Het enige echte Woordenboek van Wereld 38

DeletedUser67517

Guest
Daar heb ik geen bewijzen van was nog ten tijde van Faith. En telang geleden om te weten over welke accounts het ging.
En wss is hetzelfde bij Aes gebeurt. Ik ga geen namen noemen, maar is altijd een persoon toen altans die om meer info bij de speler zelf gaat vragen. En hem zo proberen te manipuleren dat het bij hun veeel beter is.

Nou, neh.
Dit is gewoon een beetje verhalen rondbazuinen:confused:
 

DeletedUser59368

Guest
Ahjoh, doen ze over Juvy! ook denken dat ze het weten. Maar zijn totaal mis. Verder ben ik vrij zeker van mijn uitspraak omdat ik de pmwisseling op skype had gezien.

Ik wil hier niks mee rondbazuinen, enkel duidelijk maken dat niet alles zo heilig is al het lijkt te zijn.
Er gebeurt overal wat achter de schermen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser67517

Guest
Ahjoh, doen ze over Juvy! ook denken dat ze het weten. Maar zijn totaal mis. Verder ben ik vrij zeker van mijn uitspraak omdat ik de pmwisseling op skype had gezien.

Ik wil hier niks mee rondbazuinen, enkel duidelijk maken dat niet alles zo heilig is al het lijkt te zijn.
Er gebeurt overal wat achter de schermen.

Kom dan met die PM wisseling aub.:eek:
 

DeletedUser59368

Guest
Kom dan met die PM wisseling aub.:eek:

Is het begrijpend lezen weer moeilijk. Zie je opeens zwart voor je ogen als ik een uitspraak doen?
Ik zeg toch dat ik er geen bewijzen meer van heb?

En dat het al lang geleden is dat hiervan het bewijs had? Ik wilde enkel zeggen dat niet alles zich zo heilig voor doet als als ze in werkelijkheid zijn.

Moet ik nu altijd alles 3keer herhalen?
 

DeletedUser54257

Guest
Juvy , juvy juvy toch...

Geen bewijzen, maar wel keer op keer beschuldigingen.

Wij leveren bewijzen, alleen maar stilte..

Dan worden jullie genaaid door je eigen mannetje die een gewetensroep krijgt en blamen jullie mij?
Ik heb niets te maken met dat louis wat gedaan heeft.
Tevens is dit nog niet de op het niveau hoe jullie ons genaaid hebben. Ik hoop dat dit pas het begin is.
Ik moet zeggen dat ik men lach niet kan inhouden en vind het zonde dat ik er niet achter zit. dan was dit mss correct.

Alweer wat een niveau juvy:
http://nl38.tribalwars.nl/game.php?village=17829&id=487716958&screen=info_player#563;642

Zielige bende die juvy leden, keer op keer bewezen.

Toppers daar.

Mvg
Pieter
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75377

Guest
Juvy , juvy juvy toch...

Geen bewijzen, maar wel keer op keer beschuldigingen.

Wij leveren bewijzen, alleen maar stilte..

Dan worden jullie genaaid door je eigen mannetje die een gewetensroep krijgt en blamen jullie mij?
Ik moet zeggen dat ik men lach niet kan inhouden en vind het zonde dat ik er niet achter zit. dan was dit mss correct.

Alweer wat een niveau juvy:
http://nl38.tribalwars.nl/game.php?village=17829&id=487716958&screen=info_player#563;642

Toppers daar.

Mvg
Pieter


Echte toppers ja
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser54257

Guest
Tevens vind ik het wel grappig dat "wij" een speler erop plaatsen. Louis is jullie spy/speler niet de onze.

You just got F by your own.
 

DeletedUser67517

Guest
Is het begrijpend lezen weer moeilijk. Zie je opeens zwart voor je ogen als ik een uitspraak doen?
Ik zeg toch dat ik er geen bewijzen meer van heb?

En dat het al lang geleden is dat hiervan het bewijs had? Ik wilde enkel zeggen dat niet alles zich zo heilig voor doet als als ze in werkelijkheid zijn.

Moet ik nu altijd alles 3keer herhalen?

Nee, want je loopt vaag dingen rond te bazuinen zonder argumenten of bewijs.
Das is gewoon keihard smaad en laster, of je komt met bewijzen en argumenten. Of je bent gewoon stil en zorgt ervoor dat je geloofwaardigheid een beetje bij je blijft.
 

DeletedUser54257

Guest
Nee, want je loopt vaag dingen rond te bazuinen zonder argumenten of bewijs.
Das is gewoon keihard smaad en laster, of je komt met bewijzen en argumenten. Of je bent gewoon stil en zorgt ervoor dat je geloofwaardigheid een beetje bij je blijft.

Over wat gaat dit cona?

Want ik heb waarschijnlijk wel al bewijzen van wat hij zegt niet waar is. :p
 

DeletedUser54257

Guest
Bedreigen?
ik heb een paar keer bedreigt dat ik iemand zou een opvoeding komen geven en jullie blijven dat 1ne geval gebruiken als verdediging voor jullie zwerm van slechte zaken. Die trouwen sook bedreigingen in houden
 

DeletedUser

Guest
Bedreigen?
ik heb een paar keer bedreigt dat ik iemand zou een opvoeding komen geven en jullie blijven dat 1ne geval gebruiken als verdediging voor jullie zwerm van slechte zaken. Die trouwen sook bedreigingen in houden

Ach volgens mij weten we dat je wel iets verder bent gegaan dan alleen een opvoeding te komen geven :p

Ethisch vind ik dat niet goed en keur het ook niet goed maar ik ga er verder neit over doorzagen.
 

DeletedUser62454

Guest
Bedreigen?
ik heb een paar keer bedreigt dat ik iemand zou een opvoeding komen geven en jullie blijven dat 1ne geval gebruiken als verdediging voor jullie zwerm van slechte zaken. Die trouwen sook bedreigingen in houden

Ik kan ook zeggen go fuck yourself en laat cona zijn ding doen :eek:
 

DeletedUser59368

Guest
Goed, dan wil ik van iedereen ook eerst bewijzen zien alvorens men komt praten :)
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Wat is er dan nog leuk aan af'en als alles op feiten gebaseerd moet zijn, alles aantoonbaar moet zijn en je dus geen manipulerende theorieën kunt kneden? :eek:
 

DeletedUser67517

Guest
Wat is er dan nog leuk aan af'en als alles op feiten gebaseerd moet zijn, alles aantoonbaar moet zijn en je dus geen manipulerende theorieën kunt kneden? :eek:

Wat is er nog leuk aan het AF, wanneer iedereen gewoon maar leugens loopt rond te strooien waar makkelijk door heen te prikken is?
 

DeletedUser

Guest
Bedreigen?
ik heb een paar keer bedreigt dat ik iemand zou een opvoeding komen geven en jullie blijven dat 1ne geval gebruiken als verdediging voor jullie zwerm van slechte zaken. Die trouwen sook bedreigingen in houden

Jij wil andere spelers gaan opvoeden??? In het in de rug steken , wat nu juist de bedoeling van VV is , in het netjes blijven praten als er op je teen getrapt wordt???? Ik weet het, lessen in hoe je je stam moet motiveren door je stamgenoten steeds te zeggen dat ze je teleur stellen...Succes met je lessen...
 
Bovenaan