Het grote complimententopic

Reactiescore
1.918
Wat een matige argumentatie, zeg. Omdat @IMakeYouHappy iets op het AF niet ontkent, wat nota bene een randzaak was in de discussie, gaan jullie er meteen vanuit dat Juvy! verbonden is met ons. Dat is wel heel makkelijk hoor.

Speciaal voor jou gaan we even kort over de 6 actieve leden van Juvy op datum 19/11

1606131225676.png
eelke02: confirmed lid&moraalbreker. ZEER opmerkerlijk. Eelke is de praatpaal van Juvy en kan bijgevolg ontslagen MBS kicken.

1606131282221.png
SPecD. Interns voor Noire/REOL, alleen ODA en geen ODD. Confirmed MB tevens lid van Juvy.

1606131341054.png
Caliep: reeds bevestigd dat dit een moraalbreker is van TDM. wonder boven wonder ook lid van Juvy.


1606131555367.png
Twilight zone. Heeft zowel TDM als Noire op zijn profiel staan en was lid van Juvy. Gek?


1606131689425.png
Peternico: Tot zeer recent lid van Juvy en tevens een bevestigde Moraalbreker.


1606132085940.png
Coldcase: gek gevalletje. Lid van Juvy vol MBS maar zou als enige geen MB zijn. Raar genoeg ontslaan uit de stam nadat er een CF is gepakt.



conclusie: inderdaad zeer gek dat we ervanuit gaan dat er een verband is wanneer deze stam propvol zit met Moraalbekers.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Speciaal voor jou gaan we even kort over de 6 actieve leden van Juvy op datum 19/11

Bekijk bijlage 24851
eelke02: confirmed lid&moraalbreker. ZEER opmerkerlijk. Eelke is de praatpaal van Juvy en kan bijgevolg ontslagen MBS kicken.

Bekijk bijlage 24852
SPecD. Interns voor Noire/REOL, alleen ODA en geen ODD. Confirmed MB tevens lid van Juvy.

Bekijk bijlage 24853
Caliep: reeds bevestigd dat dit een moraalbreker is van TDM. wonder boven wonder ook lid van Juvy.


Bekijk bijlage 24855
Twilight zone. Heeft zowel TDM als Noire op zijn profiel staan en was lid van Juvy. Gek?


Bekijk bijlage 24856
Peternico: Tot zeer recent lid van Juvy en tevens een bevestigde Moraalbreker.


Bekijk bijlage 24857
Coldcase: gek gevalletje. Lid van Juvy vol MBS maar zou als enige geen MB zijn. Raar genoeg ontslaan uit de stam nadat er een CF is gepakt.



conclusie: inderdaad zeer gek dat we ervanuit gaan dat er een verband is wanneer deze stam propvol zit met Moraalbekers.

Met dergelijke beredeneringen is de gehele stam ALONES jullie mb-stam.
 
Reactiescore
241
@Vleesje
Juvy was de mb stam van Waste. Dus een overblijfsel van Waste. De leden die overgekomen zijn naar ons hebben hun mb’s gewoon meegenomen. Bij TDM zijn dat bv Caliep en Eelke. Daarom dat we ook niet moeilijk doen over die CF van Eelke?
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Het is zelfs besproken met de leiding: wij zouden de mbs in vaste stammen zetten en voor beide stammen een overzicht maken wie nou daadwerkelijk de mbs zijn. Is gewoon een vervolg van een directe handeling.

Dat beantwoordt niet mijn vraag. Is het dus puur toeval dat Coldcase een paar uur na de NT overname is gekickt uit Juvy? En is het toeval dat Tyrant er gelijk op dook nadat NT het dorp pakte?
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Dat beantwoordt niet mijn vraag. Is het dus puur toeval dat Coldcase een paar uur na de NT overname is gekickt uit Juvy? En is het toeval dat Tyrant er gelijk op dook nadat NT het dorp pakte?

Ja, anders zou een Tyrant lid immers gestabbed hebben. Misschien dat het vanuit de leiding van Fury gedaan is. Geen idee, wij hebben geen banden met die stam.
 
Reactiescore
1.918
Reactiescore
260
Al onze moraalbrekers zitten in de stammen Czar en Pony. Met Juvy zijn geen banden.

