Het grote complimententopic

Reactiescore
286
Volgens mij heeft ALONES meer dan genoeg barbs in ons cluster gepakt

Oh Melvin, je maakt mij toch aan het lachen. Meer over het feit dat ik het idee heb, dat ik gewoon met cliënten van mijn werk aan het communiceren ben.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Oh Melvin, je maakt mij toch aan het lachen. Meer over het feit dat ik het idee heb, dat ik gewoon met cliënten van mijn werk aan het communiceren ben.

Ik heb zelfs geen flauw idee met wie ik momenteel aan het communiceren ben.
 
Reactiescore
1.168
Wat een debiele wereld zeg. Blij dat ik voorlopig gestopt ben! :biggrin:
 
Reactiescore
864
Nee want dat barbarendorp wat jij bijna een maand geleden pakte als CF in het cluster van Alones, om een toren te bouwen tegen Salt droeg zeker wel veel bij aan de kwaliteit van de wereld?

Melvin jij bent zo hypocriet als wat man..

Speelt echt wel meer hoor tussen Alones en Tyrant, zo heeft dien-o een keer zijn dorpen gratis aangeboden aan mij en heb ik dit direct gemeld bij de stamleider van Alones, Luvian. Aangezien ik het een trieste actie vind om een account te internen in een stam waarmee ze eigenlijk direct kansloos zijn.
 
Reactiescore
2.444
Speelt echt wel meer hoor tussen Alones en Tyrant, zo heeft dien-o een keer zijn dorpen gratis aangeboden aan mij en heb ik dit direct gemeld bij de stamleider van Alones, Luvian. Aangezien ik het een trieste actie vind om een account te internen in een stam waarmee ze eigenlijk direct kansloos zijn.

Wat een ommekeer na het begin van deze wereld, mijn complimenten.
 
Reactiescore
286
Speelt echt wel meer hoor tussen Alones en Tyrant, zo heeft dien-o een keer zijn dorpen gratis aangeboden aan mij en heb ik dit direct gemeld bij de stamleider van Alones, Luvian. Aangezien ik het een trieste actie vind om een account te internen in een stam waarmee ze eigenlijk direct kansloos zijn.

Wel zo fair dat je wat eerlijker probeert te spelen nadat je die gasten gestabt hebt natuuurlijk.
Zeker een goede keuze, maar volgens mij wordt de hele situatie omtrent duck en die speler die nog in alones zit, compleet uit zijn context gerukt.
Dan moet een Melvin gewoon zijn mond houden en hebben we meer aan berichten zoals dit, waarbij je zoiets aangeeft.

Melvin die begint over kwaliteit van deze wereld, terwijl hij zelf de kwaliteit altijd naar beneden haalt met zijn acties.

Dan als reactie geven dat alones bbs bij hem pakte, ja nadat hij dat bij hun deed.

Kan mij gewoon irriteren aan iemand die zo hypocriet is, maar misschien kan hij er niets aan doen.

Verder is het gewoon wachten op duck zijn reactie.

Volgens mij weet jij maar al te goed hoe kut het is als een verhaal compleet uit zijn context getrokken wordt, zoals toen bij jou stab.
 
Reactiescore
2.064
Ik wil graag Matt bedanken voor me nieuwe PF
 
Reactiescore
195
Speelt echt wel meer hoor tussen Alones en Tyrant, zo heeft dien-o een keer zijn dorpen gratis aangeboden aan mij en heb ik dit direct gemeld bij de stamleider van Alones, Luvian. Aangezien ik het een trieste actie vind om een account te internen in een stam waarmee ze eigenlijk direct kansloos zijn.
Was het niet dat dien-o vroeg of jij zijn dorpen wilde hebben, je ze graag wilde en nadien een stuk of 16 edels bent doodgelopen op hem omdat die nooit heeft gezegd dat die ze leeg zou zetten?:biggrin::biggrin::biggrin:

Mooie actie van hem
 
Reactiescore
2.064
Ik ben wedergeboren
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Wel zo fair dat je wat eerlijker probeert te spelen nadat je die gasten gestabt hebt natuuurlijk.
Zeker een goede keuze, maar volgens mij wordt de hele situatie omtrent duck en die speler die nog in alones zit, compleet uit zijn context gerukt.
Dan moet een Melvin gewoon zijn mond houden en hebben we meer aan berichten zoals dit, waarbij je zoiets aangeeft.

Melvin die begint over kwaliteit van deze wereld, terwijl hij zelf de kwaliteit altijd naar beneden haalt met zijn acties.

Dan als reactie geven dat alones bbs bij hem pakte, ja nadat hij dat bij hun deed.

Kan mij gewoon irriteren aan iemand die zo hypocriet is, maar misschien kan hij er niets aan doen.

Verder is het gewoon wachten op duck zijn reactie.

Volgens mij weet jij maar al te goed hoe kut het is als een verhaal compleet uit zijn context getrokken wordt, zoals toen bij jou stab.

Het klinkt bijna alsof je fan van me bent (wat ik zou begrijpen).
 
Reactiescore
864
Wel zo fair dat je wat eerlijker probeert te spelen nadat je die gasten gestabt hebt natuuurlijk.
Zeker een goede keuze, maar volgens mij wordt de hele situatie omtrent duck en die speler die nog in alones zit, compleet uit zijn context gerukt.
Dan moet een Melvin gewoon zijn mond houden en hebben we meer aan berichten zoals dit, waarbij je zoiets aangeeft.

Melvin die begint over kwaliteit van deze wereld, terwijl hij zelf de kwaliteit altijd naar beneden haalt met zijn acties.

Dan als reactie geven dat alones bbs bij hem pakte, ja nadat hij dat bij hun deed.

