Het enige echte Woordenboek van Wereld 38

DeletedUser59368

Guest
Mean machienen, das dan voor iedereen weg gelegd. Wat kom je anders tribalwars spelen :D
 

DeletedUser51839

Guest
hossa sossa'en, je als een pro gedragen wanneer je netjes de dorpen van je MB's internt (niet verwarern met i am psycho'en)
i am psycho'en, algemeen internen en beweren dat je pro bent
mean machine'n, pas op een wereld spelen en direct denken "laat ik die vijand maar eens beetje wegedelen"

Euhm ja zoals veel anderen alleen ik kan praktisch niet anders tenzij ik egoïstisch ben en mijn clears voor eigen gebruik opoffer.
 

DeletedUser62454

Guest
Het is eigenlijk:pro zijn terwijl die alleen maar kan internen.
 

DeletedUser65908

Guest
neem het niet te serieus, moet spottend zijn met elkaar
 

DeletedUser59368

Guest
kijk maar naar jordy, die denkt het maar doet niets

Ik ben edels aan het sparen :(
Ken je me nou nog niet.. Doen alsof je inactief bent, maar je eigenlijk volop voorbereiden op een grote uitpak met 100+ edels. :p

Enja ik zit ook overal men clears te doneren dus dat goudmunten slaan schiet ook niet op. :(
 

DeletedUser51839

Guest
Ik ben edels aan het sparen :(
Ken je me nou nog niet.. Doen alsof je inactief bent, maar je eigenlijk volop voorbereiden op een grote uitpak met 100+ edels. :p

Enja ik zit ook overal men clears te doneren dus dat goudmunten slaan schiet ook niet op. :(

Doen zoals wij deden, blijven farmen tussen de waves door :p
 

DeletedUser59368

Guest
Je farmt dan ook niet bij Djenser :eek:

Jawel, ik farm al de dichtsbijzijnde dorpen tot mijn farmingstroepen opzijn. Das elk dorp 1 inc.
Wat zit je btw te concluderen man speel jij hier misschien??
Je weet niets!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser51839

Guest
Jawel, ik farm al de dichtsbijzijnde dorpen tot mijn farmingstroepen opzijn. Das elk dorp 1 inc.
Wat zit je btw te concluderen man speel jij hier misschien??
Je weet niets!

Wat ben je opeens fel sinds ik een kleine stop doe,
Ben teleurgesteld in je ...
 
Bovenaan