Het Grote Conspiracy Theories Topic

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

Deleted User - 487871837

Guest
Geinspireerd door Dirk's recente "de aarde is PLAT" topic, hier een topic om te discussieren over jullie favoriete conspiracies. Ik ben wel benieuwd eigenlijk.

Wie zorgde voor 9/11, was de dood van Marilyn Monroe wel een ongeluk, ging Michael Jackson echt dood door een overdosis, was de maanlanding wel echt? Brand los aub
 

DeletedUser7072

Guest
Goedzo Duncan, het is hoog tijd dat we die vuile charlatans die denken de baas te zijn over de wereld eens ontmaskeren ;)
 

DeletedUser70854

Guest
Conspiracy theories?
Bah, gewoon realiteit, keiharde waarheid
 
Reactiescore
110
Oke, een 'feit' die ik werkelijk nooit helemaal geloofd heb: dat Hitler zelfmoord pleegde.
 

DeletedUser78666

Guest
Voor mij een wat dichtbij het bed theorie, namelijk: Pim Fortuyn is vermoord door de AIVD.

Hier wat leuke kamervragen van Fransie:

 

DeletedUser78666

Guest
Kanker een product van de overheid. Reden waarom er nooit onderzoeken naar aspartaam worden goedgekeurd en de grootste aspartaam onderzoeker mentaal niet in orde werd verklaard.

Heb nog een heel lijstje, maar daarvoor moet ik wel mijn alluminium-hoedje op doen :)
 

Deleted User - 487871837

Guest
Sander is een pussy en wil zijn theorieën niet posten.

Zeg even tegen hem dat hij dat wel moet doen!
 

DeletedUser65921

Guest
m1dynsvw8s5c.jpg


http://markpeeters.skynetblogs.be
 

DeletedUser61134

Guest
Jeuzes maar goed dat die boom pas in 2009 in de Efteling kwam.
Anders had ik als kind flink nachtmerries :eek:
 
Reactiescore
770
Ik zal wel beginnen

Pizzagate stootte op iets dat gruwelijker en dieper gaat dan ze eerst dachten en er zijn in vele landen zeer geheimgehouden kringen van pedofielen die hoogstaande politici en publieke figuren zijn. (roze baletten)
 
Bovenaan