Het grote complimententopic

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Bedankt voor het compliment @IMakeYouHappy

Verder wil ik alleen zeggen dat ik de new gen strats van Tyrant niet begrijp. Het zal wel aan de gemiddelde leeftijd liggen van Salt zijde dat zij er boven staan. Ze hebben dan ook minder tijd om handen dan jongere spelers.

Daarnaast wil ik graag Tyrant complimenteren voor het uitstellen voor de afspraken voor een leuke wereld. Gaan we ook nog eens wat afspreken? Want zoals het er nu op lijkt is het met Pasen nog niet klaar.

De wereldafspraken zijn al rond, maar wij hebben de optie om erop terug te komen als de cf-zaak van Night Train niet netjes wordt opgelost. Hiervoor hebben wij ook compensatie aangeboden en begrip getoond, dus het is zeker niet dat we niet welwillend zijn in het zoeken naar een oplossing.

Tevens is de kans dat we terugkomen op de gehele wereldafspraken erg klein, maar in dit geval zullen we eerder Night Train uitsluiten van de wereldafspraken.
 
Reactiescore
454
Ook niet meer van THC. Wij zeggen zelf 'thc heeft het niet overleefd'. THC heeft geen edellijnen, THC wordt niet meer bespeeld door vorige bespelers enz... Wie er nu zit, idk

Dus waar is de pm dat thc zn moraalbreker wegstuurd?
Aangezien jullie thc pme en hij gwn terug pmd lijkt t me dat die zeker zn eige mb kon opzeggen
 
Reactiescore
1.016
Daarnaast wil ik trouwens de scharrel van @Rene el Grande een groot compliment geven. Dat je het zomaar aandurft om met hém een nacht door te brengen. Getuigt van een hele berg lef!
 
Reactiescore
1.365
Aangezien je hem gewoon lekker zuigt hoef je mij niet de mond te snoeren :wink:
Zuig maar lekker verder
Denk dat jij nogal zuigt met jouw 3 dorpjes op w73 ;). Maar jij gaat niks tegen n goed bedoelende co van mij lopen swanzen. En ja, Noo-noo zuigt idd, tis een stofzuiger. Wat goed dat jij dat zegt! Maar jochie, ie moet niet zo dom doen man, slaat nergens op.
 
Reactiescore
241
Denk dat jij nogal zuigt met jouw 3 dorpjes op w73 ;). Maar jij gaat niks tegen n goed bedoelende co van mij lopen swanzen. En ja, Noo-noo zuigt idd, tis een stofzuiger. Wat goed dat jij dat zegt! Maar jochie, ie moet niet zo dom doen man, slaat nergens op.

Hoezo 3 dorpen? We hebben het er als eens over gehad... ‘Jij weet niet wie ik bennn’
 
Reactiescore
319
Het enige wat ik in de doofpot heb gestoken was een brandende kaars. Teringheet!
 
Reactiescore
1.365
Hoezo 3 dorpen? We hebben het er als eens over gehad... ‘Jij weet niet wie ik bennn’
Jij bent een noob Lukas. Die wel wat ik nu net lees "9" hele dorpen gehad heeft op w73 :eek: knap hoor!!! Complimenten. Die op Noire speelt voor de "kwantiteit". Aangezien ik Noire gerekt heb op w73 mag ik dus zeggen dat jij n noob bent in 2 voud. Noire was daar nogal n bang katje die geen front pakte, wel zonde. Maarja, Noo-noo de stofzuiger is ook het beste account wat jij ooit in jouw tw leven te zien zou krijgen. Ze zuigen alles op, ook jouw dorpjes op een dag. Dus een compliment voor jouw zuig inschatting! Denk dat jij maar ff terug moet naar jouw noob vriendjes om daar maar even te janken knul. Tis nog maar de 2de wereld die jij speelt ;). Dusja, niet zo'n grote waffel als je zo (...)ing slecht bent.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Als dat al verdedigen is lmao... Kan je ook over half Tyrant zeggen hadden de mond vol over Melvin op 73 en lopen nu met hem weg. Hypocriet much eh ;)

Daarbij een toontje lager zou je sieren @IMakeYouHappy als dit je eerste wereld wordt met front sinds een (paar) jaar. Op 73 heb je veilig in de rim kunnen schuilen dat zal hier niet gaan.
 
Reactiescore
1.365
2e wereld? Ahja kga nimeer reageren indd.

Accounts worden na 1 jaar inactiviteit verwijdert he ;)
Nee, zou ik ook niet doen als ik jou was. Jij zwanst ook alleen maar poep.
En @.Outrospective. niet zo piepen jochie, nergens voor nodig. Inter heeft wss mij toch op negeren staan dus die kan niks lezen ;).
 
Reactiescore
470
Moet je inderdaad beter je bronnen gaan nakijken. Dan nog verwijs ik je graag door naar het W73 forum waar je deze zaken zeker aan het licht mag brengen. Toch @I like trains. ?

Welke bronnen zou ik na moeten kijken? Toen noire incs kreeg early game na de stabs zat je nog niet op het account . Ik heb daar de VV nog gedraaid tijdens de incs samen met maks als ik het me goed herinner, Jordi en Jeremy waren beide te druk.

Ga je nu een forum mod taggen nadat je zelf een discussie start?

Wel grappig hoe heel Imago lachte met de meme die @We Like Hot Chicks is en nu ga je em nog verdedigen ook.

Zie niet in waar ik we like hot chicks verdedig? ik klikte net ff op Toon genegeerde inhoud en heb er nu al spijt van.
 
Bovenaan