Het grote complimententopic

Reactiescore
3.540
Als je nu de map erbij pakt dan zal je zien dat er bij Salt nauwelijks accounts zijn met meer dan 2 vakjes van 5 aan front in hun Phalanx. Dat zijn redelijk kleine frontjes, zeker op een toren wereld. Vergelijk dat maar eens met W71 en W73 en je zal zien hoe beperkt de toekomstige fronten van Salt op deze wereld zijn. Dat is toch wel jammer op een wereld waar men juist opzoek was naar uitdaging, als we René zijn woorden in deze wel zouden mogen geloven.

Met René heb ik toen nog persoonlijk over de Baken-stam gesproken en we kwamen al vrij snel tot de conclusie "jammer voor hen". Als je daarna ziet dat hij ze recruiteert, laat jumpen en een hoop internt is er weinig wat wijst op het zoeken van uitdaging. Überhaupt zijn er door Salt met Cacturne, Mashup, Absurd (mb'er?), Yellow Snow, The Night Pharmacy en Mystery of Ambiguity (Fusie) flink wat recruits in de rim gezet. Elke speler die het ook maar een klein beetje lastig had kunnen maken om niet de gehele rim tot aan Tyrant te internen is binnengehaald.

Cacturne is niet helemaal eerlijk om hier te noemen natuurlijk, aangezien ze me wel gewoon weggeknalt hebben early game.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Cacturne is niet helemaal eerlijk om hier te noemen natuurlijk, aangezien ze me wel gewoon weggeknalt hebben early game.

Toen lag je ook niet in de rim ;).
 
Reactiescore
180
Elke speler die het ook maar een klein beetje lastig had kunnen maken om niet de gehele rim tot aan Tyrant te internen is binnengehaald.
Dit zit je nog het meeste dwars of niet? Je "rimrekruut strategie" is niet meer te realiseren.

Daarbij hadden jullie je hele rim al meteen door de ligging van jullie accounts. Dat is waarom ik ook zei; hier MOEST op geanticipeerd worden of straks is er, aannemelijk, een stuk van de rim van Salt voor Tyrant. Jullie ligging was stukken beter, dus heeft Salt hierop gereageerd en die van hun ook geoptimaliseerd.

Het stukje over Rene ga ik geen uitspraken doen. @Theo Walcott. Is mans genoeg om voor zichzelf op te komen. Daarbij heb ik te weinig feiten om hierop goed te kunnen reageren.
 
Reactiescore
241
Wat lul jij nou?

PP abuse 1e massa faalde? den machtige lau was na de 1e wave 1 dorp kwijt en 90% van zijn troepen waardoor er die zelfde avond niet eens meer moeite werd genomen om te deffen. Eindstand dag 1 -25 dorpen en dag 2 was a lesson weg.

Genoeg andere veelbelovende accounts die early game al zijn weg gespeeld, kijk naar een inter een yoda of een cacturne die we al eens weg is gespeeld. Noem nu eens wat veelbelovende accounts die jullie hebben weg gespeeld ipv gerecruit of geinternd?

PP abuse werd na de 1e wave niet meer onder VV genomen. Ook wel normaal dat zo een account, 360 graden front na een paar dagen weg is he :)
Inter en Yoda waren inderdaad een mooie acties van Schedel, congrats!
Cacturne werd overgenomen met 80K verslagen tegenstanders als verdediger... Lijkt me niet echt veel weerstand geboden te hebben.

Even dit terzijde wordt er gezegd dat we niet door Waste konden geraken... Hier wordt niets over gezegd natuurlijk:
Zijde 1:
Stammen: Waste!
Zijde 2:
Stammen: Tyrant

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1:
24
Kant 2: 90
Verschil: 66

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1:
184,296
Kant 2: 668,907
Verschil: 484,611

chart
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Dit zit je nog het meeste dwars of niet? Je "rimrekruut strategie" is niet meer te realiseren.

Daarbij hadden jullie je hele rim al meteen door de ligging van jullie accounts. Dat is waarom ik ook zei; hier MOEST op geanticipeerd worden of straks is er, aannemelijk, een stuk van de rim van Salt voor Tyrant. Jullie ligging was stukken beter, dus heeft Salt hierop gereageerd en die van hun ook geoptimaliseerd.

Het stukje over Rene ga ik geen uitspraken doen. @Theo Walcott. Is mans genoeg om voor zichzelf op te komen. Daarbij heb ik te weinig feiten om hierop goed te kunnen reageren.

