Het grote complimententopic

Reactiescore
286
Er speelt natuurlijk wel meer, dezelfde speler uit Alones stuurde onlangs een scoutwave richting ons met 2k scouts per dorp om ons gehele front te scouten, dit was vorige week gebeurd. Ik heb het dan over 25 dorpen met 2k+ scouts. En dan nu wordt hij ineens volledig geedeld door Duck.

Dit wist ik niet eens dat er gebeurt was, geen flauw idee wat hier het verhaal achter is.
 
Reactiescore
1.016
Er speelt natuurlijk wel meer, dezelfde speler uit Alones stuurde onlangs een scoutwave richting ons met 2k scouts per dorp om ons gehele front te scouten, dit was vorige week gebeurd. Ik heb het dan over 25 dorpen met 2k+ scouts. En dan nu wordt hij ineens volledig geedeld door Duck.

Dat is toch echt zijn eigen actie geweest, of je het wilt geloven of niet. Betreffende speler wilde nog een actie uitvoeren op jullie, maar heeft dit uiteindelijk niet doorgetrokken omdat hij er geen zin en tijd meer voor had. What The Duck had op dat moment ook zeer zeker geen VV van dit account.
 
Reactiescore
2.444
Precies dit is hetgeen waar het misgaat op deze wereld, het uit de sloot halen van oude koeien. Zoals je weet heeft EMM deze stab gewoon opgelost door de desbetreffende spelers te benaderen en oplossing hiervoor te vinden. Alle betrokken spelers zijn hiermee akkoord gegaan en sommige spelen nog steeds deze wereld of zijn inmiddels gestopt. Daarnaast speelt er niemand in Alones die destijds betrokken is geweest bij deze stab. Dus dit argument gaat ook niet op + het feit dat er eerder wordt aangehaald dat Melvin een BB dorp edelt in het cluster van Alones, dit gebeurd ook averechts in ons cluster maar dit lijkt Salt niet te interesseren. Dit argument gaat dus ook niet op..

Ik snap dat het irritaties opwekt, maar snap je dan ook dat het behoorlijk irritant is als er wordt geroepen dat er geen samenwerkingen zijn met een stam en vervolgens wordt er 250k geïnternd uit dezelfde stam?

We wachten het bericht van Duck wel gewoon af inderdaad.

Een goed AF begint bij jezelf om het maar heel cliché te zeggen. Nog maar een paar posts hierboven doe je een uitspraak die een paar minuten later geheel ontkracht wordt (als ik die post mag geloven). En de afgelopen pagina's worden er ongefundeerde aannames over iets wat wat beide betrokken stammen direct ontkennen maar schijnbaar wordt dat in zijn geheel genegeerd.

Het zou het AF goed doen als we allemaal iets meer nadenken en luisteren naar een ander voordat we posten. En de gegeven waarheid niet constant proberen te verdraaien of hem in zijn geheel ontkennen. Maar goed dat is een ontwikkeling die zich niet alleen tot Tribal Wars laat maar een groot probleem is in de huidige maatschappij.
 
Reactiescore
864
Een goed AF begint bij jezelf om het maar heel cliché te zeggen. Nog maar een paar posts hierboven doe je een uitspraak die een paar minuten later geheel ontkracht wordt (als ik die post mag geloven). En de afgelopen pagina's worden er ongefundeerde aannames over iets wat wat beide betrokken stammen direct ontkennen maar schijnbaar wordt dat in zijn geheel genegeerd.

Zeker mee eens, dit begint ook bij jezelf. Zoals jouw sarcastische opmerking die refereerde naar mijn stab bijvoorbeeld, totaal onnodig.
 
