Het grote complimententopic

Reactiescore
319
Want jullie blitz op eMM gister eind de middag was wel goed? xoxo

Grapje natuurlijk, was goeie poging gezien wij veel off hadden lopen dus recappen wel een tikkie kutter was geweest. Complimenten aan SALT voor t deffen gisteren, zeker op zuid met Yellow Snow, mooie stacks & recaps zaten constant vrij strak achter de overnames door Mien etc. Was iig een gezellig dagje in de Discord voicechat ondanks dat er geen dorpen zijn gepakt vanuit ons!

p.s. Laat me niet nog een keer om 3:30uur opstaan in mn vakantie svp, ga mezelf dan echt verhangen.

gr,
Portemonnee van Tyrant
Ja maar ik moest off doodlopen zodat wij meer def kunnen maken, en zo ook meer dorpswinsten kunnen boeken!
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Het is natuurlijk een eerste massa, dus de edelcount was nog vrij laag.

Als stam hebben jullie ongeveer 2 weken de tijd gehad om dit op orde te krijgen? Daarbijkomend zijn er gister over alle accounts verspreid meer dan deze 1000 edels geland op Salt, vind dat niet echt een lage edelcount voor de fase van de wereld waar we ons nu in bevinden.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Als stam hebben jullie ongeveer 2 weken de tijd gehad om dit op orde te krijgen? Daarbijkomend zijn er gister over alle accounts verspreid meer dan deze 1000 edels geland op Salt, vind dat niet echt een lage edelcount voor de fase van de wereld waar we ons nu in bevinden.

Bouwt elke massa enkel maar op hé. Zag je op W71 bijvoorbeeld ook. Enkel op W73 zag je dat minder, omdat elke klap daar raak was en er direct een 100-tal edels verdwenen van de aanvallende partij + meer rim daar.
 
Reactiescore
2.444
Bouwt elke massa enkel maar op hé. Zag je op W71 bijvoorbeeld ook. Enkel op W73 zag je dat minder, omdat elke klap daar raak was en er direct een 100-tal edels verdwenen van de aanvallende partij + meer rim daar.

Als je er behoefte aan hebt willen we nog wel een aantal dorpjes afstaan, zodat je de volgende keer de gehele stam neer kunt leggen om te edelspammen.
 
Laatst bewerkt:

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Als je er behoefte aan hebt willen we nog wel een aantal dorpjes afstaan, zodat je de volgende keer de gehele stam neer kunt leggen om te edelspammen.
Je mag gerust de de dorpen afstaan die mashup, cacturne en shelby gepakt hebben bij cala hoor.
 
Reactiescore
1.918
zijn weer 3 dorpen minder die ze kunnen verliezen volgende massa?
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Als je er behoefte aan hebt willen we nog wel een aantal dorpjes afstaan, zodat je de volgende keer de gehele stam neer kunt leggen om te edelspammen.

Omdat je het zo lief vraagt
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Ik kom ook naar snow front. Lekker edels spammen. Trouwens, gelukkig dat inev op blok ok werd gezet, denk niet dat ze veel dorpen hadden behouden met de spelers die op dat account zitten.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Wat een aangename sfeer hier. Jammer dat de rest van onze stam niet zo ongelofelijk leuk is op AF als ons @Cacturne :sad:
 
Reactiescore
2.477
Reactiescore
319
Ik kom ook naar snow front. Lekker edels spammen. Trouwens, gelukkig dat inev op blok ok werd gezet, denk niet dat ze veel dorpen hadden behouden met de spelers die op dat account zitten.
Je bent gewoon jaloers dat er betere deffers dan jij op deze wereld spelen. Soms is het niet erg je meerdere te erkennen!
 
Reactiescore
2.477
Ik zal alvast heel de stam uitnodigen om bij ATL in het cluster te komen dan.
Snap je de sarcasme of?

Tyrant begon met overal torendorpen (nu ook al jumps om enkel hersenloos te edelspammen) te nemen, nu doen wij dit ook en lijkt het alsof jullie dat een schande vinden. Zie je de hypocrisie?
 
Reactiescore
984
Snap je de sarcasme of?

Tyrant begon met overal torendorpen (nu ook al jumps om enkel hersenloos te edelspammen) te nemen, nu doen wij dit ook en lijkt het alsof jullie dat een schande vinden. Zie je de hypocrisie?
Mij zie je niet klagen? Ik geef alleen aan dat ik noord en zuid apart zie. Noord werd dit niet gedaan, nu wel door jullie. Prima, maar dan ga ik dit natuurlijk ook doen. Je had dit prima zuid kunnen laten en noord anders spelen, maar daar is het nu duidelijk te laat voor. Niet raar opkijken als de halve stam nu ook in noord een toren gaat krijgen om wellicht uit te spammen he :)
 
Reactiescore
261
Mij zie je niet klagen? Ik geef alleen aan dat ik noord en zuid apart zie. Noord werd dit niet gedaan, nu wel door jullie. Prima, maar dan ga ik dit natuurlijk ook doen. Je had dit prima zuid kunnen laten en noord anders spelen, maar daar is het nu duidelijk te laat voor. Niet raar opkijken als de halve stam nu ook in noord een toren gaat krijgen om wellicht uit te spammen he :)

1 torendorp in noord is ook hetzelfde als de 3 frontdorpen van kyuka? Of de 2 dorpen van murus? Wat te denken van de 2 dorpen van QQEEZZ? Torendorpen in andermans cluster zie je over de gehele wereld, spamdorpen daarentegen niet
 
Reactiescore
984
1 torendorp in noord is ook hetzelfde als de 3 frontdorpen van kyuka? Of de 2 dorpen van murus? Wat te denken van de 2 dorpen van QQEEZZ? Torendorpen in andermans cluster zie je over de gehele wereld, spamdorpen daarentegen niet
Ik weet niet wie jij bent dus maar dat even terzijde. Zoals ik al reeds aangaf zijn er in zuid Tyrant keuzes gemaakt, en nu als actie in geheel Salt. Net als dat jullie blijven aanhalen dat wij (ATL) een extern torendorp hebben, maar Cala heeft er 2/3? Cacturne heeft er 2/3?

Enkel uit oogpunt noord hadden jullie (noord-salt) dit met ons kunnen bespreken en of wij ook dit gingen doen, maar kortzichtigheid en onder het mom van actie reactie omdat zuid het doet willen jullie het ook noord doen. Prima, maar vergeet niet dat ik ook 6 man in mijn cluster ga planten om nog eens 180 edels extra te kunnen gebruiken op TP,Cala of wie ik ook wil tijdens een massa.

Nou kan het in noord nog aangepast worden en al die spamdorpen weggehaald worden voor ik dat ga laten planten in mijn cluster, ik ga uitbreiden rond stolz en tdm met een extra torendorp. Momenteel heeft ATL 1 extern dorp, ik wil er eigenlijk ook nog 2 bijnemen. De keuze is in ieder geval bij jullie als ik voor mezelf spreek in noord.
 
Bovenaan