Het grote complimententopic

Reactiescore
241
Als dat al verdedigen is lmao... Kan je ook over half Tyrant zeggen hadden de mond vol over Melvin op 73 en lopen nu met hem weg. Hypocriet much eh ;)

Daarbij een toontje lager zou je sieren @IMakeYouHappy als dit je eerste wereld wordt met front sinds een (paar) jaar. Op 73 heb je veilig in de rim kunnen schuilen dat zal hier niet gaan.

Ah, wat maak je mij bang zeg... Ik zeg trouwens nergens dat ik pro ben zoals andere hier wel over hunzelf zeggen?
Zeg enkel dat bepaalde aannames niet kloppen.
 
Reactiescore
319
Reactiescore
253
Als dat al verdedigen is lmao... Kan je ook over half Tyrant zeggen hadden de mond vol over Melvin op 73 en lopen nu met hem weg. Hypocriet much eh ;)

Daarbij een toontje lager zou je sieren @IMakeYouHappy als dit je eerste wereld wordt met front sinds een (paar) jaar. Op 73 heb je veilig in de rim kunnen schuilen dat zal hier niet gaan.

True, heb je geen ongelijk in. Vond het wel even grappig om te lezen. :p
 

Deleted User - 487957763

Guest
Ah, wat maak je mij bang zeg... Ik zeg trouwens nergens dat ik pro ben zoals andere hier wel over hunzelf zeggen?
Zeg enkel dat bepaalde aannames niet kloppen.
Beetje raar dat je er ineens bij haalt dat ik je bang probeer te maken. Ik ben de liefste die hier rondloopt.

Je komt een beetje over als een droeftoer met je manier van posten. Zo opgefokt richting Rikkertje.
 
Reactiescore
241
Welke bronnen zou ik na moeten kijken? Toen noire incs kreeg early game na de stabs zat je nog niet op het account . Ik heb daar de VV nog gedraaid tijdens de incs samen met maks als ik het me goed herinner, Jordi en Jeremy waren beide te druk.

Ga je nu een forum mod taggen nadat je zelf een discussie start?

Weetal foutief. We like hot chicks begon de discussie...

Ten eerste is mijn solli gewoon op het forum gesmeten en was er geen enkele ‘nee’ stem. Daarin stonden vorige accounts ook gewoon opgelijst. Ik heb Wow Who en zn stam toen gewoon tegengehouden en al onze dorpen van Emrata bijna kunnen behouden voor Noire. Dat was de opzet. Nadien op Noire verdergespeeld indd.
 
Reactiescore
241
Beetje raar dat je er ineens bij haalt dat ik je bang probeer te maken. Ik ben de liefste die hier rondloopt.

Je komt een beetje over als een droeftoer met je manier van posten. Zo opgefokt richting Rikkertje.

Omdat ze je als leugenaar aanzien omdat ik zou knippen in pm’s? Gewoon beschuldigingen zonder er iets vanaf te weten.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Jij bent een noob Lukas. Die wel wat ik nu net lees "9" hele dorpen gehad heeft op w73 :eek: knap hoor!!! Complimenten. Die op Noire speelt voor de "kwantiteit". Aangezien ik Noire gerekt heb op w73 mag ik dus zeggen dat jij n noob bent in 2 voud. Noire was daar nogal n bang katje die geen front pakte, wel zonde. Maarja, Noo-noo de stofzuiger is ook het beste account wat jij ooit in jouw tw leven te zien zou krijgen. Ze zuigen alles op, ook jouw dorpjes op een dag. Dus een compliment voor jouw zuig inschatting! Denk dat jij maar ff terug moet naar jouw noob vriendjes om daar maar even te janken knul. Tis nog maar de 2de wereld die jij speelt ;). Dusja, niet zo'n grote waffel als je zo (...)ing slecht bent.

Zou je dit soort shit aub op het W73 forum willen houden? We weten allemaal dat we met Spread gewonnen hebben en Imago de mindere was.
Noo-Noo heeft trouwens ook een goede wereld gespeeld, volledig mee eens. Echter hoef ik niet overal persoonlijke beledigingen naar elke Imago-speler te lezen als hij iets zegt wat niks te maken heeft met W73.