Nee het interesseert me eigenlijk niet zoveel, ik leg alleen maar uit waarom mensen het beleid van Salt bestempelen als overdreven Rekruutbeleid.

Zoals ik in mijn vorige post al zei hadden wij de intentie om deze wereld met 7 accounts te spelen, dus nee: ik wilde geen rimrekruut strategie hanteren.
 
Reactiescore
454
@IMakeYouHappy

Logisch dat cac weinig weerstand bood
Als de spelers zich verslapen hadde
En het gewoon een aanval zomaar uit het niets was
Ik heb tyrant nog geen enkele bekende naam zien wegspelen?
 
Reactiescore
2.477
Zoals ik in mijn vorige post al zei hadden wij de intentie om deze wereld met 7 accounts te spelen, dus nee: ik wilde geen rimrekruut strategie hanteren.

Waarom liet je Mienmaaiers dan starten?
 
Reactiescore
180
Nee het interesseert me eigenlijk niet zoveel, ik leg alleen maar uit waarom mensen het beleid van Salt bestempelen als overdreven Rekruutbeleid.

Zoals ik in mijn vorige post al zei hadden wij de intentie om deze wereld met 7 accounts te spelen, dus nee: ik wilde geen rimrekruut strategie hanteren.
Dan een jump naar de rim. Gevolgen blijven hetzelfde. Dat je deze strategie niet wilde gaan toepassen betwijfel ik ten zeerste.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Waarom liet je Mienmaaiers dan starten?

Zoals je kon zien was Mien eerst een co van ons. Hij is pas later serieus gaan spelen met zijn account toen bij ons bekend werd wat jullie met Baken etc van plan waren.
 
Reactiescore
470
Zoals je kon zien was Mien eerst een co van ons. Hij is pas later serieus gaan spelen met zijn account toen bij ons bekend werd wat jullie met Baken etc van plan waren.

Dus dit is dan jullie eerste reactie op de 2 recruits van baken van ons? Perijn en Supergirl de 2e reactie? Stolz en THC de 3e reactie?

Nou geef ons eens ongelijk dat wij de join van Cacturne en Mashup nogmaals hebben overwogen.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Dus dit is dan jullie eerste reactie op de 2 recruits van baken van ons? Perijn en Supergirl de 2e reactie? Stolz en THC de 3e reactie?

Nou geef ons eens ongelijk dat wij de join van Cacturne en Mashup nogmaals hebben overwogen.

Mienmaaiers was één reactie op 2 recruits van jullie (Yellow Snow & TNP).

Perijn was gewoon een poging tot het dichten van een phalanx, gezien het vrij aannemelijk was dat Mashup bij jullie hoorde (heb ook mijn connecties, zie post Cala).

Supergirl is helemaal nergens een reactie op geweest, dat was gewoon een moraalbreker. Nou vooruit als je het graag wilt mag je hem wegstrepen tegen moraalbrekers Absurd en Freaqshow.

Zie je het probleem al? Waar wij één accountje erbij leggen om uitdagende fronten te houden en niet teveel te recruiteren pakken jullie er direct 2 ;).
 
Reactiescore
2.477
Zoals je kon zien was Mien eerst een co van ons. Hij is pas later serieus gaan spelen met zijn account toen bij ons bekend werd wat jullie met Baken etc van plan waren.
Mienmaaiers was één reactie op 2 recruits van jullie (Yellow Snow & TNP).

Wat een lariekoek en apekool, haha.
1603803311061.png
Zoals je zelf kan zien is Mienmaaiers op 1 oktober gestart. Ons eerste offensief op Baken is geland op 1 oktober, met Interdictum. als target.
1603803497462.png
Een dag later (02/10) kregen wij als Salt zijnde zelf een massa te verduren van Baken, Qui Intus Diaboli was de uitverkorene.

1603803774235.png
Zoals je op onderstaande afbeelding kan zien, is de ODD enorm de lucht ingeschoten?
1603803673678.png

Mienmaaiers was dus allesbehalve een reactie op onze recruits, hij was reeds gestart voor de besprekingen tussen Salt en Baken. Notabene tijdens de offensieven langs beide kanten. Of ga je me vertellen dat dit allemaal opgezet spel is?:redface:
 

Bijlagen

  • 1603803646076.png
    1603803646076.png
    7,3 KB · Weergaven: 3

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Wat een lariekoek en apekool, haha.
Bekijk bijlage 24210
Zoals je zelf kan zien is Mienmaaiers op 1 oktober gestart. Ons eerste offensief op Baken is geland op 1 oktober, met Interdictum. als target.
Bekijk bijlage 24211
Een dag later (02/10) kregen wij als Salt zijnde zelf een massa te verduren van Baken, Qui Intus Diaboli was de uitverkorene.

