Het einde van Wereld 45!?

DeletedUser

Guest
mooi geschreven :)
En inderdaad erg jammer dat w45 zo eindigt.
 

DeletedUser76569

Guest
Allereerst vinden wij het jammer dat het zo moest aflopen!
Maanden lang tijd en energie gekost en dat is nu voor niks geweest want een echt overwinning kan je het niet noemen.
Maar vind het ronduit schandalig dat meneer Kragtwijk zo’n post hier op het AF zet.

Hij vertelt in de situatie rondom Shithappens.. dat hij op de hoogte was natuurlijk ruim een dag van ten voren! Waar was je diplomatieke gedrag toen? Je keurde de actie van YOLO niet goed? maar HORA nam rustig en vrolijk de dorpen over van Shit en de BG tussen HORA en YOLO bleef ook gewoon bestaan. Met jullie poging om Thijs te stoppen had je ons beter in kunnen lichten
Verder wisten jullie ook via Thijs op wie er een fake massa was en op wie de clears zouden aankomen(hiermee doel ik op de laatste massa van O.W.)
Wij hebben ook verschillende bans gehad daar werd maar luchtig over gedaan en verwacht uiteindelijk waarneer de rollen omgedraaid zijn dat wij wel in een keer kosten wat het kosten jullie zullen helpen? Het is in het leven en geven en nemen. HORA kent alleen maar nemen.
Daarnaast mocht er geen jumper komen naar Sate wat natuurlijk belachelijk is na een stab een account zo’n front geven dat haast niet te behouden is. Zelf wel actie ondernomen door Rhyperior daar neer te zetten en zo zelf een mooie phalanx te creëren. Terwijl Rhyperior alleen volgens het AF een YOLO lid was, maar zat niet in dezelfde stam nog steeds een apart verhaal al zeg ik het zelf. Want volgens mij wilde jullie ons helemaal geen nap aanbieden. Alleen het account DoD was zo galant om dit wel te doen. Wat ik hier mee allemaal probeer te zeggen dat alle stammen die nog over waren en nog wat betekende op deze wereld allemaal even veel schuld hebben aan dit einde. We hebben ons veel te vijandig opgesteld naar elkaar en voor beide het spel plezier verkloot.

Zijn post is mooi maar er zijn gewoon op meerdere fronten niet objectief genoeg gekeken. Wat erg jammer is en wat natuurlijk ook wel te verwachten was. Zo werd er ook tijden met ons omgegaan in de situaties waarin wij het moeilijk hadden. Zijn er een aantal geweest te kort achter elkaar, maar de grootste klap heeft HORA gekregen.
Maar vind het gewoon zwaar oneerlijk van je dat je de problemen die ontstaan zijn op MILF en op het TW-team afschuift. Want als jullie zo van de fairplay waren had je die BG toch al de das omgedaan. Vond het na het stabben van Nuru al voldoende om toch is goed om de tafel te gaan zitten.
 
Reactiescore
3.457
Mooie post Aldo..

Bij deze wil ik je bedanken voor alles wat je voor Hora hebt gedaan,dat was niet mis.
Eindeloos vv draaien,het verzorgen van tig weekbladen op het forum,aanspreekpunt om tegen aan te zeiken :),dictator in de serieuze chat,onze rots in de branding.
Ik heb zelden zo'n fijne leider meegemaakt en wil je bedanken voor alles wat je hebt gedaan voor de stam.

En tegen de rest van Hora wil ik zeggen,thanks voor de leuke tijd <3
 

DeletedUser76528

Guest
Goedenavond.

Ten eerste, Aldo bedankt voor de moeite die je in je post gestopt hebt. Leuk en goed om te lezen.

Ten tweede, is het spijtig dat de wereld zo tot zijn einde moet komen. Hier is niemand blij mee, ik stel voor dat iedereen terugkomt op W50.

Ten derde denk ik dat er van beide kanten fouten zijn gemaakt, dat we allemaal anders hadden moeten omgaan met stabs, bans en dergelijke. Niet alleen wij, niet alleen jullie.

