Het Epos der Piraten

DeletedUser63648

Guest
Ach, dat st niet ging winnen was toen al duidelijk hoor. Als jij de stam moest dragen zou het nooit wat worden.
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat ik dat laatste beter aan jou kan vragen want erg clever ben jij precies niet. je leest iets en je reageert direct enkel vergeet je wel verder te lezen.

Het is heel duidelijk. HD kon het niet zonder bertje, jullie hadden hem nodig moest bertje niet hebben aangevallen had je slechts dat ene clustertje kunnen edelen en wie weet hoe weinig je er daarna nog van zou behouden.

Correctie Coen hij ging naar Bibs. In het begin kan je niet weten wie wint de tijd van jou overstap was het al duidelijk dat .Sick niet zou winnen, wat jou overstap dan in mijn opzicht ook volledig rechtvaardigd. Maar bertje zijn overstap nee dat was niet omdat Bibs ging winnen ze zijn uiteindelijk zelfs gevallen

Jij zegt letterlijk dat Bertje 60% van alle verloren dorpen heeft verovert. Van de overige 40% heeft hij 80% leeg gezet. Nou Bertje heeft niet eens 25% verovert dus.. een 12-jarige zou dit uit een tekst kunnen halen.

Bovendien was Bertje met Vlemis bezig toen wij al 100+ dorpen hadden verovert. Bertje is zeker een aanwinst in de stam te hebben, maar om jou klein te krijgen heb je bijna geen hulp nodig.

Verder is -ST- geen goede stam imo, full def spelers die elkaar maar een beetje internen om aan punten te komen. Zelfs met de hulp van 6 stammen kunnen ze Swiss nog niet aan. Als Swiss de underdog was dan waren de rollen waarschijnlijk omgedraaid, dan zou 1 speler geen groot verschil maken.:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jij zegt letterlijk dat Bertje 60% van alle verloren dorpen heeft verovert. Van de overige 40% heeft hij 80% leeg gezet. Nou Bertje heeft niet eens 25% verovert dus.. een 12-jarige zou dit uit een tekst kunnen halen.

Bovendien was Bertje met Vlemis bezig toen wij al 100+ dorpen hadden verovert. Bertje is zeker een aanwinst in de stam te hebben, maar om jou klein te krijgen heb je bijna geen hulp nodig.

Verder is -ST- geen goede stam imo, full def spelers die elkaar maar een beetje internen om aan punten te komen. Zelfs met de hulp van 6 stammen kunnen ze Swiss nog niet aan. Als Swiss de underdog was dan waren de rollen waarschijnlijk omgedraaid, dan zou 1 speler geen groot verschil maken.:rolleyes:

Lol serieus ?????

Bibs ? Pirate ? zijn beide gevallen door -ST- hebben jullie zelf al toegegeven maarja dat ga je weer ontkennen zeker.

Bovendien je hebt 134 dorpen gratis gekregen en dat noem jij mij makkelijk wegspelen :p Hoeveel edels ben je wel niet kwijt gespeeld aan de overige 200 dorpen owja das juist zal eens even de getallen bovenhalen.

Begonnen op 457 gedode edels en geëindigd op net geen 1100 zijn 643 edels die er zijn gesloopt als je dan even kijkt dat jij de enige speler was die heel veel edels verstuurde tja je mag er zeker van zijn dat minstens 3/4 van die 643 edels van jou waren om dan nog maar te zwijgen van je ongeloofelijk teleurstellende hoeveelheid ODA wat mijn punt dus eveneens bevestigd dat bertje alles voor je gedaan heeft.

Om je nog even belachelijker te maken komen de volgende cijfers er nog eens bij

in totaal 445 dorpen van me veroverd over 4.5 maand. Dit hebben jullie dan bereikt met 4 spelers.

Ruwweg een kleine 111 dorpen per speler over 4.5 maand wat dus maakt dat je per maand een kleine 25 dorpen edelde. Dat komt nog niet eens op 1 dorp per dag En dan durf jij jezelf ongelooflijk goed te noemen :p Hilarisch gewoon

Mss eens even de statistieken persoonlijk maken.
Bertje : 107 veroverde dorpen = een kleine 35 dorpen per maand vermits die max 3 maanden mee edelde komt dus neer op net iets meer als 1 dorp per dag

Poo.: 34 veroverde dorpen = vermits die eveneens ongeveer 3 maanden mee deed een kleine 11 dorpen per maand dit mede mogelijk gemaakt door Bertje vermits die zelf nog geen 10k aan ODA op me heeft gehaald.

