Het einde van W22: De W22 Golden Awards aller tijden.

DeletedUser69389

Guest
Helaas, de leiding van Fear! gaat in de loop van aankomende dag officieel aanvraag doen tot sluiting van wereld 22. Er komt nog wel een enquete, maar dit lijkt eerder op een formaliteit dan dat dit nog problemen zal gaan opleveren. Het einde van deze mooie tijd en wereld is dan nu ook in zicht.

Het is dan nu ook tijd om terug te blikken op de roemruchtige geschiedenis van W22. Wie vind jij de beste speler, verdediger en aanvaller? Welke Leider deed het beter? Dat zijn de vragen die we hier gaan beantwoorden!




Beste stam van W22:
De beste allround speler van W22:
De beste aanvaller van W22:
De beste verdediger van W22:
De beste tacticus van W22:
De meest gulle Clear leveraar van W22:
Het grootste ego van W22:
Beste leider van W22:
Slechtste leider van W22:
Mooiste speler naam van W22:
Mooiste stamnaam van W22:
Dikste wannabe op het W22 AF:
Dikste wannabe van W22(IG):
Grootste backstab actie van W22:
Grootste stabber van W22:
Mooiste actie van W22:
Slechtste verliezer van W22:
Met wie wil je een volgende wereld draaien:
Welke speler verdient het meeste respect:
 

DeletedUser74005

Guest
Einde van een van de mooiste werelden van tw.. Doet altijd pijn :( Hierbij mijn lijstje, afscheidspost komt later wel.

Beste stam van W22:

Fear!, dit is zonder twijfel de terechte nummer 1 en winnaar van deze wereld. Ze hadden ooit 100% front als stam en stonden tegenover een enorme overmacht. Zij wisten toen Carpe, TNW, SEI en nog vele andere topstammen uit te schakelen. Ze waren meedogenloos en wisten iedereen te overmeesteren en dit alles op een eerlijke en respectvolle manier.

Daarnaast denk ik dat ook Team! en NoEnd hierbij een nominatie verdienen. Beide stammen hadden enorm veel front (Team! net als Fear! een front van maar liefst 100%) en lagen zwaar onder vuur, maar wisten toch zeer goed stand te houden en wisten zelfs hun vijanden, uit te schakelen, terwijl hun situatie zeer benard was. Het is ook zeker terecht dat zij uiteindelijk in de stam Fear! terechtgekomen zijn.

De beste allround speler van W22:

Ik denk dat Cruiseman56 hier een plaatsje verdient. Dit acc was zowel in aanvallend opzicht als in verdedigend opzicht een zeer goede speler. Daarnaast wist hij ook een topstam, die de benodigde weerstand kreeg, gemotiveerd te houden en hen zover te krijgen, zelfs hun vijanden uit te schakelen. Hij is zeker iemand die ervoor gezorgd heeft dat Team! niet viel.

Daarnaast denk ik ook dat Quintkiller hier een plekje verdient. Zij lag lange tijd zwaar onder vuur door Back To Business en door Modus ook, maar zij wist stand te houden. Sterker nog zelfs; zij wist de stam Back To Business helemaal te breken en ze van de kaart te vegen en dat slechts met een MB (Clannad, Rammonntjee ^^) en verder niemand.

De beste aanvaller van W22:

Wanderkezanderke is sws de speler die op aanvallend gebied het meest uitblonk. Hoe deze speler te keer ging op Same! en later SEI was gewoonweg bizar. Jens heeft daar prachtig werk geleverd, maar ook zijn opvolger Sven heeft laten zien, dat hij ook wel wat in zijn mars had.

Naast Wander waren eigenlijk alle frontspelers van Fear! op offensief gebied erg sterk met als resultaat dat acc na acc van Modus de grond ingeboord werd. Zij hebben daar fantastisch werk geleverd en hebben zeker bijgedragen aan de overwinning van Fear!.

Maar naast Fear! waren de acties van Modus in de beginfase van de wereld op Vorteks toch zeker ook bizar. Een deffer vd dag van 25M in het eerste jaar van een wereld komt zelden voor, maar die was er bij Vorteks. Modus ging daar zo hard te keer, was echt fantastisch om te zien, hoe zij daar het presteerden Vorteks weg te werken. Die overwinning van hen op Vorteks was zeker verdiend. De leden van Modus werkten toen zeer goed samen en als zij dat volgehouden hadden, dan weet ik niet of de wereld nog steeds gewonnen zou zijn door Fear!. Fear! zou het in ieder geval een stuk lastiger gehad hebben, maar ze zouden vast nog wel winnen ^^

De beste verdediger van W22:

Grumpy Old Noob, zonder twijfel. Hoe JP hier te werk ging, was echt briljant. Hij lag uiteindelijk midden in Fear!, maar wist nog behoorlijk lang stand te houden. Jammer dat hij uiteindelijk gestopt is. Was een geweldige uitdaging voor Fear!.

De beste tacticus van W22:

Hansgaaltje en dan in het bijzonder Niek. Wat had die speler een geweldig inzicht. De kleine successen, die Same! gehad heeft, zijn 100% aan hem te danken. Helaas stopte hij uiteindelijk ook.

De meest gulle Clear leveraar van W22:

Wanderkezanderke, die gooide zijn clears soms wel 300 uur verderop, die odageilert ^^ Al heeft Detoost (weet zijn nieuwe accnaam neit :$) aka Steff zijn rol nu wel overgenomen.