Reactiescore
2.878
Speelt echt wel meer hoor tussen Alones en Tyrant, zo heeft dien-o een keer zijn dorpen gratis aangeboden aan mij en heb ik dit direct gemeld bij de stamleider van Alones, Luvian. Aangezien ik het een trieste actie vind om een account te internen in een stam waarmee ze eigenlijk direct kansloos zijn.
Was het niet dat dien-o vroeg of jij zijn dorpen wilde hebben, je ze graag wilde en nadien een stuk of 16 edels bent doodgelopen op hem omdat die nooit heeft gezegd dat die ze leeg zou zetten?:biggrin::biggrin::biggrin:

Mooie actie van hem

Ik denk dat Absurd hier op doelt. Niet het oprakelen van de stab.
 
Reactiescore
241
Daarnaast mag ik geen oude koeien uit de sloot halen, maar ik ga dit toch eventjes doen. Waarom was het wel fair om heel WASTE als intern voor jullie op te schrijven dan?

Ja inderdaad! Waste telde 4 miljoen punten. We hebben destijds THC, STOLZ en TDM aangenomen binnen de stam. Respectievelijk 570K, 550K en 660K. Dit zou willen zeggen dat er van die 4 miljoen ongeveer 2,2 miljoen overbleef om te internen. Daarvan 'kreeg' Salt ongeveer 1,2 miljoen als intern wat neerkomt dat er niet eens 1 miljoen als intern is gegaan naar Tyrant (bv Dabb en TBC). Daarnaast komt nog dat jullie nu nog Man0 en Chicco (nog eens 1,2 miljoen) zouden mogen internen.

Ja, héééél Waste is intern van Tyrant! Heel fair zoals je boven leest :)

Zijde 1:
Stammen: Salt
Zijde 2:
Stammen: Waste!

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1:
167
Kant 2: 11
Verschil: 156

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1:
1,262,634
Kant 2: 92,889
Verschil: 1,169,745

chart
 
Reactiescore
864
Ik denk dat Absurd hier op doelt. Niet het oprakelen van de stab.

Mijn bericht ging ook over het morele aspect waarnaar hij refereert in zijn post waarbij hij nog geen bladzijde terug zelf een onnodige opmerking maakt naar het verleden.

Ik heb Too Hot For This Planet geblokkeerd op het forum gezien zijn uitsparken 9/10 nergens over gaan hahaha. Maar dit klopt gedeeltelijk, waarbij hij vergeten is te vertellen dat Luvian mij toestemming heeft gegeven om deze edels gewoon te versturen.
 
Reactiescore
2.444
Mijn bericht ging ook over het morele aspect waarnaar hij refereert in zijn post waarbij hij nog geen bladzijde terug zelf een onnodige opmerking maakt naar het verleden.

Ik heb Too Hot For This Planet geblokkeerd op het forum gezien zijn uitsparken 9/10 nergens over gaan hahaha. Maar dit klopt gedeeltelijk, waarbij hij vergeten is te vertellen dat Luvian mij toestemming heeft gegeven om deze edels gewoon te versturen.

En in je eerdere post gaf je aan dat je juist die intern afgewezen had omdat je de moraal high ground claimde? Begrijp je nu wat ik bedoelde? Je kunt niet een post glashard liegen en de volgende post klagen over de kwaliteit van het AF.
 
Reactiescore
241
En in je eerdere post gaf je aan dat je juist die intern afgewezen had omdat je de moraal high ground claimde? Begrijp je nu wat ik bedoelde? Je kunt niet een post glashard liegen en de volgende post klagen over de kwaliteit van het AF.

Das gewoon Absurd he!!! :biggrin: (van Murus)
 
Reactiescore
864
En in je eerdere post gaf je aan dat je juist die intern afgewezen had omdat je de moraal high ground claimde? Begrijp je nu wat ik bedoelde? Je kunt niet een post glashard liegen en de volgende post klagen over de kwaliteit van het AF.

Als jij mij kan aanwijzen waar ik claim dat ik de intern afgewezen heb prima, maar dit staat er niet. Ik zeg in de post zelf dat ik heb aangekaart bij de stamleider dat deze speler zijn dorpen gratis aanbiedt bij mij. Vervolg staat hierboven.