HD: 326 dorpen over 4.5 maand waarvan er 134 gratis zijn verkregen met hulp van Bertje weliswaar.

Komt dus neer op een 192 overige veroverde dorpen over pakweg 4 maand vermits een edelclear 2 weken duurt om op te bouwen.
Dat komt vervolgens neer op 48 dorpen per maand = 1 à 2 dorpen per dag. enkel tja heb je nooit alleen geëdeld zoals de 2 bovenstaande wat je dus een hoop geluk heeft gebracht. Daarbovenop komt nog eens dat je niet de enige was die dat clustertje aanviel want ja bertje deed er ook mee.

Zoals ik al zei jij hebt niets gebracht in die gehele aanval. je statistieken zijn schrijnend, je vervolgens nog pro noemen met zulke resultaten is zielig.

Ow wacht je gaat mijn spel weer afblaffen met wat getallen.

400.000.000 ODD = 88.888.888 per maand
40.000.000 ODA = 8.888.888 per maand = 2.222.222 per aanval
643 edels = 142 à 143 per maand = 4à5 edels per dag
30k muren = 6666 muurlevels per maand wat dus neerkomt vermits ik slechts 4 aanvallen heb gedaan op een kleine 1667 gesloopte muurlevels per aanval = 83 muren van 20 naar 0
25k gesloopte gebouwen = 5556 per maand = 1389 gesloopte gebouwlevels per aanval.

Alls wat hierboven dus staat heb ik alleen gepresteerd iets wat geen enkele van jullie 4'en kunnen zeggen vermist je het nooit alleen hebt gedaan en het ook nooit alleen zal kunnen.
Speel solo, heb een full-time baan en heb een vriendin. beter gezegd tijdsgebrek, als je dan afkomt met zulke statistieken en jezelf een pro durft noemen sorry kerel maar dan moet je tetris gaan spelen heb je evenveel skill voor nodig als dat jullie met zen 4'en hebben laten zien.
 

DeletedUser68027

Guest
Ik ben trots op je Loud.
FTW'ers zullen wss weer aankomen met het BB verhaal, maar ze zijn uitgeluld nu.
 
Reactiescore
746
Wat hierboven staat is dus lariekoek. En idd, het bb verhaal.
Ik heb overigens geen 3 maanden meegedaan. Zelfs nog geen 3 weken.
Ik heb 2 keer 1 week geedeld. 2 weken dus schat ;)
 

DeletedUser68027

Guest
Jou aantal veroverde dorpjes was ook niet echt overweldigend he Poo ;).
Het gaat meer om de anderen.

Als ik het zoals jou gedaan had, had ik ook 30 dorpjes van Loud kunnen meepikken.
 
Reactiescore
746
Zoals ik al zei. Ik heb 2 weken geedeld? Een uurtje à 2 uurtjes per dag (ik heb de laatste maanden echt niet meer gespeeld, ik speel nu zelfs niet). 30 dorpen gepakt die niet eens aan men front lagen en wel nog in de afgesproken edelrichtlijn. (ik heb overigens ALLE dorpen van Loud gepakt die ik mocht pakken volgens mijn edelrichtlijn ;) mocht je geinteresseerd zijn daarin )

Dus ja, het waren er maar 30. De enigen die ik mocht pakken in afgesproken lijnen met Bert en Bundy. ;)

Punt blijft dat Loud deze wereld gewoon heel pover heeft gepresteerd.
 

DeletedUser68027

Guest
Hoelang lag loud onder aanval? en hoeveel bb's heeft hij in die tijd gepakt?
Want vanaf het moment dat hij onder aanval lag kon hij niks anders dan BB"s pakken, omdat:

1. alles onder hem BB was
2. FTW aanvallen zelfmoord was.
 

DeletedUser

Guest
Loud, je neemt blind aan dat iedereen de volle 100% gaf om je te edelen en dat ze niet beter konden. Kom op, de wereld was al ten einde, lag op z'n gat, niemand speelde nog ergens voor. Ik weet zeker dat ze gewoon op hun dooie gemakje aanvielen en edelden. Als er écht werd doorgedrukt, had je veel meer verliezen geleden en dat weet je zelf stiekem ook. Je doet alleen alsof je het niet weet.
 