Als dat al verdedigen is lmao... Kan je ook over half Tyrant zeggen hadden de mond vol over Melvin op 73 en lopen nu met hem weg. Hypocriet much eh ;)

Zo werkt de community toch? Iedereen is de grootste flikker van het spel, tot je stamgenoten bent. Dan is het een en al love.

Ik zag in de Spread chat ook al staan dat The Night Pharmacy op W73 ineens goed gedeft had.
 
Reactiescore
470
Weetal foutief. We like hot chicks begon de discussie...

Ten eerste is mijn solli gewoon op het forum gesmeten en was er geen enkele ‘nee’ stem. Daarin stonden vorige accounts ook gewoon opgelijst. Ik heb Wow Who en zn stam toen gewoon tegengehouden en al onze dorpen van Emrata bijna kunnen behouden voor Noire. Dat was de opzet. Nadien op Noire verdergespeeld indd.

Je solli waardoor een inactief rim account wat extra activiteit kreeg en gratis dorpen? tuurlijk zijn er daar geen nee stemmen voor.
 
Reactiescore
5.693
Jij bent een noob Lukas. Die wel wat ik nu net lees "9" hele dorpen gehad heeft op w73 :eek: knap hoor!!! Complimenten. Die op Noire speelt voor de "kwantiteit". Aangezien ik Noire gerekt heb op w73 mag ik dus zeggen dat jij n noob bent in 2 voud. Noire was daar nogal n bang katje die geen front pakte, wel zonde. Maarja, Noo-noo de stofzuiger is ook het beste account wat jij ooit in jouw tw leven te zien zou krijgen. Ze zuigen alles op, ook jouw dorpjes op een dag. Dus een compliment voor jouw zuig inschatting! Denk dat jij maar ff terug moet naar jouw noob vriendjes om daar maar even te janken knul. Tis nog maar de 2de wereld die jij speelt ;). Dusja, niet zo'n grote waffel als je zo (...)ing slecht bent.
Chris wat klets je weer. Als jouw stam wint van de andere stam betekend dat nog niet dat je iedere speler van die stam hebt gerekt. Je hebt Noire niet gerekt, je hebt naar mijn weten alleen (als team zijnde) cabbage gerekt. Ik heb nooit actief op 73 gespeeld, maar mensen als CBC en vitalise bange katjes en noobs noemen gaat wel erg ver. Gelieve je gewoon te houden op Lukas en hier geen domme dingen gaan roepen tegen spelers die 6x meer gepresteerd hebben dan jij ooit hebt en zal doen. Niks persoonlijk Chrissie, jij verdedigt Rik en ik verdedig Jordi en Jeremy.

Voor de rest speel ik nu voor het eerst samen met Lukas en komt hij anders over dan op het forum. Lukas is tot nu toe van significante waarde geweest voor ons team en we zijn blij met hem. Wat jullie van hem vinden kan ons verder aan onze kont roesten. Tevens ben jij zelf ook maar een (leuk) noobke. MVG
 

Deleted User - 487957763

Guest
Zo werkt de community toch? Iedereen is de grootste flikker van het spel, tot je stamgenoten bent. Dan is het een en al love.

Ik zag in de Spread chat ook al staan dat The Night Pharmacy op W73 ineens goed gedeft had.
Ja dat TNP goed gedeffed heeft op 73 was ook echt een grote meme. Diegene moet zsm opgenomen worden die dat verkondigde.

Ja eens, vrijwel iedereen maakt zich daar schuldig aan, maar de hypocrisie was nu zo groots dat ik het even moest aanhalen ;)
 
Reactiescore
2.039
Rikkert zijn post was een vorm van P&P. Hij vraagt gewoon om sluitende bewijslast. Iemand vragen of die zijn bek kan houden is niet echt beste vorm van P&P.
De gemiddelde post van noobteam is ook niet echt de best P&P. :p
 
Reactiescore
241
Rikkert zijn post was een vorm van P&P. Hij vraagt gewoon om sluitende bewijslast. Iemand vragen of die zijn bek kan houden is niet echt beste vorm van P&P.

