Het grote complimententopic

Reactiescore
1.094
Leon had natuurlijk vooraf al de endgame bepaald doordat het zuiden (martijn) 1 hele stam geinternt had vooraleer bij de rest te gaan en het noordelijke acc ook een hele stam, ondertussen werd de oostelijke stam ook compleet geinternt. En gefuseerd. Tuurlijk hebben jullie niet maar met 1 stam samengewerkt aangezien jullie er met 4 begonnen zijn?
Ik heb nergens gezegd dat cl20 gewonnen is op diplomatie hoor, maar dat het niveau zo laag was bij de tegenstand dat er niet eens een eindstrijd is geweest :p

Ik heb mijn stam geinternd ja? Wie precies, fundeer deze onzin eens?

Mijn stamleden waren weggespeeld, of waren gefusseerd met el prof, notabene een BG van jullie premade.
Ik heb van flexz9 dorpen geedeld maar daar was niks aan geinternd want die was midden in een aanval verdwenen. Ruim een week gewacht, moest alles clearen, daar was niks gratis of geinternd aan. Had ook geen andere keuze want jullie BG stond al voor zijn voordeur (gentlemen, die later met depri fusseerde).
Verder slechts 16 dorpen van hein gepakt. Maar toen zat ik al in Leon, mijn stam was allang gevallen. Wereld was ruim anderhalve maand bezig. Waren denk ik mijn eerste interns?

Niks geinternd dus, pas nadat ik in de stam Leon! zat eerste interns gedaan op hein en nou als jij wilt beweren dat de wereld is beslist op 16 dorpen intern dan ben je net zo geloofwaardig als Trump.

EDIT:
Ik heb volgens mij 1 of 2 dorpen van Sensei03 gehad toen deze fusseerde met el prof vanwege de ligging. Nou pfoe pfoe.
 
Laatst bewerkt:

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
cl21 heb ik toch gewoon solo gedragen vanwaar al deze onzin?
 
Reactiescore
1.094
Leon had natuurlijk vooraf al de endgame bepaald doordat het zuiden (martijn) 1 hele stam geinternt had vooraleer bij de rest te gaan en het noordelijke acc ook een hele stam, ondertussen werd de oostelijke stam ook compleet geinternt. En gefuseerd. Tuurlijk hebben jullie niet maar met 1 stam samengewerkt aangezien jullie er met 4 begonnen zijn?

De stammen hebben afgezien van de premade van leon leden ook nooit onderling contact met elkaar gehad. Laat staan dat er diplomatieke banden of zelfs samenwerkingen waren. De meeste stammen hebben niet eens gefront. Misshien de stam van PN en het orignele panda waar Seventh en Leonpold in zaten. Maar er waren geen betrekkingen, vriendelijk noch vijandelijk.

De end game is vorm gegeven door de diplomatieke beslissingen van de Premade van Pimsie. Jullie hebben al je directe vijanden aan jullie kant weten te krijgen.
De Premade van Pimsie hield zich ook gewoon erg bezig met wat er elders op de wereld gebeurde. Ze hebben toen de wereld versneld in een eindfase gebracht omdat door de malafide start met boost accounts en een falende premade jullie achterstand dermate groot was op de uiteindelijke premade van Leon accounts die zich gewoon bezig hebben gehouden met hun eigen omgeving.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
31
De stammen hebben afgezien van de premade van leon leden ook nooit onderling contact met elkaar gehad. Laat staan dat er diplomatieke banden of zelfs samenwerkingen waren. De meeste stammen hebben niet eens gefront. Misshien de stam van PN en het orignele panda waar Seventh en Leonpold in zaten. Maar er waren geen betrekkingen, vriendelijk noch vijandelijk.

De end game is vorm gegeven door de diplomatieke beslissingen van de Premade van Pimsie. Jullie hebben al je directe vijanden aan jullie kant weten te krijgen.
De Premade van Pimsie hield zich ook gewoon erg bezig met wat er elders op de wereld gebeurde. Ze hebben toen de wereld versneld in een eindfase gebracht omdat door de malafide start met boost accounts en een falende premade jullie achterstand dermate groot was op de uiteindelijke premade van Leon accounts die zich gewoon zezig hebben gehouden met hun eigen omgeving.