DeletedUser

Guest
Loud, je neemt blind aan dat iedereen de volle 100% gaf om je te edelen en dat ze niet beter konden. Kom op, de wereld was al ten einde, lag op z'n gat, niemand speelde nog ergens voor. Ik weet zeker dat ze gewoon op hun dooie gemakje aanvielen en edelden. Als er écht werd doorgedrukt, had je veel meer verliezen geleden en dat weet je zelf stiekem ook. Je doet alleen alsof je het niet weet.

Is dat nu niet net wat jullie eveneens doen ???? Jullie beweren dat ik men best deed terwijl ik letterlijk niets deed, heb niet eens gedeffed. De enigen op W31 dat zouden kunnen meespreken over mijn defkunsten zijn dave1229, Atjar en JH voor de rest heb ik tegen niemand echt gedeffed.

En Poo. je hebt zoals aangegeven 30 dorpjes verovert idd in je edelrichting maar:
1: het was wel aan je front met mij

2: Bertje had ze kapot geschoten troepen liepen steeds voor uren te farmen omdat ik zoals aangegeven geen tijd heb/had om continu te liggen deffen. Moest ik echt deffen zoals ik het altijd gedaan heb had het er wel een stuk anders uitgezien bovendien had men acc zelfs net iets groter geweest als hoe ik ben geëindigd.
 
Reactiescore
746
:eek:

Blijft me verbazen wat een onzin er allemaal gepost wordt.
Maar tuurlijk loudje, je hebt gelijk. He-le-maal gelijk. Droom verder, ik zal je niet wakker maken ;)

ltrs.
 

DeletedUser

Guest
:eek:

Blijft me verbazen wat een onzin er allemaal gepost wordt.
Maar tuurlijk loudje, je hebt gelijk. He-le-maal gelijk. Droom verder, ik zal je niet wakker maken ;)

ltrs.

kerel, als je er geen antwoord op hebt omdat ik simpelweg datgene zeg wat er letterlijk is gebeurd tja reageer dan niet he
 

DeletedUser

Guest
Leer rekenen. Als je het gemiddelde wilt weten van 4 spelers die je veroveren pak je ook de gemiddelde tijd, anders krijg je een heel verkeerd beeld. Bertje en Poo zijn er echt 3 maanden later bijgekomen. En HD heeft in de afgelopen 2 maanden maar 2x pakweg 40% van onze edels gestuurd. En dan zeggen stats nog niet zoveel btw; Poo moest eerst een fatsoenlijk cluster bouwen, Bertje begon met amper edels en HD was haast onbemand.

En dat je 600 edels blockt over 500 verloren dorpen is ook bagger. HD heeft zelfs meer verslagen edels van begin 2014. Of neem Poo als voorbeeld; 4000+ verslagen edels met 100 verloren dorpen. En hij kreeg dagelijk edels, van HD kreeg jij ze 1x per maand...

HD en King kirito hadden samen nog 600 edels over, en de stam had clears in overvloed. Maar waarom moeite doen als je de wereld al gewonnen heb? Tja, die vraag kun jij niet beantwoorden;):p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Leer rekenen. Als je het gemiddelde wilt weten van 4 spelers die je veroveren pak je ook de gemiddelde tijd, anders krijg je een heel verkeerd beeld. Bertje en Poo zijn er echt 3 maanden later bijgekomen. En HD heeft in de afgelopen 2 maanden maar 2x pakweg 40% van onze edels gestuurd. En dan zeggen stats nog niet zoveel btw; Poo moest eerst een fatsoenlijk cluster bouwen, Bertje begon met amper edels en HD was haast onbemand.

En dat je 600 edels blockt over 500 verloren dorpen is ook bagger. HD heeft zelfs meer verslagen edels van begin 2014. Of neem Poo als voorbeeld; 4000+ verslagen edels met 100 verloren dorpen. En hij kreeg dagelijk edels, van HD kreeg jij ze 1x per maand...

HD en King kirito hadden samen nog 600 edels over, en de stam had clears in overvloed. Maar waarom moeite doen als je de wereld al gewonnen heb? Tja, die vraag kun jij niet beantwoorden;):p

Wou en dan nog zoals al gezegd heb ik er praktisch geen tijd in gestoken buiten hier en daar wat stacks oprichten 1X per dag een 50 tal clears eruit en wat edels en men dag op TW zat erop was er nog geen uur mee bezig. Ik heb neit eens gedeffed, jullie hebben niet doorgeduwd omdat je dacht dat het wel van een leien dakje zou gaan maar daar zat je fout.