Bekijk bijlage 24214
Zoals je op onderstaande afbeelding kan zien, is de ODD enorm de lucht ingeschoten?
Bekijk bijlage 24213

Mienmaaiers was dus allesbehalve een reactie op onze recruits, hij was reeds gestart voor de besprekingen tussen Salt en Baken. Notabene tijdens de offensieven langs beide kanten. Of ga je me vertellen dat dit allemaal opgezet spel is?:redface:

Nee, zoals ik zei: Mien zat eerst in ons team.

Wij wilde in eerste instantie die gehele rim solo pakken en Mien zou wat 20:1 werk gaan verzetten. Door de Baken recruits toch maar voor een alternatieve optie gekozen.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
verdomme toch nog actie reactie discussie die weer doorgezet wordt, grow up :mad2:
 
Reactiescore
805
Die 20:1 instellingen is echt wel ontiegelijk gay trouwens, bedankt voor degene die dat bedacht heeft.
Leuk toch, je bent iemand aan het aanvallen en ineens kan dat niet meer. :D

Zou toch een regel moeten zijn dat als je iemand al aan het aanvallen bent die 20:1 regel niet ineens de boel verneukt...
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Mienmaaiers was één reactie op 2 recruits van jullie (Yellow Snow & TNP).

Perijn was gewoon een poging tot het dichten van een phalanx, gezien het vrij aannemelijk was dat Mashup bij jullie hoorde (heb ook mijn connecties, zie post Cala).

Supergirl is helemaal nergens een reactie op geweest, dat was gewoon een moraalbreker. Nou vooruit als je het graag wilt mag je hem wegstrepen tegen moraalbrekers Absurd en Freaqshow.

Zie je het probleem al? Waar wij één accountje erbij leggen om uitdagende fronten te houden en niet teveel te recruiteren pakken jullie er direct 2 ;).

Niet zo heilig doen joh. Is natuurlijk ook wel grappig dat je na W73 je spontaan voordoet als een recruitwarrior, en het is ook wel makkelijk om al jullie recruits op actie reactie te gooien en Salt de volle schuld te geven voor extra recruits van jullie. Mien is gewoon een deftige recruit zonder issues met een ligging die erg logisch is voor een recruit, hoef je allemaal niet zo mooi te doen dat het een noodzakelijke reactie was op een boemannenactie van Salt. Salt heeft de eerste stappen gezet tot de stam tot volwaardig ledenaantal te brengen, hierna hebben jullie je stam met verschillende recruits ook naar een normaler ledenaantal gebracht. Dat is eerder het recruitmechanisme dan actie-reactie.
 
Reactiescore
470
Mienmaaiers was één reactie op 2 recruits van jullie (Yellow Snow & TNP).

Perijn was gewoon een poging tot het dichten van een phalanx, gezien het vrij aannemelijk was dat Mashup bij jullie hoorde (heb ook mijn connecties, zie post Cala).

Supergirl is helemaal nergens een reactie op geweest, dat was gewoon een moraalbreker. Nou vooruit als je het graag wilt mag je hem wegstrepen tegen moraalbrekers Absurd en Freaqshow.

Zie je het probleem al? Waar wij één accountje erbij leggen om uitdagende fronten te houden en niet teveel te recruiteren pakken jullie er direct 2 ;).

Kan je dan ook even vertellen hoe je de recruits Stolz , THC en TBC gaat goedpraten?

Je zegt dat je één accountje erbij legt om uitdagende fronten te houden maar recruit wel 3 accounts van waste tegen ons aan en daarmee ook alles wat er nog tussen jullie en deze recruits in ligt.
 
Reactiescore
2.039
Leuk toch, je bent iemand aan het aanvallen en ineens kan dat niet meer. :D

Zou toch een regel moeten zijn dat als je iemand al aan het aanvallen bent die 20:1 regel niet ineens de boel verneukt...
Ja of gewoon geen 20:1 want je hebt ook al gewoon moraal wat je in de poepert pakt?
 
Bovenaan