Glanshard liegen, of zelf een brilletje kopen :oops:..
 
Reactiescore
2.444
Als jij mij kan aanwijzen waar ik claim dat ik de intern afgewezen heb prima, maar dit staat er niet. Ik zeg in de post zelf dat ik heb aangekaart bij de stamleider dat deze speler zijn dorpen gratis aanbiedt bij mij. Vervolg staat hierboven.

Glanshard liegen, of zelf een brilletje kopen :oops:..

Daar ging ik eerlijk gezegd vanuit gezien je het een trieste actie vond maar goed. Je vind het een trieste actie maar hebt het toch besloten het door te zetten, mijn excuses voor het misverstand...
 
Reactiescore
286
Ja inderdaad! Waste telde 4 miljoen punten. We hebben destijds THC, STOLZ en TDM aangenomen binnen de stam. Respectievelijk 570K, 550K en 660K. Dit zou willen zeggen dat er van die 4 miljoen ongeveer 2,2 miljoen overbleef om te internen. Daarvan 'kreeg' Salt ongeveer 1,2 miljoen als intern wat neerkomt dat er niet eens 1 miljoen als intern is gegaan naar Tyrant (bv Dabb en TBC). Daarnaast komt nog dat jullie nu nog Man0 en Chicco (nog eens 1,2 miljoen) zouden mogen internen.

Ja, héééél Waste is intern van Tyrant! Heel fair zoals je boven leest :)

Zijde 1:
Stammen: Salt
Zijde 2:
Stammen: Waste!

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1:
167
Kant 2: 11
Verschil: 156

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1:
1,262,634
Kant 2: 92,889
Verschil: 1,169,745

chart


Dit is uiteindelijk zo gelopen, omdat WASTE niet alles aan jullie wilde geven.
Maar volgens mij eiste jullie zelf dat iedereen de dorpen aan jullie moest geven. Die berichten die hier op het AF gepost werden zeiden dat tenminste.
Nu heeft Salt inderdaad ook een deel gekregen, maar jullie hadden het liefst gezien dat heel WASTE naar jullie ging. Nu dat niet is gebeurt gaan lopen zeuren om interns, is wel een beetje heel zielig.
 
Reactiescore
864
Daar ging ik eerlijk gezegd vanuit gezien je het een trieste actie vond maar goed. Je vind het een trieste actie maar hebt het toch besloten het door te zetten, mijn excuses voor het misverstand...

Dat is natuurlijk niet waar, ik vind het een trieste actie dat deze VV gewoon wordt aangenomen en dat het account volledig wordt leeggezet als intern terwijl nog geen 10 velden lager zijn stamgenoten kapot gebasht worden. Niet woorden in de mond leggen die niet gezegd zijn.
 
Reactiescore
1.016
Dat is natuurlijk niet waar, ik vind het een trieste actie dat deze VV gewoon wordt aangenomen en dat het account volledig wordt leeggezet als intern terwijl nog geen 10 velden lager zijn stamgenoten kapot gebasht worden. Niet woorden in de mond leggen die niet gezegd zijn.

En als de VV niet gepakt was, maar de speler eerst alles op jou had gedumpt en daarna de dorpen aan Duck zou geven, was het wel goed geweest?
 
Reactiescore
2.444
Dat is natuurlijk niet waar, ik vind het een trieste actie dat deze VV gewoon wordt aangenomen en dat het account volledig wordt leeggezet als intern terwijl nog geen 10 velden lager zijn stamgenoten kapot gebasht worden. Niet woorden in de mond leggen die niet gezegd zijn.
Speelt echt wel meer hoor tussen Alones en Tyrant, zo heeft dien-o een keer zijn dorpen gratis aangeboden aan mij en heb ik dit direct gemeld bij de stamleider van Alones, Luvian. Aangezien ik het een trieste actie vind om een account te internen in een stam waarmee ze eigenlijk direct kansloos zijn.