@Vleesje
Juvy was de mb stam van Waste. Dus een overblijfsel van Waste. De leden die overgekomen zijn naar ons hebben hun mb’s gewoon meegenomen. Bij TDM zijn dat bv Caliep en Eelke. Daarom dat we ook niet moeilijk doen over die CF van Eelke?

Iedereen een smakelijke lunch gewenst!
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Iedereen een smakelijke lunch gewenst!

Als je even kijkt is de overgebleven speler die daadwerkelijk mb is overgeheveld naar Czar.

ik nodig je uit dit op eenzelfde manier aan te tonen?

Zal ik binnenkort even de tijd voor nemen. Heb al een legio aan dorpen gezien wat zonder muur lvl omlaag of ODD stijging is overgenomen. Zelfs dorpen op 17.5min afstand van mij, waar 1 uur voor overname nog een stack in stond.
 
Reactiescore
253
Speciaal voor jou gaan we even kort over de 6 actieve leden van Juvy op datum 19/11

Bekijk bijlage 24851
eelke02: confirmed lid&moraalbreker. ZEER opmerkerlijk. Eelke is de praatpaal van Juvy en kan bijgevolg ontslagen MBS kicken.

Bekijk bijlage 24852
SPecD. Interns voor Noire/REOL, alleen ODA en geen ODD. Confirmed MB tevens lid van Juvy.

Bekijk bijlage 24853
Caliep: reeds bevestigd dat dit een moraalbreker is van TDM. wonder boven wonder ook lid van Juvy.


Bekijk bijlage 24855
Twilight zone. Heeft zowel TDM als Noire op zijn profiel staan en was lid van Juvy. Gek?


Bekijk bijlage 24856
Peternico: Tot zeer recent lid van Juvy en tevens een bevestigde Moraalbreker.


Bekijk bijlage 24857
Coldcase: gek gevalletje. Lid van Juvy vol MBS maar zou als enige geen MB zijn. Raar genoeg ontslaan uit de stam nadat er een CF is gepakt.



conclusie: inderdaad zeer gek dat we ervanuit gaan dat er een verband is wanneer deze stam propvol zit met Moraalbekers.

Fijn van je om voor elk van bovenstaande speler een afbeelding in te voegen, maar het verandert spijtig genoeg niets aan mijn punt. Al waren er 9 van de 10 Juvy-leden verbonden met een Tyrant-speler, dat maakt nog steeds niet dat Juvy in zijn geheel verbonden is met Tyrant. Dat jullie deze argumentatie willen inroepen om jullie gelijk te halen is begrijpelijk, maar het is en blijft gewoon een aanname. Laten we nu maar gewoon wachten op het bewijs.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Fijn van je om voor elk van bovenstaande speler een afbeelding in te voegen, maar het verandert spijtig genoeg niets aan mijn punt. Al waren er 9 van de 10 Juvy-leden verbonden met een Tyrant-speler, dat maakt nog steeds niet dat Juvy in zijn geheel verbonden is met Tyrant. Dat jullie deze argumentatie willen inroepen om jullie gelijk te halen is begrijpelijk, maar het is en blijft gewoon een aanname. Laten we nu maar gewoon wachten op het bewijs.

Nouja net werd door jeen ullie leiders verkondigd dat er helemaal geen banden zijn met Juvy terwijl dit wel op hun profiel staat? Vind je dat niet frappant?

Al onze moraalbrekers zitten in de stammen Czar en Pony. Met Juvy zijn geen banden.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Nouja net werd door jeen ullie leiders verkondigd dat er helemaal geen banden zijn met Juvy terwijl dit wel op hun profiel staat? Vind je dat niet frappant?

Als gevolg van de onduidelijkheid hebben we alle moraalbrekers in Czar en Pony gezet, zodat dit soort discussies niet blijven voorkomen.

De Salt leiding heeft beloofd deze situatie op te lossen en wij mogen alle wereldafspraken annuleren als het niet gebeurd.
Laten we dus niet te hard van stapel lopen en de Salt leiding nog de kans bieden dit op te lossen.
Verder hebben wij alle spelers die niet in officiele mb-stammen zitten, welke bekend zijn bij Salt, uit hun functie ontheven om miscommunicatie in het vervolg te voorkomen. Salt heeft op hun beurt een lijst met moraalbrekers aangeleverd.
 
Reactiescore
253
Nouja net werd door jeen ullie leiders verkondigd dat er helemaal geen banden zijn met Juvy terwijl dit wel op hun profiel staat? Vind je dat niet frappant?