Eerlijk gezegd had ik niet gedacht dat jullie echt op delete gingen. Wel netjes dat jullie je in elk geval aan je woord houden, waarnaast ik deze stap ook begrijp en wij als MILF misschien meer hadden moeten openstaan voor een akkoord, waarvan ik had verwacht dat die er enkele dagen geleden ook wel zou komen.

Iedereen nog veel succes in TW en hopelijk treffen we elkaar nog eens! ;)
 

DeletedUser61134

Guest
W45 was naar mijn mening geen fijne wereld en mij maakte het al een tijdje niet meer uit wie won of verloor.
(Persoonlijk wou ik Saté al tijden als intern zien en op delete kunnen zetten)
Dus ik zou liegen als ik zeg dat ik het jammer vind dat de wereld zou eindigen.
(De manier waarop keur zelfs IK niet goed, desondanks dat ik zoals velen weten een ingewikkelde vaak negatieve persoonlijkheid heb)
Mijn missie om Rebecca vakantiedorp 001 aan te leggen binnen Hora terrein is mislukt omdat Dennis eigen edels snipede :p

Maar nu even serieus:
Ik wil toch Danny en Luuk graag bedanken voor de steun.
En natuurlijk de rest van de mensen die om mijn bitchmode* heen konden kijken en ik nog leuke gesprekken mee heb gehad. (* mag ik dat zeggen op AF?)

Daarnaast wil ik ook de spelers van WSS bedanken, front had amper tot geen actie.
Maar het was vanaf dag 1 netjes gedaan, netjes CF's geruild onder de SH stab.
Complimenten.

Aldo, je bent een beste kerel.
Alleen met al die wrijving later in het spel (Oost-OW kata gedoe, SH stab) merkte je al snel dat ook binnen Hora de gemoederen daalden en ook jou beinvloedden.
Het viel me ook erg tegen dat niemand de stab meldde, ben die dagen na afwezigheid weer gelogd om Dennis wat te ondersteunen, maar mijn woede-uitbarsting zorgde voor nog meer problemen (excuses :( )

De fouten gingen over en weer, en hopelijk leert iedereen van deze wereld...
Ik merk namelijk dat ik tot heden alleen in W45 zelf zo'n pesthumeur heb gehad.

Denk dat we er allemaal over eens zijn dat W45 de ergste wereld ooit is.
Waar praktisch vanaf het moment dat K. viel alles foutging en de gemoederen alleen maar slechter werden tussen beide partijen. (waar ik zeker mijn aandeel bij heb gehad binnen Devo/OW)

Velen zullen elkaar weerzien op andere werelden.
Hoop dat iedereen W45 in de prullebak smijt en op de andere werelden gaan knallen zoals hier ook had moeten gebeuren.

Ps. Ik ben slechter dan Aldo in schrijven hoor Emile ^^

En een shout-out naar de grote bazen die 3 maal op W45 de boel weten te verpesten met een banwave
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Allereerst vinden wij het jammer dat het zo moest aflopen!
Maanden lang tijd en energie gekost en dat is nu voor niks geweest want een echt overwinning kan je het niet noemen.
Maar vind het ronduit schandalig dat meneer Kragtwijk zo’n post hier op het AF zet.

Hij vertelt in de situatie rondom Shithappens.. dat hij op de hoogte was natuurlijk ruim een dag van ten voren! Waar was je diplomatieke gedrag toen? Je keurde de actie van YOLO niet goed? maar HORA nam rustig en vrolijk de dorpen over van Shit en de BG tussen HORA en YOLO bleef ook gewoon bestaan. Met jullie poging om Thijs te stoppen had je ons beter in kunnen lichten
Verder wisten jullie ook via Thijs op wie er een fake massa was en op wie de clears zouden aankomen(hiermee doel ik op de laatste massa van O.W.)
Wij hebben ook verschillende bans gehad daar werd maar luchtig over gedaan en verwacht uiteindelijk waarneer de rollen omgedraaid zijn dat wij wel in een keer kosten wat het kosten jullie zullen helpen? Het is in het leven en geven en nemen. HORA kent alleen maar nemen.
Daarnaast mocht er geen jumper komen naar Sate wat natuurlijk belachelijk is na een stab een account zo’n front geven dat haast niet te behouden is. Zelf wel actie ondernomen door Rhyperior daar neer te zetten en zo zelf een mooie phalanx te creëren. Terwijl Rhyperior alleen volgens het AF een YOLO lid was, maar zat niet in dezelfde stam nog steeds een apart verhaal al zeg ik het zelf. Want volgens mij wilde jullie ons helemaal geen nap aanbieden. Alleen het account DoD was zo galant om dit wel te doen. Wat ik hier mee allemaal probeer te zeggen dat alle stammen die nog over waren en nog wat betekende op deze wereld allemaal even veel schuld hebben aan dit einde. We hebben ons veel te vijandig opgesteld naar elkaar en voor beide het spel plezier verkloot.