Je had gehoopt dat ik de rest zou volgen en me op delete zou gooien maar nee hoor die gunst doe ik jullie niet.

en nu weer afkomen met het excuus dat HD onbezet was :p Pure bullshit kerel paar weken geleden zei je nog het tegenovergestelde. Loud is al vanaf het begin van W31 onderbezet dusja
 

DeletedUser63648

Guest
Maar goed, laten we eerlijk zijn. We hebben allebei niet echt gepresteerd en deze clash van de afgelopen maanden was misschien niet helemaal (Let wel, wel voor een groot deel) representatief. Dat geef ik je. Moet je nagaan. Het verschil is echter dat jij trots bent op het feit dat je máár liefst 600 edels hebt gedood (Bundy heeft er 2k edels op zichzelf doodgelopen om ze te verplaatsen) terwijl je 500 dorpen bent verloren. Wij zijn er niet trots op onze laatste paar maanden, om eerlijk te zijn, het boeit ons geen ene ster. Jíj bent er wel trots op. En dat is het hele verschil; Wij zijn niet trots op onze laatste paar maanden, of eerlijk gezegd het laatste halfjaar. Als wij ergens trots op zijn, dan zijn dat op daadwerkelijke prestaties; Afgelopen zomer dus. Jij hebt die dingen niet. Jij kwam niet door ivingerpret heen zonder hulp van buiten je stam. Jullie hadden Sick (en mij, ok, dat hielp wel) nodig om Pirate een namechange te laten doen. Swiss heeft vele dingen om trots op te zijn. Om te beginnen, alle persoonlijke successen (Poo, om ff een goed voorbeeld te geven). Daarnaast, het winnen van de wereld natuurlijk. Tenslotte, een 40 miljoen achterstand omzetten naar een winst.

En nogmaals; Jij hebt het jammerlijk fout over de reden dat we niet doorgeduwd hebben. Dat kwam niet omdat we dachten dat het makkelijk zou gaan, dat was na je opschep verhalen wel duidelijk (134). Nee we drukten niet door omdat het ons geen ene ster boeide. Dus please, schat jezelf niet zo hoog in. De enige reden dat jij de wereld hebt overleefd is omdat jij achter het front met waardige tegenstanders lag. Jij had geen front met FTW, logisch dus dat jij de wereld overleeft.
 

DeletedUser

Guest
Maar goed, laten we eerlijk zijn. We hebben allebei niet echt gepresteerd en deze clash van de afgelopen maanden was misschien niet helemaal (Let wel, wel voor een groot deel) representatief. Dat geef ik je. Moet je nagaan. Het verschil is echter dat jij trots bent op het feit dat je máár liefst 600 edels hebt gedood (Bundy heeft er 2k edels op zichzelf doodgelopen om ze te verplaatsen) terwijl je 500 dorpen bent verloren. Wij zijn er niet trots op onze laatste paar maanden, om eerlijk te zijn, het boeit ons geen ene ster. Jíj bent er wel trots op. En dat is het hele verschil; Wij zijn niet trots op onze laatste paar maanden, of eerlijk gezegd het laatste halfjaar. Als wij ergens trots op zijn, dan zijn dat op daadwerkelijke prestaties; Afgelopen zomer dus. Jij hebt die dingen niet. Jij kwam niet door ivingerpret heen zonder hulp van buiten je stam. Jullie hadden Sick (en mij, ok, dat hielp wel) nodig om Pirate een namechange te laten doen. Swiss heeft vele dingen om trots op te zijn. Om te beginnen, alle persoonlijke successen (Poo, om ff een goed voorbeeld te geven). Daarnaast, het winnen van de wereld natuurlijk. Tenslotte, een 40 miljoen achterstand omzetten naar een winst.

En nogmaals; Jij hebt het jammerlijk fout over de reden dat we niet doorgeduwd hebben. Dat kwam niet omdat we dachten dat het makkelijk zou gaan, dat was na je opschep verhalen wel duidelijk (134). Nee we drukten niet door omdat het ons geen ene ster boeide. Dus please, schat jezelf niet zo hoog in. De enige reden dat jij de wereld hebt overleefd is omdat jij achter het front met waardige tegenstanders lag. Jij had geen front met FTW, logisch dus dat jij de wereld overleeft.

