Het Grote Examen/Tentamen-uitzuchttopic!

Reactiescore
2.490
Al jaren speel ik met het idee,
Al jaren kom ik te laat

Maar vandaag kom ik toch niet veel te laat.

Op veel scholen in Nederland begonnen vandaag de eindexamens. Traditioneel is dit de start van de verschillende examenperiodes in Nederland en België, de Middelbare scholen en alle hogere scholen. Iedereen komt aan bod.

We hebben er vanuit TribalWars.nl nooit echt aandacht aan besteed maar ik heb altijd een ideaal uitzuchttopicmoment gevonden!

Gebruik dus dit topic om al jullie uitzuchtingen, stress en alles wat daarbij hoort met betrekking tot de examenperiode te gooien. Als je je wat beter in je vel voelt kan je andere gebruikers ondersteunen en stimuleren om er toch voor te gaan.

Op deze manier hopen we, in plaats van negatief juist een positief invloed op het eindcijfer te geven.

Maar, laten we het wel binnen de regels houden ;)

En als je echt mee wilt gaan met de hype typ je in de /me vorm.


/me zucht omdat de examenperiode eraan komt, drukte stress en wegvallende moderators :(
 

DeletedUser24056

Guest
Hier is al een topic voor ik stel een ban voor!!!!!
 

DeletedUser

Guest
We hebben toch het huiswerk en examen topic? :p

Wel bazig om weer eens een "normaal" topic van Duckje te zien.
 
Reactiescore
2.490
Ik benoem dit op het vrije forum tot het officiele topic hiervoor tijdens de examenperiode van 2013.

De goedkeuring komt eveneens van Ramoth en de vrije forum-mods (Just in case dat je zelf denkt... goh ik ga het ook doen voor allerhande kleine zaken)

Serieus: zie het als een community-event, we zullen hier en daar mensen naar dit topic leiden en dus eveneens laten kennismaken met het vrije forum (en het forum in het algemeen)
 

DeletedUser22681

Guest
door de NS miste ik toch weer bijna mijn herkansing van Product en Plaatsbeleid
 

DeletedUser52001

Guest
Nederlands examen was verschrikkelijk xD
Ik ga ook nooit meer de antwoorden kijken, niet echt een goed idee was dat :p
 
Reactiescore
2.490
Wait; Opus als in Roeper School Opus? (Op het Olympus College)

OT: Morgen lekker natuurkunde examen, heb er zin in!

Neen, de allang niet meer bekend oude w1 stam :)

Succes morgen!
 

DeletedUser

Guest
Wait; Opus als in Roeper School Opus? (Op het Olympus College)

OT: Morgen lekker natuurkunde examen, heb er zin in!

Ken jij Opus niet? Ga jij je eens heel diep schamen fake TW spelert dat je er bent!!! De verloedering!
 

DeletedUser16768

Guest
Al jaren speel ik met het idee,
Al jaren kom ik te laat

Maar vandaag kom ik toch niet veel te laat.

We hebben er vanuit TribalWars.nl nooit echt aandacht aan besteed maar ik heb altijd een ideaal uitzuchttopicmoment gevonden!

Gebruik dus dit topic om al jullie uitzuchtingen, stress en alles wat daarbij hoort. Als je je wat beter in je vel voelt kan je andere gebruikers ondersteunen en stimuleren om er toch voor te gaan.

Op deze manier hopen we, in plaats van negatief juist een positief invloed op het eindcijfer te geven.

Maar, laten we het wel binnen de regels houden ;)

En als je echt mee wilt gaan met de hype typ je in de /me vorm.

/me vind dit maar een raar tekstje zo!
 
Reactiescore
110
Duckje zorg nu direct dat de regels bij lekkere babes topic versoepeld worden. :(
 

DeletedUser

Guest
/me zucht omdat de examenperiode eraan komt, drukte stress en wegvallende moderators :(

Duckje nogmaals ik heb enkele malen een degelijke sollicitatie voor mod gestuurd alleen nooit beantwoordt gekregen dus snap ik deze zucht niet :( :eek:

Sterkte echter!!
 

DeletedUser68949

Guest
JE HEBT EEN TYPFOUT GEMAAKT OP MIJN INLOG WELKOMST SCHERM :(

Er staat srchijf ofzoiets ipv schrijf :(
 

DeletedUser3750

Guest
TW-spelers di Opus niet meer kennen..... dat verdient pas een uitzuchttopic.
 
Bovenaan