Zijn post is mooi maar er zijn gewoon op meerdere fronten niet objectief genoeg gekeken. Wat erg jammer is en wat natuurlijk ook wel te verwachten was. Zo werd er ook tijden met ons omgegaan in de situaties waarin wij het moeilijk hadden. Zijn er een aantal geweest te kort achter elkaar, maar de grootste klap heeft HORA gekregen.
Maar vind het gewoon zwaar oneerlijk van je dat je de problemen die ontstaan zijn op MILF en op het TW-team afschuift. Want als jullie zo van de fairplay waren had je die BG toch al de das omgedaan. Vond het na het stabben van Nuru al voldoende om toch is goed om de tafel te gaan zitten.

Jij neemt jezelf niet serieus toch mag ik hopen?
 

DeletedUser72524

Guest
Beste spelers,

Naar mijn mening geeft Hora te makkelijk op en is er nog steeds een mogelijkheid om van w45 een leuke wereld te maken. Voor diegene die dus nog zin hebben om door te spelen, bericht mij. Indien ik genoeg aanmeldingen heb zal ik contact opnemen met de leider van Milf om direct afspraken te maken om situaties als recent met dedbans te ontlopen.

Dus aarzel je spreek me aan via Skype of pm me om meer info te krijgen.

Make 45 great again.
 

DeletedUser

Guest
Jij neemt jezelf niet serieus toch mag ik hopen?
Dacht hetzelfde. :p

Ken je stamgenoten? :eek:

------------------------------------------------------------

Aldo, erg mooi stukje. Heb hier maar kort gespeeld en aan beide kanten werd wel eens tekort gedaan.
Toch in deze tijd veel nieuwe leuke mensen leren kennen waarmee ik hoop op andere werelden samen te spelen. :)
(ook een aantal in MILF hoor :D)

Bedankt voor de leuke tijd Hora, ook al zal ik jullie nog dagelijks spreken. :cool:

Au revoir.
 

DeletedUser76667

Guest
Ten eerste Aldo, Jezus wat een lange post ^^

Je hebt alles vanuit je eigen visie neergezet, snap ik.. Zou ik ook doen ;)
Los daarvan een aantal zaken kloppen natuurlijk wel in je lange post, de details zijn wat anders in mijn ogen en die van MILF.
Blijft een welles/nietes gevalletje.

Vanwege de stab gevallen die wij te voortduren kregen, zijn wij inderdaad minder goed gezind naar de vijand (yolo/hora). Dit is ons goed recht.

Jammer alleen dat je ons probeert af te branden met je post, vooral screenies die uit de context zijn gehaald. Maar goed we laten het voor wat het is, hier gaan we toch niet uitkomen.

Mijn advies voor de neutrale AF lezer, aan elk verhaal zitten 2 kanten. ;)
 
Reactiescore
786
Mooi geschreven zo leer ik ook kort wat bij over de geschiedenis van W45. Jammer dat de wereld waar ik net actief op ging spelen zo moet eindigen terwijl ik net dacht een account te hebben gekozen met een leuk front. Maar het is nu eenmaal zo, wens alle leden van Hora veel succes in RL. En ondanks dat ik Jordy niet gekend heb krijg ik bij het horen van zijn naam steeds een krop in mijn keel. Heel mooi om te zien hoe jullie ondanks dat hij er niet meer is, hem toch in het hart blijven dragen. Dit siert jullie, niet enkel als stamgenoten, maar gewoon als de mensen die jullie zijn!
 

