Het grote complimententopic

Reactiescore
2
In dit topic mag je elkaar complimenten geven. Mag gemeend zijn, maar mag zeker ook sarcastisch zijn.

Voorbeeld: Ik wil @DragonShield3 een compliment geven dat hij zo goed kan omgaan met zijn lengte.
Voorbeeld 2: Ik vind het knap dat @Kyuka blijft volhouden dat hij geen obesitas heeft ondanks alle forumgangers die hem hier onzeker over proberen te maken.

Wie gaat het volgende compliment geven:smile:?


ps. het moet wel enig verband hebben met de klessik
 
Reactiescore
54
dd010 09.10.20 23:32
Nice hoor. Toen ik alles binnen begon te zien komen, was ik er al klaar mee ;-) Ik zal her en der nog wel wat van je slopen, maar gefeliciteerd mannen. Suc6 verder!

die-call 09.10.20 23:38
Thanks man! Was je sowieso niet van plan om veel te spelen op deze wereld?

die-call 09.10.20 23:38
Baal trouwens wel van aanval op je eerste dorp, dat fakelimiet moet ik echt nog aan wennen

Ik wil dd010 bedanken voor de sportiviteit, jammer dat 'ie z'n dorpjes niet voor ons heeft leeg gezet na wat succesvolle aanvallen :(
 
Reactiescore
509
Nou diegene die zonder schuilplaats, met AH tot lvl 3, met alle kerklvl's op hetzelfde aantal punten weet te komen verdient een compliment. Dan ben je echt geniaal in mijn ogen.
 
Reactiescore
54
Nou diegene die zonder schuilplaats, met AH tot lvl 3, met alle kerklvl's op hetzelfde aantal punten weet te komen verdient een compliment. Dan ben je echt geniaal in mijn ogen.

Is dit überhaupt mogelijk? :p
 
Reactiescore
509
Is dit überhaupt mogelijk? :p
Heb het voor elkaar gekregen voor kerk lvl 1, eerste kerk, geen kerk en kerk lvl 3.
Kerk lvl 2 nog niet.
Maar liefste speel je toch enkel met kerk lvl 3.
Kostte me wel mooi 4 uur ongeveer
 
Reactiescore
509
Reactiescore
54
Heb het voor elkaar gekregen voor kerk lvl 1, eerste kerk, geen kerk en kerk lvl 3.
Kerk lvl 2 nog niet.
Maar liefste speel je toch enkel met kerk lvl 3.
Kostte me wel mooi 4 uur ongeveer
Stuur ff door! :D :D
 
Reactiescore
509
Bovenaan