Het Epos der Piraten

DeletedUser

Guest
Jij had geen phalanx.
Phalanx: Scherp en smal front die zich in het front van de vijand penetreert.

Jij had idd een scherp en smal front. Maar die zat nog niet eens 1 dorpje in het front van de vijand. :D :D :D :D
Geen phalanx dus. Leer aub je tw woordenboek.
Jij had een gewoon, perfect verdedigbaar front.
Lees deftig er staat letterlijk BEGIN van een PHALANX maarja typisch Swiss trekje maar de enige 3 voorbeelden uit Swiss die het wel zijn zijn jullie 3

Je mist het inzicht gewoon Loudje. Misschien kun je Farmville gaan spelen?
En niks hoeven doen? Hoe de **** snipe je dan dagelijks treintjes van Bert.. En zo soepel ging het snipen je niet af, waarschijnlijk had je ook nog meerdere pogingen nodig:p

Lol hoe kan ik bertje nu snipen als die steeds edelde als ik er niet was :p jij was de enige die ik snipte en geloof me telkens maar 1 poging of die nu lukte of niet I didn't care, pas op de 2e edel who cares het is niet dat ik moeite deed anders ging die wel na de eerste wat soms ook nog gebeurde hoor weliswaar minder als op de 2e.

Jij doet geen moeite? Je hebt vaak genoeg gezegd dat je een uur per dag bezig ermee bent. een uur. Dat noem ik best veel. Ik ben misschien een slecht voorbeeld, maar de meeste accounts hebben ongeveer 15 minuten per dag, als er clears gestuurd worden en als ze er edels uit doen misschien 20 ofzo. anders loggen ze hooguit 2 minuten of waarschijnlijker, helemaal niet. En daar hebben ze dan drie spelers voor nodig, om die activiteit te behouden. Dus kap met je 'geen moeite doen'. je steekt er fucking veel tijd in.

Wel zoals al gezegd in tegenstelling tot elke andere speler op W31 gebruikte ik enkel Sangu en TBR als scripts voor de rest geen enkel ander script. Dus het aanvallen neemt net iets meer tijd in beslag, elke aanval taggen tja duurde slechts 5 seconden en alles voorwerken duurde natuurlijk het langste. Moest ze wel lang genoeg laten lopen he moest men werkuren overbruggen zonder al te veel troepen te verliezen.

geloof het of niet maar ik heb er letterlijk geen enkele moeite ingestoken om nog maar eens een massa succesvol te gaan deffen heb het op W31 meer als genoeg gedaan, en dan maar te zwijgen over alle andere massa's over mijn 9 jaar TW.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
taggen gaat makkelijk voorwerken duurt een half uurtje enkel eergisteren iets langer want moest draakje zen edelclears timen en laten kapot lopen. Ksteek er per dag maximaal een uur tijd in W31

Wel zoals al gezegd in tegenstelling tot elke andere speler op W31 gebruikte ik enkel Sangu en TBR als scripts voor de rest geen enkel ander script. Dus het aanvallen neemt net iets meer tijd in beslag, elke aanval taggen tja duurde slechts 5 seconden en alles voorwerken duurde natuurlijk het langste. Moest ze wel lang genoeg laten lopen he moest men werkuren overbruggen zonder al te veel troepen te verliezen.

geloof het of niet maar ik heb er letterlijk geen enkele moeite ingestoken om nog maar eens een massa succesvol te gaan deffen heb het op W31 meer als genoeg gedaan, en dan maar te zwijgen over alle andere massa's over mijn 9 jaar TW.

:p
 

DeletedUser63648

Guest
Je legt nu perfect uit waarom je er wel veel tijd in hebt gestoken, En ik neem het je ook niet kwalijk hoor. zeg dan enkel niet het je geen enkele moeite heeft gekost.
 

