Het Grote Conspiracy Theories Topic

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser7072

Guest
Pizzagate is een van de weinigen complottheorieën die ik wel enigszins serieus neem. Niet dat ik perse denk dat er van alles in precies die pizza zaak gebeurde, maar wel in de zin dat er een hele hoop pedofielen op hoge posities zitten(politiek, celebrities, directeuren van grote bedrijven, etc) die het van elkaar weten en het heel goed weten te verbergen. Dus het zou me dan ook niks verbazen als zo'n verhaal als pizzagate daadwerkelijk zou kloppen.

Neem nou de katholieke kerk, daar bleek ineens een heel groot percentage van de geestelijken aan kindjes te hebben gezeten. Als je 40 jaar geleden had gezegd dat zulke dingen in de kerk gebeurde zou je ook zijn weggezet als een alu hoedje. We hebben ook gezien wat Jimmy Saville allemaal uitgespookt heeft, en wat pas aan het licht is gekomen na zijn dood. Je hebt dan ook weer een hoop mensen als Weinstein die geen pedofiel zijn maar wel hun macht misbruiken om aan jonge meerderjarigen te zitten. Ik denk dat hetgeen naar buiten is gekomen enkel het topje van de ijsberg is!
 
Bovenaan