijk :D

(7 stappen is verwijdering van de school)
 
Reactiescore
1.804
ach man ik ga ook niet uitvliegen
ik ga hem vertellen aan de hand van mijn examen waarom ik minstens een 10 en geen 9 verdien!!
 

DeletedUser70568

Guest
Dat begint bij vertellen, maar gaat meestal tot uitvliegen. (bij mij toch, ben nogal een opvliegerig persoon)
 
Reactiescore
1.804
Onzin ik heb nog net wel een bepaalde mate van zelfcontrole.
 

DeletedUser

Guest
Het helpt natuurlijk ook wel dat simeco 20 is en geen 12 zoals jij Larrie Lutser.
 

DeletedUser

Guest
Gewoon rustig ademhalen en dan komt alles goed. Denk je te gaan uitvliegen, drink gewoon wat water en alles komt goed.
 

DeletedUser

Guest
"Godverdomme jij... sorry meneer, even wat water halen om af te koelen!" :D
 
Reactiescore
1.804
Godverdomme man wat is dezen. Koentje ik heb om de een of andere reden overal intrekking ipv nietigverklaring geschreven. Wat is dit voor achterlijke fout :eek::eek:
 
Reactiescore
1.804
Godverdomme man wat is dezen. Koentje ik heb om de een of andere reden overal intrekking ipv nietigverklaring geschreven. Wat is dit voor achterlijke fout :eek::eek:
Jezus wat ben jij dom
 
Bovenaan