Leon was duidelijk de betere stam kwalitatief gezien. Er was nooit sprake van 28v5 of 28v6, want de meeste accounts waren een puinhoop. Onderling was er lange tijd onenigheid. Zeker jullie directe buur Vendetta was echt een lachertje al waren ze relatief groot. Toen ik de wereld was afgekegeld wist ik dat het gespeeld was.

Wat me we altijd dwars heeft gezeten is dat jij de NAP verbrak (die in principe voor de hele wereld zou gelden, maar uiteindelijk begrijpelijk dat die eindigt) en hein dat deed zonder het te melden. Daarnaast vond ik het vrij unfair dat de 'premade' ook het account noord inhield, maar dat dat account pas toen het 'safe' was de stam joinde. Ook jij joinde imo heel laat pas, toen je veilig tegen Seventh aanlag en je samen met hem kon fronten tegen mij.

Leon speelde enorm 'safe' en heeft niet direct de ballen gehad om te zeggen: Dit is de stam en hier gaan we mee winnen. Het totaal plaatje was voor buitenstaanders pas veel later duidelijk en dat vind ik laf. Laat gewoon lekker zien wie je bent en speel iedereen er af, want dat konden jullie best.

Zelf een paar leuke dagen tegen Seventh gehad maar was vrij snel klaar na de letterlijke 'backstab'
 
Reactiescore
1.094
Wat me we altijd dwars heeft gezeten is dat jij de NAP verbrak (die in principe voor de hele wereld zou gelden, maar uiteindelijk begrijpelijk dat die eindigt) en hein dat deed zonder het te melden. Daarnaast vond ik het vrij unfair dat de 'premade' ook het account noord inhield, maar dat dat account pas toen het 'safe' was de stam joinde. Ook jij joinde imo heel laat pas, toen je veilig tegen Seventh aanlag en je samen met hem kon fronten tegen mij.

Ik heb het gewoon aangegeven. Verder heb ik deze discussie al met je gevoerd, en ik toonde aan dat wij een 'nap' kregen van Sensei03. Daar stond niks over een afloopdatum. Maar dat was niet meer dan normaal, aangezien sensei03 een stamgenoot was en jij al zijn dorpen ging overnemen. Dat ik die nap heb opgezegd was an sich niets mis mee. Lullig voor jou, had het liever niet gedaan.

Verder heeft hein zijn eigen beweegredenen gehad, omdat jij notuff en Koning Kameel en later zelfs barbarendorpen midden in hein zijn cluster zat te edelen.
Dat was althans wat hij toen tegen mij zei. Ik ken hein niet persoonlijk, ik heb niets met hem afgesproken, ik heb slechts tegen hem gezegd dat ik jou ging aanvallen, en hij zei dat hij dat ook ging doen. Daar moe(s)t je voor bij hem zijn.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.804
Anti-complimenten voor dodeluke jelle praatjes. Ga ergens anders barbs edelen, maar niet in onze cluster of over de frontlijn
ben jij de polo master die ik geëdeld heb op w76? in dat geval becomplimenteer ik je met je mooie dorpke waarvoor dank
 
Reactiescore
978
Leon was duidelijk de betere stam kwalitatief gezien. Er was nooit sprake van 28v5 of 28v6, want de meeste accounts waren een puinhoop. Onderling was er lange tijd onenigheid. Zeker jullie directe buur Vendetta was echt een lachertje al waren ze relatief groot. Toen ik de wereld was afgekegeld wist ik dat het gespeeld was.

Wat me we altijd dwars heeft gezeten is dat jij de NAP verbrak (die in principe voor de hele wereld zou gelden, maar uiteindelijk begrijpelijk dat die eindigt) en hein dat deed zonder het te melden. Daarnaast vond ik het vrij unfair dat de 'premade' ook het account noord inhield, maar dat dat account pas toen het 'safe' was de stam joinde. Ook jij joinde imo heel laat pas, toen je veilig tegen Seventh aanlag en je samen met hem kon fronten tegen mij.

Leon speelde enorm 'safe' en heeft niet direct de ballen gehad om te zeggen: Dit is de stam en hier gaan we mee winnen. Het totaal plaatje was voor buitenstaanders pas veel later duidelijk en dat vind ik laf. Laat gewoon lekker zien wie je bent en speel iedereen er af, want dat konden jullie best.