Voila, Maar zoals al gezegd ben ik niet trots op de 600 edels echter het feit dat ik daar letterlijk niets voor heb hoeven doen, dat vind ik lachwekkend.

Dorpen had ik sowieso verloren zelfs had ik met al men kracht en skills liggen deffen dat kan ik niet tegen gaan maar dan hadden er het toch een heel pak minder geweest. Ik heb geen moeite gedaan omdat ik geen zin en geen tijd ervoor had en jullie omdat je de winst toch al binnen hadden.

Wel een kleine edit in je verhaal ik had al minstens een jaar front met FTW eerst met bertje en vervolgens na de gehel cluster hervormingen binnen -ST- met HD. Inderdaad weinig maarja wat wil je met een beginnende phalanx was namelijk de bedoeling om door HD heen te edelen met Vlemis en Dragiat aan men weerskant. Dragiat gooit zich op delete en Vlemis ging een week later geen moeite meer doen om te acc nog te redden ,tijdens jullie aanval.

Als gevolg heb ik dus dat de basis van men phalanx binnen de kortste tijd langs alle kanten omringd is door jullie waardoor het zijn werking verliest, vandaar ook geopteerd om het te laten vallen en wat verder een preventief front te creëren waar HD toch enige tijd op heeft liggen bashen en geen edels stuurde totdat ik men stacks weer een lijntje verder had gezet
 
Reactiescore
746
Jij had geen phalanx.
Phalanx: Scherp en smal front die zich in het front van de vijand penetreert.

Jij had idd een scherp en smal front. Maar die zat nog niet eens 1 dorpje in het front van de vijand. :D :D :D :D
Geen phalanx dus. Leer aub je tw woordenboek.
Jij had een gewoon, perfect verdedigbaar front.
 

DeletedUser

Guest
Je mist het inzicht gewoon Loudje. Misschien kun je Farmville gaan spelen?
En niks hoeven doen? Hoe de **** snipe je dan dagelijks treintjes van Bert.. En zo soepel ging het snipen je niet af, waarschijnlijk had je ook nog meerdere pogingen nodig:p
 

DeletedUser63648

Guest
Voila, Maar zoals al gezegd ben ik niet trots op de 600 edels echter het feit dat ik daar letterlijk niets voor heb hoeven doen, dat vind ik lachwekkend.

Dorpen had ik sowieso verloren zelfs had ik met al men kracht en skills liggen deffen dat kan ik niet tegen gaan maar dan hadden er het toch een heel pak minder geweest. Ik heb geen moeite gedaan omdat ik geen zin en geen tijd ervoor had en jullie omdat je de winst toch al binnen hadden.

Wel een kleine edit in je verhaal ik had al minstens een jaar front met FTW eerst met bertje en vervolgens na de gehel cluster hervormingen binnen -ST- met HD. Inderdaad weinig maarja wat wil je met een beginnende phalanx was namelijk de bedoeling om door HD heen te edelen met Vlemis en Dragiat aan men weerskant. Dragiat gooit zich op delete en Vlemis ging een week later geen moeite meer doen om te acc nog te redden ,tijdens jullie aanval.

Als gevolg heb ik dus dat de basis van men phalanx binnen de kortste tijd langs alle kanten omringd is door jullie waardoor het zijn werking verliest, vandaar ook geopteerd om het te laten vallen en wat verder een preventief front te creëren waar HD toch enige tijd op heeft liggen bashen en geen edels stuurde totdat ik men stacks weer een lijntje verder had gezet
Jij doet geen moeite? Je hebt vaak genoeg gezegd dat je een uur per dag bezig ermee bent. een uur. Dat noem ik best veel. Ik ben misschien een slecht voorbeeld, maar de meeste accounts hebben ongeveer 15 minuten per dag, als er clears gestuurd worden en als ze er edels uit doen misschien 20 ofzo. anders loggen ze hooguit 2 minuten of waarschijnlijker, helemaal niet. En daar hebben ze dan drie spelers voor nodig, om die activiteit te behouden. Dus kap met je 'geen moeite doen'. je steekt er fucking veel tijd in.
 
Bovenaan