Einde van een van de mooiste werelden van tw.. Doet altijd pijn

Hierbij mijn lijstje, afscheidspost komt later wel.
Beste stam van W22:
Fear!, dit is zonder twijfel de terechte nummer 1 en winnaar van deze wereld. Ze hadden ooit 100% front als stam en stonden tegenover een enorme overmacht. Zij wisten toen Carpe, TNW, SEI en nog vele andere topstammen uit te schakelen. Ze waren meedogenloos en wisten iedereen te overmeesteren en dit alles op een eerlijke en respectvolle manier.
Daarnaast denk ik dat ook Team! en NoEnd hierbij een nominatie verdienen. Beide stammen hadden enorm veel front (Team! net als Fear! een front van maar liefst 100%) en lagen zwaar onder vuur, maar wisten toch zeer goed stand te houden en wisten zelfs hun vijanden, uit te schakelen, terwijl hun situatie zeer benard was. Het is ook zeker terecht dat zij uiteindelijk in de stam Fear! terechtgekomen zijn.
De beste allround speler van W22:
Ik denk dat Cruiseman56 hier een plaatsje verdient. Dit acc was zowel in aanvallend opzicht als in verdedigend opzicht een zeer goede speler. Daarnaast wist hij ook een topstam, die de benodigde weerstand kreeg, gemotiveerd te houden en hen zover te krijgen, zelfs hun vijanden uit te schakelen. Hij is zeker iemand die ervoor gezorgd heeft dat Team! niet viel.
Daarnaast denk ik ook dat Quintkiller hier een plekje verdient. Zij lag lange tijd zwaar onder vuur door Back To Business en door Modus ook, maar zij wist stand te houden. Sterker nog zelfs; zij wist de stam Back To Business helemaal te breken en ze van de kaart te vegen en dat slechts met een MB (Clannad, Rammonntjee ^^) en verder niemand.
De beste aanvaller van W22:
Wanderkezanderke is sws de speler die op aanvallend gebied het meest uitblonk. Hoe deze speler te keer ging op Same! en later SEI was gewoonweg bizar. Jens heeft daar prachtig werk geleverd, maar ook zijn opvolger Sven heeft laten zien, dat hij ook wel wat in zijn mars had.
Naast Wander waren eigenlijk alle frontspelers van Fear! op offensief gebied erg sterk met als resultaat dat acc na acc van Modus de grond ingeboord werd. Zij hebben daar fantastisch werk geleverd en hebben zeker bijgedragen aan de overwinning van Fear!.
Maar naast Fear! waren de acties van Modus in de beginfase van de wereld op Vorteks toch zeker ook bizar. Een deffer vd dag van 25M in het eerste jaar van een wereld komt zelden voor, maar die was er bij Vorteks. Modus ging daar zo hard te keer, was echt fantastisch om te zien, hoe zij daar het presteerden Vorteks weg te werken. Die overwinning van hen op Vorteks was zeker verdiend. De leden van Modus werkten toen zeer goed samen en als zij dat volgehouden hadden, dan weet ik niet of de wereld nog steeds gewonnen zou zijn door Fear!. Fear! zou het in ieder geval een stuk lastiger gehad hebben, maar ze zouden vast nog wel winnen ^^
De beste verdediger van W22:
Grumpy Old Noob, zonder twijfel. Hoe JP hier te werk ging, was echt briljant. Hij lag uiteindelijk midden in Fear!, maar wist nog behoorlijk lang stand te houden. Jammer dat hij uiteindelijk gestopt is. Was een geweldige uitdaging voor Fear!.
De beste tacticus van W22:
Hansgaaltje en dan in het bijzonder Niek. Wat had die speler een geweldig inzicht. De kleine successen, die Same! gehad heeft, zijn 100% aan hem te danken. Helaas stopte hij uiteindelijk ook.
De meest gulle Clear leveraar van W22:
Wanderkezanderke, die gooide zijn clears soms wel 300 uur verderop, die odageilert ^^ Al heeft Detoost (weet zijn nieuwe accnaam neit :$) aka Steff zijn rol nu wel overgenomen.
Het grootste ego van W22:
100% zeker Meistershizzle, wat had die gast een ego zeg.. Meister heeft nooit wat gepresteerd op W22 en als je dan met zo'n ego en zo'n grote bek op het AF tevoorschijn komt, ben je wel echt een lachertje. Wat een onterecht ego had hij zeg.
Beste leider van W22:
Guppie. Gefeliciteerd Gerbert met de overwinning. Dat Fear! deze wereld gewonnen heeft, is geheel te danken aan jouw leiderschapscapaciteiten. Jij wist de stam aan te sturen, zoals niemand anders dat kan. Je was altijd de kalmte zelve en je liet ook altijd iedereen in zijn waarden. Je zorgde voor stabiliteit en dat heeft Fear! uiteindelijk gebracht naar waar de stam nu voor staat; de nummer 1 van w22 en de terechte winnaar.
Slechtste leider van W22:
De leiding van Carpe mag zich denk ik wel hard schamen voor hun optreden in w22. Denk dat zij wel de minst stabiele stam van w22 waren en dat is toch wel hun einde geworden. Zo zonde, als je je bedenkt dat de stam best wel redelijke spelers had en ze een makkelijke positie hadden als RIMstam. Ze hadden zeker meer kunnen bereiken in w22, dan dat ze nu bereikt hebben.
Mooiste speler naam van W22:
Grumpy Old Noob, moest altijd wel lachen om zijn naam
Mooiste stamnaam van W22:
Modus Operandi, ik vond dit toch wel een mooie en originele naam. En het paste ook wel echt bij deze stam. Ze hadden zeker een unieke werkwijze bij massa's e.d. die ze uitvoerden, wat echt typerend was voor Modus.
Dikste wannabe op het W22 AF:
Peeta, sorry schatje, maar jij bent dit toch wel ^^
Dikste wannabe van W22(IG):
Meister en Danny
Grootste backstab actie van W22:
Overstap van Lancel naar Team!. Lancel/Marco had maanden lang niks uitgevoerd bij acties van SEI op Team! en toen hij uiteindelijk overstapte, was dit echt te erg voor woorden.
Grootste stabber van W22:
Lancel
Mooiste actie van W22:
Er waren zoveel mooie acties. Natuurlijk in het begin van de wereld de massa van Modus op Vorteks van Fair Play!, maar naar mate de wereld vorderde, nam het aantal prachtacties al snel toe. De massa's van Fear! op Grumpy, de acties van Fear! op SEI, de enige echt succesvolle massa van SEI op Fear!, de massa's van Quint op Back To Business, de acties van Fear! op Modus, de acties van Carpe in samenwerking met Fear! op Modus en dan natuurlijk ook nog de acties van TNW op Team!, dat resulteerde in het verlies van het acc Reunited van Team!.
Kortom, er is genoeg actie in w22 geweest ^^
Slechtste verliezer van W22:
Meister zonder twijfel. Bleef maar met excuses komen, terwijl hij toch zelf echt hard gefaald had.
Met wie wil je een volgende wereld draaien:
Met iedereen van Fear!