Als we kijken naar het profiel van Juvy!, komt er het volgende te staan:

Knipsel.PNG
Hier staat volgens mij toch nergens Tyrant vermeld? Nogmaals, dat afzonderlijke spelers binnen Juvy! verbonden zijn aan Tyrant-spelers, wil niet zeggen dat Juvy! in zijn geheel banden heeft met Tyrant. Dit is namelijk niet het geval. :smile:
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Als gevolg van de onduidelijkheid hebben we alle moraalbrekers in Czar en Pony gezet, zodat dit soort discussies niet blijven voorkomen.

Ja dat was met ingang per vandaag aangezien vandaag peternico pas PONY is gejoint dus dit geldt dan pas sinds vandaag? En niet wanneer het voorval is voorgekomen met Coldcase was?

Als we kijken naar het profiel van Juvy!, komt er het volgende te staan:

Bekijk bijlage 24860
Hier staat volgens mij toch nergens Tyrant vermeld? Nogmaals, dat afzonderlijke spelers binnen Juvy! verbonden zijn aan Tyrant-spelers, wil niet zeggen dat Juvy! in zijn geheel banden heeft met Tyrant. Dit is namelijk niet het geval. :smile:

En Tyrant heeft Waste leden gerecruit die Juvy als MB stam hadden. Coldcase was een MB van THC, een speler die nu in Tyrant zit. Maar wil je hiermee zeggen dat Juvy duidelijk een PM heeft gekregen vanuit of de oud-Waste leden of de Tyrant leiding?
 
Reactiescore
241
Ja dat was met ingang per vandaag aangezien vandaag peternico pas PONY is gejoint dus dit geldt dan pas sinds vandaag? En niet wanneer het voorval is voorgekomen met Coldcase was?

Hij is gewoon Czar gejoind. Misschien heb jij net gejoint?
Wij leren uit onze fouten en maken het nu gewoon duidelijk (ookal was dat zo al ervoor). Beter doet Salt ook iets nuttig
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
@rikkert1234 waar doel je precies op met “suggestieve pm”?

Het enige wat ik gezien heb waardoor eventueel Coldcase niet als MB gezien zou kunnen worden is een PM van jullie uit naar Coldcase toe. Die was uiterst suggestief en stond niet duidelijk in dat Coldcase niet meer behoort tot Tyrant. Volgens @IMakeYouHappy hebben jullie een legio aan bewijzen dus ik ben benieuwd?

Hij is gewoon Czar gejoind. Misschien heb jij net gejoint?
Wij leren uit onze fouten en maken het nu gewoon duidelijk (ookal was dat zo al ervoor). Beter doet Salt ook iets nuttig

Je had gezegd dat je aan het werk was en geen tijd had om bewijzen te verzamelen maar wel overal gelijk likes uitdelen en de tijd hebben om gelijk op mij te reageren:redface: En het was een fout inderdaad dat jullie nooit duidelijk Coldcase als MB hebben ontslagen daardoor kun je deze CF ook bestempelen als legaal.
 
Reactiescore
253
En Tyrant heeft Waste leden gerecruit die Juvy als MB stam hadden. Coldcase was een MB van THC, een speler die nu in Tyrant zit. Maar wil je hiermee zeggen dat Juvy duidelijk een PM heeft gekregen vanuit of de oud-Waste leden of de Tyrant leiding?

Tyrant heeft inderdaad Waste-leden gerecruit, die mb's hadden zitten in Juvy!. Dit wil niet zeggen dat Juvy! ineens moraalbrekerstam van Tyrant wordt. Als het zou gaan over een fusie tussen Tyrant en Waste zou ik je gelijk geven, maar dit is dus niet het geval. Daarom ligt er geen verplichting bij de Tyrant-leiding om Juvy! formeel in te lichten dat ze geen moraalbrekerstam zijn van ons.
 
Reactiescore
241
Het enige wat ik gezien heb waardoor eventueel Coldcase niet als MB gezien zou kunnen worden is een PM van jullie uit naar Coldcase toe. Die was uiterst suggestief en stond niet duidelijk in dat Coldcase niet meer behoort tot Tyrant. Volgens @IMakeYouHappy hebben jullie een legio aan bewijzen dus ik ben benieuwd?

