Het enige echte Woordenboek van Wereld 38

DeletedUser59368

Guest
nee, ik wil uitleg, je profielplaatje is zelfs een vrouw dus als jij jezelf indentificeerd met een vrouw is de kans toch ook reëel dat jij dezelfde gevoelens als een vrouw hebt

ITSW18 is niet oorsprongkelijk van mij. Verder paste het profiel plaatje goed bij de naam ;)
Ik reageerde zo op Tyron, omdat dit een ongepaste opmerking was. + die icoon van embarrassing :)o) = teleurstelling/verlegenheid stond me niet aan..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser51839

Guest
ITSW18 is niet oorsprongkelijk van mij. Verder paste het profiel plaatje goed bij de naam ;)
Ik reageerde zo op Tyron, omdat dit een ongepaste opmerking was. + die icoon van embarrassing :)o) = teleurstelling/verlegenheid stond me niet aan..

als ik :eek: typt en het af vertaald het zo is het niet mijn probleem, typ ":"+"o" eens in op skype dan weet je beter.
 

DeletedUser72963

Guest
Mortua tu Namia: Account naar jezelf vernoemen en dan ergens anders gaan spelen
 

DeletedUser62454

Guest
Geüpdate! Kom op mensen, hij mag wel wat uitgebreider.

Een Camaro Snipe (overbodige snipe) 'Snipen voor vv's tegen een trein van Aest. met maar 1 mogelijkheid. De laatste edel vervolgens snipen om het dorp te verliezen na 3 edels.
 

DeletedUser65908

Guest
made me laugh, alleen dat deel voor vv lijkt me overbodig
 

DeletedUser73561

Guest
Een Robinneke doen: Zeggen dat niemand hem durft aan te vallen, daarna 5 incjes krijgen van een stamgenoot die zegt dat er 1 clear tussenzit. Als antwoord clears terugsturen en een offje mollen, met daarbovenop nog kata op de leemgroeve. Daarna pas merken dat de inc van de stamgenoot fakes waren. :mad:

Een Jesseyke doen:Het zijn van een Sloef, er ook alle redenen naar toe geven, en achteraf nog gek worden als je em zo noemt. :p

Een Conatje doen:Een oneindig aantal keren aankondigen te weinig tijd te hebben, te gaan stoppen, en uiteindelijk toch doorspelen. Klinkt vooral niet bekend.

Een Melvinneke doen:Maks pesten.

Een Joske doen:Farmgeilen, awardgeilen, edellimietgeilen, interngeilen,...
 
Reactiescore
219
Kokro'en: Gewoon een treintje sturen terwijl ts laag is :D
 

DeletedUser65908

Guest
bringoutthebottelen, nooit eens een flesje delen met zijn vrienden
 

DeletedUser

Guest
Thee kan ook: Meer clears verliezen bij het verdedigen dan de aanvaller.
 

DeletedUser58295

Guest
Monkey big world of CF's: Een grote Cf stam. Don't worry about your own cluster , F*ck the cluster of the enemy.
 

DeletedUser58295

Guest
Dat weet ik niet of hun van faith zijn:p. maar ze zijn wel irritant.
 
Bovenaan