Zelf een paar leuke dagen tegen Seventh gehad maar was vrij snel klaar na de letterlijke 'backstab'

Taart en Space + aanhangels was wel een zware overmacht, met het idee dat een paar leden van hun die safe lagen elke dag met 1000en aanvallen en clears gingen lopen spammen op een front dat praktische al leeg stond. Dat is toch wel een overduidelijk verschil met een stam waarin elk lid een redelijk front had. Dat we als reactie een samenwerking met een stam in onze rug namen, waar de vijand tevens niet eens aan grensde, is een vrij logische stap. Niemand heeft zin om 1000en aanvallen elke dag te dodgen op een front dat eigenlijk al leeg stond kwa stacks.

Dat we low key speelde in eerste instantie was overigens ook weer niet zo zeer om uitdaging te vermijden, slechts voor mijn account dat iets verder lag was het in dit geval handig. De voornaamste reden dat we als stam low key speelde was door de vorige classic. Sinds al vanaf de eerste week bekend was waar "de grote almachtige" premade zat, fuseerde in eigenlijk nog niet eens de mid game 3 hooggerankte stammen aan de andere kant van de wereld als reactie op onze premade van 4 accounts. Dit forceerde de classic eigenlijk al vanaf het begin in de endgame, dat uiteindelijk een end game van niks was sinds de gefuseerde stam meer een bij elkaar geraapt zootje was in plaats van een geoliede groep die na elkaar groeit. Buiten dat is de mid game vaak toch de meest interessante periode. Om dat te voorkomen dat de classic te vroeg in de end game gedrukt zou worden hebben we ons in het eerste deel afzijdig gehouden. Wij joinde toen een andere stam, waarin we in PM duidelijk maakte al vooraf dat we eigenlijk bij een andere stam behoorde. Vond hij niet zo'n probleem, ongetwijfeld doordat we destijds wel top gerankt stonden.

Met als resultaat dat de start, midgame en endgame relatief een stuk interessanter was dan voorgaande classic. Zal niet ontkennen dat we geen favoriet waren voor de winst, we speelden tenslotte om te winnen. Maar er zit een duidelijke nuance in vergelijken hoe jij het schetst. Eenmaal verder in de midgame is er door elk lid van ons ook bewezen dat we de beste waren.

Hele situatie van El prof heb ik geen idee, niet mijn gebied. Slechts het domineren viel bepaalde momenten wel mee, slechts geheel zuid is er altijd gedomineerd door Martijn zijn account. Onder andere ook doordat de meeste focus van Toptic uiteindelijk naar Sons of Leon en Seventh ging.
 
Reactiescore
1.094
Leon speelde enorm 'safe' en heeft niet direct de ballen gehad om te zeggen: Dit is de stam en hier gaan we mee winnen. Het totaal plaatje was voor buitenstaanders pas veel later duidelijk en dat vind ik laf. Laat gewoon lekker zien wie je bent en speel iedereen er af, want dat konden jullie best.

Om een situatie te creeren net zoals dus op Classic 20 gebeurde, waarbij letterlijk 3 stammen in het begin van de wereld gingen samenwerken om maar tegen de gevestigde premade te schoppen. Het resultaat een compleet verziekte wereld.

Ik vind dit altijd zo'n onzin argument. Nu heeft iedereen de wereld gespeeld naar zijn eigen krachten ipv een bepaalde speler of bepaalde stam te kunnen goonsquadden. En achteraf begrijp ik nog steeds waaorm die keuze is gemaakt, want zoals we in de endgame zagen kwam er inderdaad een goonsquad. Man, de premade van Pimsie had letterlijk nog niet eens front met de Premade van Leon en ze hadden al hun directe tegenstanders al aan hun kant geworven.

Nee het is echt leuk om met 15 accounts (stam limiet 5 of 6) aan te vallen op Sons of Leon. Dat is pas laf, dag in dag uit 3k fakes pompen met 50 clears er tussen in de hoop dat de twee of 3 man die erop zitten eindelijk tabak hebben of een keer een dag verhinderd zijn. Leuk joh, echt totaal geen laffe tactiek natuurlijk.
 
Reactiescore
54
Wij, SS, als core-stam kunnen niet anders dan diplomatiek te werk gaan anders hebben we gewoon 360 graden front als stam. Dat is nu eenmaal een feit als je als stam in de core ligt. Diplomatie is de enige manier om ook maar enige vorm van safe te creëren, los van de safe in het midden van je eigen stamcluster.

