Het enige echte Woordenboek van Wereld 38

DeletedUser67517

Guest
Zolang je het goed weet te brengen kan je alles verkopen he XD

Als je het goed kan brengen en bewijzen, dan kan je het verkopen. Wanneer je het goed kan brengen en je het niet kan bewijzen, verkoop je het alleen aan naive en incompetente spelers.

Maar prikken kritische spelers er zo door heen, door simpel een bewijsje te vragen;)
 

DeletedUser

Guest
Als je het goed kan brengen en bewijzen, dan kan je het verkopen. Wanneer je het goed kan brengen en je het niet kan bewijzen, verkoop je het alleen aan naive en incompetente spelers.

Maar prikken kritische spelers er zo door heen, door simpel een bewijsje te vragen;)


Wijze woorden.
 

DeletedUser65908

Guest
FEL-iciteren, naar fel een blijk van waardering geven voor hun behaalde prestaties
 

DeletedUser73739

Guest
DE(-)T-ERING: kreet van verslagenheid als DET een massa uitvoert op een vijand.
Uitspraak: De Tering, voor al jullie noobs die het niet snappen
 

DeletedUser67517

Guest
En wie kan er eens uitleggen aan silens, dat als hij met een VV account vol edelvegen aanvalt, dat je dan niet moet taggen.

En wie kan hem uitleggen dat je wel online kan staan maar met andere zaken kan bezig zijn dan met TW...

Ik ga hem dat niet vertellen, wat ik je wel kan vertellen is dat je altijd moet taggen, ook al verwacht je enkel edels. Dit is een gratis tip. Doe er wat mee.
 

DeletedUser

Guest
Ach die tijd steek ik er zelfs al niet meer in... wat maakt het uit of er een edel bij is of niet...
Het is gewoon tijd voor de volgende face in het spel.
 

DeletedUser54257

Guest
Ach die tijd steek ik er zelfs al niet meer in... wat maakt het uit of er een edel bij is of niet...
Het is gewoon tijd voor de volgende face in het spel.

Volgende fase in het spel: Run and clusterf*ck.

Mijn volgende fase: Zorgen dat je niet meer kan edelen.

Puik dat je niet wil opgeven, maar het feit dat je niets meer dodged, niet actief speelt en alles gewoon prijs geeft is al een opgave.

Dit is gewoon puur genieten voor mij :D

Players beaten to death: Chichuan
 

DeletedUser

Guest
Tuurlijk ik kan niet anders dan in jouw cluster te komen... wie wil mijn dorp midden in sillens ondersteunen? Hij kan het zelf niet aanvallen want hij valt mij nu aan met zijn VV account.

Ik geef niet op , waarom zou ik? Zo een knappe aanvallen zijn het niet... En ik heb nooit actief op deze wereld gespeeld waarom zou ik het nu dan doen?
 

DeletedUser59368

Guest
Wouter jij bent gestopt wegens tijdgebrek, moetje hier ni komen lullen hé :D
 

DeletedUser54257

Guest
Tuurlijk ik kan niet anders dan in jouw cluster te komen... wie wil mijn dorp midden in sillens ondersteunen? Hij kan het zelf niet aanvallen want hij valt mij nu aan met zijn VV account.

Ik geef niet op , waarom zou ik? Zo een knappe aanvallen zijn het niet... En ik heb nooit actief op deze wereld gespeeld waarom zou ik het nu dan doen?

Mijn aanvallen moeten niet mee deftig zijn, je account is gesloopt.
 
Bovenaan