Zo'n geweldig team zou dat zijn en dan zouden we zeker weer een wereld winnen. Al kap ik zelf wel een tijdje met tw. Ik houd het wel bij speeds

(mocht je trouwens interesse hebben.. stuur me een pm, we zijn met een projectje bezig

)
Welke speler verdient het meeste respect:
Gup voor zijn leiderschap, Wander voor zijn inzet in het noorden, Quint en Cruise voor hun inzet bij NoEnd/Team!, maar ook zeker niet te vergeten: Jan.Jansen, Martijn, ik heb echt heel veel respect voor zijn doorzettingsvermogen en zijn inzet voor de stam. Hoe hij uiteindelijk UWS nog wist uit te schakelen en ondertussen alle vvs binnen Modus deed.. Ik heb daar echt alle respect van de wereld voor en daarom vind ik het ook zeker terecht dat jij uiteindelijk als enige speler van Modus, over mocht stappen naar Fear!.
Daarnaast wil ik ook Steff, Leon, Ramon, JP, Nick/barry1389, Gaetan/lara barbara, Hans/Hansgaaltje, Geurt/GeurtGeurt5, Jasper/Larsero en vele anderen bedanken. Zoveel respect voor jullie allemaal
Tot slot;
Eline.. Je hebt het weten te presteren om tot het einde van de wereld in mijn cluster te hebben gelegen. Heeel mss ruim ik je komende week nog op, maar anders: ik pak je ooit, op een dag, terug. Wat ben jij irritant geweest zeg xD