Als je een grote stam bent zoals DefQon of Sick en in de rim ligt, heb je bij wijze van spreken de mogelijkheid om een ongelimiteerde hoeveelheid safe te hebben aangezien je altijd maar dieper de rim in kunt trekken. Daar kun je blijven kleine spelertjes en barbs edelen en zo meer en meer def/off genereren. Die mogelijkheid hebben wij als SS niet, en P. ook niet. Daarom is het heel logisch dat wij besloten hebben om samen te werken, want als wij dan ook nog eens elkaar gaan aanvallen zijn we al helemaal de pineut. Je hoeft geen hoog-intellectueel te zijn om dit in te zien. Als Dawn ons dan vervolgens contacteert met de vraag om samen te werken tegen DefQon, is dat heel logisch, aangezien jullie ook voor ons de grootste bedreiging zijn en op termijn ons zouden kunnen sandwichen met Sick, iets wat op dit moment ook aan de gang is.

Los daarvan heb ik enkele weken in onze stamchat al gezegd dat het mij niet zou verbazen moesten Sick en Defqon ons gelijktijdig aanvallen, aangezien ze niet grenzen aan elkaar en er dus beide voordeel bij hebben om dit gelijktijdig te doen. Wat wel een feit is, is dat dit (zeker voor Sick) helemaal niet nodig is. Ze hebben nu al zo'n overmacht aangezien de tegenstand in het westen van de wereld helemaal niets voorstelt. In het oosten heeft DefQon heel wat meer weerwerk gekregen, mede door de allianties van al deze stammen (SS, Dawn, P.).

Daarom snap ik zeker dat mensen hier opmerkingen geven dat het flauw spel is, aangezien het gewoon toont dat jullie blijkbaar niet zo veel vertrouwen hebben in jullie eigen kwaliteiten. Het is en blijft natuurlijk jullie eigen keuze, maar het zou jullie zeker sieren moesten jullie wat meer in jullie zelf geloven en gewoon beslissen om de wereld zonder hulp te proberen te winnen. Met de ligging die jullie nu hebben lijkt mij dit helemaal niet onmogelijk.

Ik begrijp volledig wat je zegt. Wij hebben als Sick simpelweg de 'makkelijkste' ligging op de wereld, daardoor vooralsnog ook de beste kaarten in handen. Dat valt echt niet te ontkennen en zal ik zeker ook niet doen. Wat er bij Defqon gebeurd is met rekruteringen hebben wij ons totaal niet mee bezig gehouden, zijn tot vandaag vooral bezig geweest met de rim en onszelf. :p

Opmerkingen over dat het flauw spel is begrijp ik ook zeker, maar waarom zouden wij wachten tot Defqon jullie aanvalt of andersom? Als wij als eerste aanvallen zal het grotere gedeelte stamdef naar ons front komen en heeft Defqon het makkelijker, en andersom precies hetzelfde. Jullie liggen nou eenmaal precies tussen ons in, dus dit was wat mij betreft onvermijdelijk.
 
Reactiescore
461
Cl20 zat helemaal 0 niveau in. Is zelfs niet nodig geweest om te winnen :p
C21 zeg ik idd dat het vooral diplomatiek beslist is, zowel langs de kant van leon als de kant van taart enz, en dat is gewoon zonde, waar classics vroeger nog gelijk stond aan skills word er sinds enkele classics steeds eerst naar diplomatiek en recruits gekeken vooraleer de eindstrijd begint, die dan meestal nog eens meteen over is.
Sorry Steff maar jij geraakte echt nergens door met Beelzebub he ?
De stammen hebben afgezien van de premade van leon leden ook nooit onderling contact met elkaar gehad. Laat staan dat er diplomatieke banden of zelfs samenwerkingen waren. De meeste stammen hebben niet eens gefront. Misshien de stam van PN en het orignele panda waar Seventh en Leonpold in zaten. Maar er waren geen betrekkingen, vriendelijk noch vijandelijk.

De end game is vorm gegeven door de diplomatieke beslissingen van de Premade van Pimsie. Jullie hebben al je directe vijanden aan jullie kant weten te krijgen.
De Premade van Pimsie hield zich ook gewoon erg bezig met wat er elders op de wereld gebeurde. Ze hebben toen de wereld versneld in een eindfase gebracht omdat door de malafide start met boost accounts en een falende premade jullie achterstand dermate groot was op de uiteindelijke premade van Leon accounts die zich gewoon bezig hebben gehouden met hun eigen omgeving.
Nja maar Leon zaten wel allemaal apart in een stam en die stammen hebben onderling echt wel front gehad maar nooit echt gevochten met elkaar ?
Hoe je het ook draait of keert de kwantiteit van die stammen is hoe dan ook naar Leon gegaan en dat zou ook nooit anders hebben uitgedraaid.
Neemt niet weg dat Optic inderdaad veel meer kwantiteit en samenwerkingen hadden die wereld, maar was wel degelijk om nog iet of wat strijd te krijgen, stel je voor dat marter al direct front kreeg met Leon.. Dan zou het snel klaar geweest zijn.
 