DeletedUser

Guest
Je legt nu perfect uit waarom je er wel veel tijd in hebt gestoken, En ik neem het je ook niet kwalijk hoor. zeg dan enkel niet het je geen enkele moeite heeft gekost.

lol jij noemt solo 1u per dag veel tijd :p kidding me XD Jullie aanval heb ik niets van tijd ingestoken enkel het voorwerken koste wat tijd max 40 min. voor de rest was ik voor mezelf bezig wat dus neerkomt op aanvallen en edels versturen + mezelf bezig houden op het stammenforum
 

DeletedUser68027

Guest
Wat je vergeet Cgrain is dat het verdedigende werk meer werk kost dan het aanvallende werk

Jullie konden coords invullen en blind clears sturen
Loud moest weer taggen, deff schuiven, zelf edelen en clearen, lijstjes maken voor op het forum, hij deed VV's in de stam, enz..

Dat in een uurtje is erg netjes.
 

DeletedUser

Guest
Wat je vergeet Cgrain is dat het verdedigende werk meer werk kost dan het aanvallende werk

Jullie konden coords invullen en blind clears sturen
Loud moest weer taggen, deff schuiven, zelf edelen en clearen, lijstjes maken voor op het forum, hij deed VV's in de stam, enz..

Dat in een uurtje is erg netjes.

En Loud maar zeggen dat het 5 vs 1 is:D:D
 

DeletedUser

Guest
Dat was het dus niet, hij kreeg deff. v.d. stam, hoeveel % het van zijn gehele deff was durf ik niet te zeggen.

kan je verzekeren dat jullie het minste hebben moeten stacken enkel hier en daar de belangrijkste dorpen bij laten stacken zodat die niet gebashed werden. Was vooral in de eerste 1.5 maand van de aanval dat ik OS had daarna heb ik denk ik nog 1X OS aangevraagd en dat waren nog niet eens 100 dorpen dusja.

100 dorpen OS op een front van over de 500 dorpen tja :p veel is het niet zeker als je weet dat de gemiddelde stack 5-8 dorpen per dorp was.

BTW de periode van de meeste stam OS was het ipv 5v1, 25 v1 ;) dat ben je vergeten zeker
 

DeletedUser63648

Guest
lol jij noemt solo 1u per dag veel tijd :p kidding me XD Jullie aanval heb ik niets van tijd ingestoken enkel het voorwerken koste wat tijd max 40 min. voor de rest was ik voor mezelf bezig wat dus neerkomt op aanvallen en edels versturen + mezelf bezig houden op het stammenforum

ja 1 uur per dag ja is veel tijd vergelijken met hoeveel tijd wij erin hebben gestoken. Het is zéker niet moeiteloos, het is gewoon serieus de aanvallen afwerken. En dat kon je snel doen idd, dat geloof ik wel. Maar het wordt des te duidelijker dat je het veel belangrijker vond dan ons. logisch ook, het was jouw account, niet de mijne. Maar ik wil niet meer van die 'geen moeite' bullshit horen. Begrepen?
 

DeletedUser

Guest
ja 1 uur per dag ja is veel tijd vergelijken met hoeveel tijd wij erin hebben gestoken. Het is zéker niet moeiteloos, het is gewoon serieus de aanvallen afwerken. En dat kon je snel doen idd, dat geloof ik wel. Maar het wordt des te duidelijker dat je het veel belangrijker vond dan ons. logisch ook, het was jouw account, niet de mijne. Maar ik wil niet meer van die 'geen moeite' bullshit horen. Begrepen?

Accepteer het dan gewoon, het kon me evenveel schelen als jullie dusja moest ik moeite gedaan hebben had het er ook anders uitgezien. Ik heb datgene gedaan wat ik nog wou doen en daarmee basta. Aan jou dus om het ofwel onder ogen te zien dat je echt niet zo goed bent als jullie jezelf hier komen omschrijven ofwel blijf je maar rond je heen slaan om toch je gelijk te proberen te krijgen kan je wel 1 ding vertellen je zal het zeker niet krijgen. Althans wat dit onderwerp betreft
 

DeletedUser63648

Guest
Nee het kon jou dus veel meer schelen. Als je namelijk evenveel erom had gegeven als ons, had je gewoon niet meer gelogd namelijk. Je beseft toch wel dat de helft op geel stond zowat?
 