DeletedUser

Guest
Beste spelers,

Naar mijn mening geeft Hora te makkelijk op en is er nog steeds een mogelijkheid om van w45 een leuke wereld te maken. Voor diegene die dus nog zin hebben om door te spelen, bericht mij. Indien ik genoeg aanmeldingen heb zal ik contact opnemen met de leider van Milf om direct afspraken te maken om situaties als recent met dedbans te ontlopen.

Dus aarzel je spreek me aan via Skype of pm me om meer info te krijgen.

Make 45 great again.

mijn acc is bijna gehalveerd met punten in die 7 dagen, denk maar dat wij doorspelen :p
wereld wordt sws een bb zee, niks aan te doen :)
 

DeletedUser76513

Guest
In de tijd van de massa's op winter, zou Devo info hebben gekregen vanuit Memo/ex, van Obadiah die samenspeelde met Aventaro op w46 en aventaro had op die stamchat blijkbaar het hele plan gepost per ongeluk.

Zal daarover gaan, voor de rest betwijfel ik wel of devo ooit spionage heeft gedaan en dan al zeker niet actief, snap niet wat dit met de huidige situatie er toe doet?

En misschien even de geschiedenis en het ontstaan van Memo/Hora erbij zetten, Aldo , als je toch oude koeien van Devo uit de gracht haalt?

Ik heb nooit in een chat gezeten op W46 op account obadiah dus misschien zorgen dat je beter ingelicht bent;) Vind je nogal dom overkomen op deze manier.

Verder denk ik dat er vast wel vanuit meerdere kanten fouten zijn begaan. Er is niet 1 kant die fout is bij dit soort gezeik. Denk dat iedereen vergeet om is naar zichzelf te kijken wat hij/zij fout heeft gedaan. Iedereen heeft persoonlijke fouten in een spel gemaakt en verkeerde keuzes dat hoort er bij. In mijn ogen zijn de grootste fouten gemaakt door TW zelf.

Verder wil ik alle leden van Hora bedanken voor de top sfeer binnen de stam en de top tijd. W50 weer aanwezig!

MILF gefeliciteerd met wereld winst!
 
Reactiescore
205
Ik ben het met veel niet eens in je post, dat lijkt me logisch gezien het uit Hora's standpunt is geschreven.
Ik wens hora het beste. En omdat dit dan toch het afscheidstopic is, wil ik MILF bedanken voor de mooie tijd.
 

DeletedUser72524

Guest
mijn acc is bijna gehalveerd met punten in die 7 dagen, denk maar dat wij doorspelen :p
wereld wordt sws een bb zee, niks aan te doen :)

Begrijpelijk, maar ik heb het gevoel dat MILF ook niet wilt dat de wereld eindigt dus dat er redelijk wat te regelen valt. Natuurlijk zal de stam die in plaats van Hora komt niet veel onderhandelingskracht hebben, maar ik denk dat er zelfs met MILF een compromis kan worden gesloten om van 45 weer een leuke wereld te maken. Geeft het 1 maand tijd om de wereld weer te herstellen, daarvan zal 60-65% van MILF zijn en 35-40% voor HORA/Yolo. Milf komt wel voordelig uit dan voor dit gehele incident, maar we kunnen voor beide kanten in een maand tijd clustersvormen waardoor we een leuke strijd kunnen maken en ook een eerlijke.

Natuurlijk lijkt dit op een oase en wellicht is het ook een oase, maar proberen kan nooit kwaad.
 

DeletedUser64081

Guest
Sander, er gaat binnen Hora niemand door. Het is klaar.
 

DeletedUser27722

Guest
Ik heb nooit in een chat gezeten op W46 op account obadiah dus misschien zorgen dat je beter ingelicht bent;) Vind je nogal dom overkomen op deze manier.

Er zitten wel meerdere spelers op Oba, niet?
Recent is dit nog voorgekomen, met de discussie over Thijs, weet alleen niet welkeen het juist gezegd heeft. :)
 
Bovenaan