Reactiescore
1.094
Nja maar Leon zaten wel allemaal apart in een stam en die stammen hebben onderling echt wel front gehad maar nooit echt gevochten met elkaar ?

Alleen Rain waar PN in zat, en Panda waar dus Seventh en Leonpold in zaten. En volgens mij was dat ook pas op het laatst

De stam van Sons of Leon en mijn stam niet. Die hebben geen front met elkaar of een van de andere stammen gehad.
Hoe je het ook draait of keert de kwantiteit van die stammen is hoe dan ook naar Leon gegaan en dat zou ook nooit anders hebben uitgedraaid

Verder kwam dit wel door de ligging van de accounts. Heel het noorden was vrij rustig qua top accs dus Sons kon daar floreren en el profs keuze om zonder stam te spelen was ook iets wat hielp. Maar aan een -V- hebben de jongens best een pittige kluif gehad.
Mijn rimligging was ook rustig
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
31
Om een situatie te creeren net zoals dus op Classic 20 gebeurde, waarbij letterlijk 3 stammen in het begin van de wereld gingen samenwerken om maar tegen de gevestigde premade te schoppen. Het resultaat een compleet verziekte wereld.

Ik vind dit altijd zo'n onzin argument. Nu heeft iedereen de wereld gespeeld naar zijn eigen krachten ipv een bepaalde speler of bepaalde stam te kunnen goonsquadden. En achteraf begrijp ik nog steeds waaorm die keuze is gemaakt, want zoals we in de endgame zagen kwam er inderdaad een goonsquad. Man, de premade van Pimsie had letterlijk nog niet eens front met de Premade van Leon en ze hadden al hun directe tegenstanders al aan hun kant geworven.

Nee het is echt leuk om met 15 accounts (stam limiet 5 of 6) aan te vallen op Sons of Leon. Dat is pas laf, dag in dag uit 3k fakes pompen met 50 clears er tussen in de hoop dat de twee of 3 man die erop zitten eindelijk tabak hebben of een keer een dag verhinderd zijn. Leuk joh, echt totaal geen laffe tactiek natuurlijk.


Jullie zullen vast je beweegredenen hebben gehad om lowkey te blijven maar dat neemt nog niet weg dat je lowkey bleef en het voor de rest van de wereld echt een 'onaangename' verrassing was. Je kan een hele goede reden hebben om iemand te bestelen, maar de daad uitvoeren blijft verkeerd. Zo zie ik ook het lowkey gaan, zeker als je al weet dat je bij elkaar hoort.

Ik denk dat in principe elke wereld uitdraait op 2 kampen tegen elkaar, waarin de winnende stam in 1 kamp zit en de rest in een andere. De vraag is wanneer je je kaarten op tafel gooit. En naar mijn mening was dat heel erg laat.

De 3k 1c fakes per dag is natuurlijk de grootste BS, ben ik het helemaal mee eens. Gelukkig dat dat op de huidige wereld niet mogelijk is door een fakelimiet van 10%.
 
Reactiescore
461
Alleen Rain waar PN in zat, en Panda waar dus Seventh en Leonpold in zaten. En volgens mij was dat ook pas op het laatst

De stam van Sons of Leon en mijn stam niet. Die hebben geen front met elkaar of een van de andere stammen gehad.
Naar mijn idee hadden die stammen ook nooit de intentie elkaar aan te vallen want er werd ook geen moeite gedaan front te maken of naar elkaar toe te groeien od.
Ik denk persoonlijk dat moesten er in die stammen geen accounts zitten die al zeker waren in welke stam ze zouden eindigen er zeker een fight extra zou geweest zijn, waardoor je kleinere onderlinge stammen kreeg waar dan ook niet op gereageerd moest worden.
Zou ook gewoon vaag zijn als er daar onderling fights zouden gedaan worden aangezien al die account al vanaf de start samen in een chat zaten. Jouw account niet meegerekend.
Maar optic had op het moment dat Leon gemaakt werd nog geen samenwerking met space of -V-, doel hier op die core stam ben niet 100% zeker meer of dit -V- was, die is er gekomen als reactie daarop omdat wij vast lagen en jullie op dat moment kwantitatief en kwalitatief favoriet waren, ook al werd dat ontkent.
Die beslissingen werden trouwens door mij genomen en niet door Pim, weet niet waar je dat vandaan haalt.
 