Kan mij gewoon irriteren aan iemand die zo hypocriet is, maar misschien kan hij er niets aan doen.

Verder is het gewoon wachten op duck zijn reactie.

Volgens mij weet jij maar al te goed hoe kut het is als een verhaal compleet uit zijn context getrokken wordt, zoals toen bij jou stab.

Precies dit is hetgeen waar het misgaat op deze wereld, het uit de sloot halen van oude koeien. Zoals je weet heeft EMM deze stab gewoon opgelost door de desbetreffende spelers te benaderen en oplossing hiervoor te vinden. Alle betrokken spelers zijn hiermee akkoord gegaan en sommige spelen nog steeds deze wereld of zijn inmiddels gestopt. Daarnaast speelt er niemand in Alones die destijds betrokken is geweest bij deze stab. Dus dit argument gaat ook niet op + het feit dat er eerder wordt aangehaald dat Melvin een BB dorp edelt in het cluster van Alones, dit gebeurd ook averechts in ons cluster maar dit lijkt Salt niet te interesseren. Dit argument gaat dus ook niet op..

Ik snap dat het irritaties opwekt, maar snap je dan ook dat het behoorlijk irritant is als er wordt geroepen dat er geen samenwerkingen zijn met een stam en vervolgens wordt er 250k geïnternd uit dezelfde stam?

We wachten het bericht van Duck wel gewoon af inderdaad.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Reactiescore
1.016
Ik snap dat het irritaties opwekt, maar snap je dan ook dat het behoorlijk irritant is als er wordt geroepen dat er geen samenwerkingen zijn met een stam en vervolgens wordt er 250k geïnternd uit dezelfde stam?

Als 1 speler er op staat dat zijn/haar dorpen naar Salt gaan, in plaats van binnen ALONES of naar Tyrant, betekent dit niet automatisch dat heel Salt met heel ALONES samen werkt.
 
Reactiescore
1.016
Klinkt een beetje als de nieuwe eigenaar van Chateau Meiland

En dan te bedenken dat hij (correct me if I'm wrong) voor deze naam 500pp over heeft gehad. Yikes!
 
Reactiescore
864
Als 1 speler er op staat dat zijn/haar dorpen naar Salt gaan, in plaats van binnen ALONES of naar Tyrant, betekent dit niet automatisch dat heel Salt met heel ALONES samen werkt.

Er speelt natuurlijk wel meer, dezelfde speler uit Alones stuurde onlangs een scoutwave richting ons met 2k scouts per dorp om ons gehele front te scouten, dit was vorige week gebeurd. Ik heb het dan over 25 dorpen met 2k+ scouts. En dan nu wordt hij ineens volledig geedeld door Duck.
 
Reactiescore
286
Precies dit is hetgeen waar het misgaat op deze wereld, het uit de sloot halen van oude koeien. Zoals je weet heeft EMM deze stab gewoon opgelost door de desbetreffende spelers te benaderen en oplossing hiervoor te vinden. Alle betrokken spelers zijn hiermee akkoord gegaan en sommige spelen nog steeds deze wereld of zijn inmiddels gestopt. Daarnaast speelt er niemand in Alones die destijds betrokken is geweest bij deze stab. Dus dit argument gaat ook niet op + het feit dat er eerder wordt aangehaald dat Melvin een BB dorp edelt in het cluster van Alones, dit gebeurd ook averechts in ons cluster maar dit lijkt Salt niet te interesseren. Dit argument gaat dus ook niet op..

Ik snap dat het irritaties opwekt, maar snap je dan ook dat het behoorlijk irritant is als er wordt geroepen dat er geen samenwerkingen zijn met een stam en vervolgens wordt er 250k geïnternd uit dezelfde stam?

We wachten het bericht van Duck wel gewoon af inderdaad.

Zeker, maar het feit dat iemand begint over dat andere de kwaliteit van de wereld naar beneden halen, terwijl hij zelf 1 eerste is met zulke acties. Vind ik dat hij beter gewoon zijn mond kan houden.
Dat is natuurlijk te dom voor woorden, dat is hetzelfde als Grapperhaus die nu nog mensen wilt aanspreken op het niet afspreken met grotere groepen. Hij wordt ook niet meer serieus genomen, moet gewoon even afstand doen en laten zien dat hij anders bedoeld.

Dit kan mij heel goed voorstellen, alleen gaat het om een speler die naast Duck ligt, die speler kiest er zelf voor wat hij doet met zijn dorpen. Het enige wat ik vreemd vind, is dat de leiding van Alones hem niet gekickt heeft.
Verder weet ik nog steeds niet hoe het gegaan is.
Daarnaast mag ik geen oude koeien uit de sloot halen, maar ik ga dit toch eventjes doen. Waarom was het wel fair om heel WASTE als intern voor jullie op te schrijven dan?

Hoe deze wereld nu eenmaal is, is een wereld waarin het al een twee strijd is tussen Salt en Tyrant.
De neutrale spelers/stammen hebben gewoon een kant gekozen, de 1 is voor Tyrant en de andere voor Salt.

Als een speler aan jullie kant van het veld er voor kiest om zijn dorpen aan jullie af te geven wegens tijdgebrek of motivatie, so be it.
Als dat aan onze kant gebeurt, so be it.

De strijd die gestreden moet worden is tussen Salt en Tyrant.
Hoe het verder is gelopen met Kiektjai geen idee.

Ik wil niet perse met vingers gaan wijzen, ,maar hoe zit dat dan met eelke02. Worden die dorpen niet ook gratis afgegeven aan Noire?
Daar hoor je ons toch ook niet over klagen.
 
Bovenaan