Wellicht wat aan je woordkeuze doen, die woorden leg ik je namelijk echt niet in de mond.
 
Reactiescore
241
Dit is uiteindelijk zo gelopen, omdat WASTE niet alles aan jullie wilde geven.
Maar volgens mij eiste jullie zelf dat iedereen de dorpen aan jullie moest geven. Die berichten die hier op het AF gepost werden zeiden dat tenminste.
Nu heeft Salt inderdaad ook een deel gekregen, maar jullie hadden het liefst gezien dat heel WASTE naar jullie ging. Nu dat niet is gebeurt gaan lopen zeuren om interns, is wel een beetje heel zielig.

Wij hebben dat nooit geëist... lol
De bedoeling was om de scheve situatie in het noorden recht te trekken.
Wij zeuren toch niet om die interns? Jij begint met die oude koeien en schuift Waste als volledige intern af op Tyrant. Ik zeg dat het niet waar is en dan kom je af met deze zever. Wat een man ben jij toch...

Ik wil niet perse met vingers gaan wijzen, ,maar hoe zit dat dan met eelke02. Worden die dorpen niet ook gratis afgegeven aan Noire?
Daar hoor je ons toch ook niet over klagen.

Eelke is gewoon de MB van TDM en gaat mee naar de rim met hun zoals je wel kan zien... Omdat we gemerkt hebben dat het niet handig is om MB's dicht aan het front te hebben, zijn deze dorpen zsm opgeruimd.
 
Reactiescore
864
En als de VV niet gepakt was, maar de speler eerst alles op jou had gedumpt en daarna de dorpen aan Duck zou geven, was het wel goed geweest?

Ik snap niet helemaal waar je vandaan haalt dat ik dit wel een goede optie zou vinden? Wat in mijn ogen goed was geweest is de stamleider benaderen hierover en met hem de situatie te bespreken.

Wellicht wat aan je woordkeuze doen, die woorden leg ik je namelijk echt niet in de mond.

Of gewoon doorvragen wanneer je een bericht niet helemaal begrijpt?
 
Reactiescore
286
Wij hebben dat nooit geëist... lol
De bedoeling was om de scheve situatie in het noorden recht te trekken.
Wij zeuren toch niet om die interns? Jij begint met die oude koeien en schuift Waste als volledige intern af op Tyrant. Ik zeg dat het niet waar is en dan kom je af met deze zever. Wat een man ben jij toch...

In dat bericht leek het heel anders. Wat een man ben ik toch? Misschien moet je eerst eens kijken naar je stamgenoten die deze hele discussie begonnen. Terwijl zij zelf geen recht van spreken hebben.
Et Murus die zelf dus blijkbaar ook Dien-o had geinternt, maar omdat dat niet gelukt is. Is het nu huilen geblazen op het AF en een Melvin die praat over kwaliteit van de wereld.
Alsjeblieft, houd toch eens op man.

Eelke is gewoon de MB van TDM en gaat mee naar de rim met hun zoals je wel kan zien...

Ahh, dus als Kiektjai als MB was aangenomen, was dat wel correct geweest?
Want volgens mij was Juvy de MB stam van Defect.
 
Reactiescore
470
Wij hebben dat nooit geëist... lol
De bedoeling was om de scheve situatie in het noorden recht te trekken.
Wij zeuren toch niet om die interns? Jij begint met die oude koeien en schuift Waste als volledige intern af op Tyrant. Ik zeg dat het niet waar is en dan kom je af met deze zever. Wat een man ben jij toch...

De overgebleven waste spelers kregen de keuze intern te worden voor jullie en misschien in de rim nog wat doorspelen of op een van de grote accounts van tyrant als co komen spelen. Zo niet kregen ze een 2 weken NAP die meteen beëindigd werd als er ook maar iets van een samenwerking was tussen Salt en de overgebleven leden.

Je speelt toch op het leiding account? dan heb je de PMs naar waste ook gezien toch?
 
Bovenaan