Dan toch een slechte vorm van P&P. Bewijs vragen van de ene partij maar niet van de andere. Gewoon subjectief. Toch vriendelijk dat je hem verdedigd!
 

Deleted User - 487957763

Guest
De gemiddelde post van noobteam is ook niet echt de best P&P. :p
Nee die post doen pijn aan je ogen. Gelukkig kent hij andere kwaliteiten in het dagelijks leven. De fastfood chain tegelt zichzelf nie.

Dan toch een slechte vorm van P&P. Bewijs vragen van de ene partij maar niet van de andere. Gewoon subjectief. Toch vriendelijk dat je hem verdedigd!
Tja als Salt. speler zal Rikkert toch wel (lichtelijk) subjectief zijn gok ik zo ;)
 
Reactiescore
241
Tja als Salt. speler zal Rikkert toch wel (lichtelijk) subjectief zijn gok ik zo ;)

Niets verkeerd mee. Maar niet lopen kutten als mensen gewoon met bewijs afkomen waar achter gevraagd werd. Ik doe de moeite om screenshots te nemen voor jullie. Doe dan ook even de moeite om deze door te nemen en te constateren dat deze gewoon mooi chronologisch lopen. Gewoon vriendelijk vragen of ik ze in 1 keer online kon zwieren kon ook. Om te zeggen ‘goed geprobeerd’... dat is weer minder.

Ik heb ze gewoon op mobiel zitten screenen en iedereen weet dat je daar maar enkele lengtes lang kan zien. (Dat zie je ook)

Daarnaast is het gewoon handiger omdat ik commentaar wou typen tussen de pm’s in.
 
Reactiescore
1.918
kan je stoppen met posten aub
 
Reactiescore
372
Even kort samenvattend de feiten op een rij. Coldcase is de MB van THC, THC joint Tyrant en wordt weggespeeld, maar zit nog wel in Tyrant. Noire PM’t Coldcase om te informeren hoe nu verder, wat overigens vrij netjes is, zonder het ‘moraalbrekerschap’ daadwerkelijk duidelijk op te zeggen zodat het voor beide partijen duidelijk is. Vervolgens edelt NT een dorp van Coldcase, niet beter wetend dan dat het een MB is. Vervolgens verklaart Tyrant het als een illegale CF. Echter zie ik nergens van voor de overname van de CF bewijs dat het ‘moraalbrekerschap’ netjes is opgezegd, zodat het voor beide partijen duidelijk is, een relatie werkt namelijk twee kanten op. Vervolgens wordt Coldcase gauw weggewerkt door Tyrant. Vervolgens gaat TAS in gesprek met NT om te kijken of ze een deal konden sluiten om de CF weg te werken, aangezien dit uiteraard vervelend is, deze onderhandelingen lopen niet lekker en lopen vast op +-1 dorp. Vervolgens wordt er moord en brand geschreeuwd op het AF dat het een illegale CF is.

Naar mijn mening is het gewoon sloppy dat het ‘moraalbrekerschap’ nooit woord voor woord duidelijk is opgezegd en hier niet op gehandeld is, zeker op deze wereld waar iedereen door het kiertje van de spreekwoordelijke deur een ingang in iemand zijn cluster probeert te zoeken. Pas na de overname werd de noodzaak voor Tyrant duidelijk, dat uit zich in het daarna wegspelen van Coldcase, anders zouden daar andere kleine spelers ook allang zijn weggespeeld.

Maar ik kan er natuurlijk helemaal naast zitten, maar zolang ik geen bewijs zie van voor de datum van de overname van het dorp dat het moraalbrekerschap met duidelijke woorden is stop gezet lijkt het mij vrij duidelijk dat het een legale CF is. Om dan vervolgens te dreigen met het pauzeren van de onderhandelingen van de wereldafspraken of uitspraken doen over een account uitsluiten is in mijn beleving dan ook vrij kinderachting en neigt naar wanhoop.
 
Bovenaan