DeletedUser

Guest
Nee het kon jou dus veel meer schelen. Als je namelijk evenveel erom had gegeven als ons, had je gewoon niet meer gelogd namelijk. Je beseft toch wel dat de helft op geel stond zowat?

Ja buiten men aanvallers :p die stuurden namelijk elke dag elk uur wel wat dus het kon ze wel wat schelen, want als het je niets zou kunnen schelen zou je zelfs niet eens aanvallen.

Het enige wat jij wil horen is: Ja Coen je bent geweldig, FTW heeft me keihard verslagen ik kon echt niets meer doen. had al lang gezegd heb niet eens men kaarten laten zien je weet niet wat ik kan omdat je me hebt aangevallen op een moment waarop ik ten eerste al niet erg actief was en er ook geen zin meer in had dusja. had je dit een jaar geleden gedaan dan had het wel net iets anders voor jullie uitgedraaid.
 

DeletedUser63648

Guest
Mooi, fijn om te horen. Maar dat wist ik echt al wel hoor. En ik wil enkel horen dat jij faalt, niet dat FTW goed is ofzo hoor. Je kan namelijk enkel iets leren als je erkent dat je iets niet weet.
 

DeletedUser

Guest
Mooi, fijn om te horen. Maar dat wist ik echt al wel hoor. En ik wil enkel horen dat jij faalt, niet dat FTW goed is ofzo hoor. Je kan namelijk enkel iets leren als je erkent dat je iets niet weet.

lol kerel nogmaals ik speel TW al 9 jaar wat moet ik nu nog niet over het spel weten heb alles al gezien :p Ik heb niet gefaald, verre van zelfs
 

DeletedUser

Guest
HD die elke dag stuurde, wat een mop. In de afgelopen 2 maanden van 100 naar 200+ edels gegaan:rolleyes:
Dorpen kon je van de 7.000p naar de 10.000p uitbouwen, daar zit meer dan een dag tussen.. Of je gebruikt PP, wat je ook hebt gedaan om je muurtje te uppen:p
 

DeletedUser

Guest
HD die elke dag stuurde, wat een mop. In de afgelopen 2 maanden van 100 naar 200+ edels gegaan:rolleyes:
Dorpen kon je van de 7.000p naar de 10.000p uitbouwen, daar zit meer dan een dag tussen.. Of je gebruikt PP, wat je ook hebt gedaan om je muurtje te uppen:p

Lol moest ervan af :p was toch men laatste wereld en loop nou niet te janken want je deed net hetzelfde ;)
 

DeletedUser34283

Guest
Ja buiten men aanvallers :p die stuurden namelijk elke dag elk uur wel wat dus het kon ze wel wat schelen, want als het je niets zou kunnen schelen zou je zelfs niet eens aanvallen.

Het enige wat jij wil horen is: Ja Coen je bent geweldig, FTW heeft me keihard verslagen ik kon echt niets meer doen. had al lang gezegd heb niet eens men kaarten laten zien je weet niet wat ik kan omdat je me hebt aangevallen op een moment waarop ik ten eerste al niet erg actief was en er ook geen zin meer in had dusja. had je dit een jaar geleden gedaan dan had het wel net iets anders voor jullie uitgedraaid.

Gozer hou nou toch eens op joh. Je hebt verloren en ook toen ik tegen je speelde (en je nog wel motivatie had en zin) bakte je er vrij weinig van. 9 jaar ervaring in TW betekent niet dat je kan spelen beste vent. Je moet vast altijd een hoop co's hebben gehad als je het ergens had willen maken of op een aantal faalwerelden hebben gespeeld, want je kan niet:
-Snipen in 1x
-Tegen je verlies
-Tegen kritiek

En dat is nu juist 't grote probleem loudje. Je roept hier de hele tijd maar dat je de echte winnaar bent, maar je hebt keihard verloren. Spelers die je nu uitmaakt voor verliezers zijn de echte winnaars. Je bent gewoon een erg beperkte speler en na 9 jaar is het tijd dat je maar eens gaat kappen inderdaad. Mist TW helemaal niets aan. Doei!
 
Bovenaan