Je had gezegd dat je aan het werk was en geen tijd had om bewijzen te verzamelen maar wel overal gelijk likes uitdelen en de tijd hebben om gelijk op mij te reageren:redface: En het was een fout inderdaad dat jullie nooit duidelijk Coldcase als MB hebben ontslagen daardoor kun je deze CF ook bestempelen als legaal.

Ik zie toch ook gewoon 'smakelijk'? Wat gewoon meegeeft dat ik ga eten. (dan kan ik easy wat lezen en typen)
Ook zei ik dat ik niemand van het account wil kicken atm.

Ik wacht nog steeds op @noobteam z'n bewijzen. Wat lelijk dat jij de onze zo snel mogelijk opeist :)
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
Speciaal voor jou gaan we even kort over de 6 actieve leden van Juvy op datum 19/11

Bekijk bijlage 24851
eelke02: confirmed lid&moraalbreker. ZEER opmerkerlijk. Eelke is de praatpaal van Juvy en kan bijgevolg ontslagen MBS kicken.

Bekijk bijlage 24852
SPecD. Interns voor Noire/REOL, alleen ODA en geen ODD. Confirmed MB tevens lid van Juvy.

Bekijk bijlage 24853
Caliep: reeds bevestigd dat dit een moraalbreker is van TDM. wonder boven wonder ook lid van Juvy.


Bekijk bijlage 24855
Twilight zone. Heeft zowel TDM als Noire op zijn profiel staan en was lid van Juvy. Gek?


Bekijk bijlage 24856
Peternico: Tot zeer recent lid van Juvy en tevens een bevestigde Moraalbreker.


Bekijk bijlage 24857
Coldcase: gek gevalletje. Lid van Juvy vol MBS maar zou als enige geen MB zijn. Raar genoeg ontslaan uit de stam nadat er een CF is gepakt.



conclusie: inderdaad zeer gek dat we ervanuit gaan dat er een verband is wanneer deze stam propvol zit met Moraalbekers.


Ik snap dat het geval Juvy heel lastig is. Wel zijn er een paar dingen die ik even wil aanhaken:
- Ik wilde zelf het probleem Juvy al langere tijd oplossen. Toen ik echter zelf aan een aantal leden vroeg om wie nu DE contactpersoon was van Juvy, wisten ze dat niet.
- Juvy was een MB stam van Waste. Daarnaast bevatte Juvy ook een aantal PP farmers; deze spelers vervulden niet eens een MB functie.
- Het is niet per direct zo dat wij alle MB's van Juvy overnemen: een groot aantal van de Waste accounts zijn gewoonweg weggespeeld.
- Er zijn ook een aantal spelers van Waste die claimen dat zij zijn overgenomen door spelers van Tyrant als zijnde nieuwe MH, terwijl dit gewoonweg niet klopt. Coldcase en Twilight Zone zijn hier beiden voorbeelden bij. Twilight Zone heeft dit zelfs openlijk op het profiel staan, maar dat is nooit overlegd.

Verwarring is dus ontstaan door aannames die jullie maken vanuit de kant van Juvy, terwijl het gesprek met ons als Tyrant zijnde hierover nooit gemaakt is: daar zit wel de fout.
 
Reactiescore
2.444
Tyrant heeft inderdaad Waste-leden gerecruit, die mb's hadden zitten in Juvy!. Dit wil niet zeggen dat Juvy! ineens moraalbrekerstam van Tyrant wordt. Als het zou gaan over een fusie tussen Tyrant en Waste zou ik je gelijk geven, maar dit is dus niet het geval. Daarom ligt er geen verplichting bij de Tyrant-leiding om Juvy! formeel in te lichten dat ze geen moraalbrekerstam zijn van ons.

Nee die verplichting ligt bij de Moraalheer, in dit geval is dat THC. Nu is dat account zover ik hieruit kan aflezen onbemand en heeft dat account in ieder geval niet aangegeven bij zijn moraalbreker dat de samenwerking ten einde was. Als hier toch bewijs voor is of er is uitsluitend bewijs dat de Tyrant leiding dit in de plaats van THC heeft gedaan dan is het een illegale CF. Als dat bewijs er niet is dan is het een legale CF. Hoe dan ook deze hele discussie kan gesloten worden door het tonen of niet tonen van een bewijsstuk, ik stel voor dat dit dan ook gebeurd.
 
Bovenaan