Reactiescore
1.094
Naar mijn idee hadden die stammen ook nooit de intentie elkaar aan te vallen want er werd ook geen moeite gedaan front te maken of naar elkaar toe te groeien od.


Ik denk persoonlijk dat moesten er in die stammen geen accounts zitten die al zeker waren in welke stam ze zouden eindigen er zeker een fight extra zou geweest zijn, waardoor je kleinere onderlinge stammen kreeg waar dan ook niet op gereageerd moest worden.
Zou ook gewoon vaag zijn als er daar onderling fights zouden gedaan worden aangezien al die account al vanaf de start samen in een chat zaten. Jouw account niet meegerekend.

Op basis van wat dan precies? Want de liggingen van de stammen waren echt totaal niet in de buurt hoor.
Ja ik lag dichtbij seventh, maar behalve enkele rakende achterland dorpen en mijn focus al richting hun, had een front voor mijn stam er in geen jaren ingezeten met Panda. Daarvoor lag el prof en -V- nog in de weg. Bovendien was mijn stam al in de clinch met top 3 apollo toen.
Ook de stam van Sons of Leon had in geen jaren front kunnen maken met de stam van PN (die het dichtsbij lag). Sowieso ze hadden al een superstart, dus sneller dat gat dichten was echt een overtreffende trap van onmogelijk geweest. En er lagen nog meerdere stammen tussen.

Ik weet dat een speler uit de stam van PN op een bepaald moment front had met ik denk Leonpold. Maar tegelijkertijd had deze speler ook een giga front met -V- en werd daar kei hard door weggespeeld. Daarna viel Rain vrijwel gelijk, en was PN dus ook de eerste die de overstap maakte.

Maar optic had op het moment dat Leon gemaakt werd nog geen samenwerking met space of -V-, doel hier op die core stam ben niet 100% zeker meer of dit -V- was, die is er gekomen als reactie daarop omdat wij vast lagen en jullie op dat moment kwantitatief en kwalitatief favoriet waren, ook al werd dat ontkent.
Die beslissingen werden trouwens door mij genomen en niet door Pim, weet niet waar je dat vandaan haalt.

Ik bedoelde in de endgame he. Maar met -V- hadden jullie volgens mij vrij snel een samenwerking nadat een 1 vs 4 (logisch) niet te doen bleek te zijn. Met Space was het veel later volgens mij ja.
 
Reactiescore
1.075
De stammen hebben afgezien van de premade van leon leden ook nooit onderling contact met elkaar gehad. Laat staan dat er diplomatieke banden of zelfs samenwerkingen waren. De meeste stammen hebben niet eens gefront. Misshien de stam van PN en het orignele panda waar Seventh en Leonpold in zaten. Maar er waren geen betrekkingen, vriendelijk noch vijandelijk.

De end game is vorm gegeven door de diplomatieke beslissingen van de Premade van Pimsie. Jullie hebben al je directe vijanden aan jullie kant weten te krijgen.
De Premade van Pimsie hield zich ook gewoon erg bezig met wat er elders op de wereld gebeurde. Ze hebben toen de wereld versneld in een eindfase gebracht omdat door de malafide start met boost accounts en een falende premade jullie achterstand dermate groot was op de uiteindelijke premade van Leon accounts die zich gewoon bezig hebben gehouden met hun eigen omgeving.

Beetje raar om in deze post te zeggen dat de stammen nooit samen hoorde, terwijl je stamgenoot in de post hierboven aangeeft dat je vanaf dorp 1 lowkey samen gespeeld hebt.
Het zou beter zijn om even gezamelijk af te spreken wat jullie komen lullen vooraleer je de feiten door elkaar haalt.
Voor de rest boeit deze discussie me ook zeer weinig, laat staan dat ik mn laptop ervoor zou open klappen om alles even op te zoeken voor alweer je ongelijk te bewijzen.
 
Bovenaan