Het grootste ego van W22:

100% zeker Meistershizzle, wat had die gast een ego zeg.. Meister heeft nooit wat gepresteerd op W22 en als je dan met zo'n ego en zo'n grote bek op het AF tevoorschijn komt, ben je wel echt een lachertje. Wat een onterecht ego had hij zeg.

Beste leider van W22:

Guppie. Gefeliciteerd Gerbert met de overwinning. Dat Fear! deze wereld gewonnen heeft, is geheel te danken aan jouw leiderschapscapaciteiten. Jij wist de stam aan te sturen, zoals niemand anders dat kan. Je was altijd de kalmte zelve en je liet ook altijd iedereen in zijn waarden. Je zorgde voor stabiliteit en dat heeft Fear! uiteindelijk gebracht naar waar de stam nu voor staat; de nummer 1 van w22 en de terechte winnaar.

Slechtste leider van W22:

De leiding van Carpe mag zich denk ik wel hard schamen voor hun optreden in w22. Denk dat zij wel de minst stabiele stam van w22 waren en dat is toch wel hun einde geworden. Zo zonde, als je je bedenkt dat de stam best wel redelijke spelers had en ze een makkelijke positie hadden als RIMstam. Ze hadden zeker meer kunnen bereiken in w22, dan dat ze nu bereikt hebben.

Mooiste speler naam van W22:

Grumpy Old Noob, moest altijd wel lachen om zijn naam :)

Mooiste stamnaam van W22:

Modus Operandi, ik vond dit toch wel een mooie en originele naam. En het paste ook wel echt bij deze stam. Ze hadden zeker een unieke werkwijze bij massa's e.d. die ze uitvoerden, wat echt typerend was voor Modus.

Dikste wannabe op het W22 AF:

Peeta, sorry schatje, maar jij bent dit toch wel ^^

Dikste wannabe van W22(IG):

Meister en Danny

Grootste backstab actie van W22:

Overstap van Lancel naar Team!. Lancel/Marco had maanden lang niks uitgevoerd bij acties van SEI op Team! en toen hij uiteindelijk overstapte, was dit echt te erg voor woorden.

Grootste stabber van W22:

Lancel

Mooiste actie van W22:

Er waren zoveel mooie acties. Natuurlijk in het begin van de wereld de massa van Modus op Vorteks van Fair Play!, maar naar mate de wereld vorderde, nam het aantal prachtacties al snel toe. De massa's van Fear! op Grumpy, de acties van Fear! op SEI, de enige echt succesvolle massa van SEI op Fear!, de massa's van Quint op Back To Business, de acties van Fear! op Modus, de acties van Carpe in samenwerking met Fear! op Modus en dan natuurlijk ook nog de acties van TNW op Team!, dat resulteerde in het verlies van het acc Reunited van Team!.

Kortom, er is genoeg actie in w22 geweest ^^

Slechtste verliezer van W22:

Meister zonder twijfel. Bleef maar met excuses komen, terwijl hij toch zelf echt hard gefaald had.

Met wie wil je een volgende wereld draaien:

Met iedereen van Fear! :D Zo'n geweldig team zou dat zijn en dan zouden we zeker weer een wereld winnen. Al kap ik zelf wel een tijdje met tw. Ik houd het wel bij speeds :) (mocht je trouwens interesse hebben.. stuur me een pm, we zijn met een projectje bezig ;))

Welke speler verdient het meeste respect:

Gup voor zijn leiderschap, Wander voor zijn inzet in het noorden, Quint en Cruise voor hun inzet bij NoEnd/Team!, maar ook zeker niet te vergeten: Jan.Jansen, Martijn, ik heb echt heel veel respect voor zijn doorzettingsvermogen en zijn inzet voor de stam. Hoe hij uiteindelijk UWS nog wist uit te schakelen en ondertussen alle vvs binnen Modus deed.. Ik heb daar echt alle respect van de wereld voor en daarom vind ik het ook zeker terecht dat jij uiteindelijk als enige speler van Modus, over mocht stappen naar Fear!.

Daarnaast wil ik ook Steff, Leon, Ramon, JP, Nick/barry1389, Gaetan/lara barbara, Hans/Hansgaaltje, Geurt/GeurtGeurt5, Jasper/Larsero en vele anderen bedanken. Zoveel respect voor jullie allemaal :)

Tot slot;

Eline.. Je hebt het weten te presteren om tot het einde van de wereld in mijn cluster te hebben gelegen. Heeel mss ruim ik je komende week nog op, maar anders: ik pak je ooit, op een dag, terug. Wat ben jij irritant geweest zeg xD
 
Reactiescore
1.089
Beste stam van W22: Fear! w/ Team! niet persé omdat ze sterk waren of iets dergelijks. Maar meer omdat de andere stammen eigenlijk zo ontzettend slecht waren. Het was volgens mij in de laatste periode echt appeltje eitje. Een verdiende overwinning dat zeker!
De beste allround speler van W22: .Lost cause. stores. heeft het in dit lijstje gehaald. Groot front, kon zowel goed aanvallen als verdedigen, en heeft zeker een tijd giga onder vuur gelegen. Echter vergde dat veel tijd op, zodat het niet elders in de stam kon worden besteed.

The wolf pack heeft het ook gehaald op deze nominatie. Zag zijn kans schoon toen allerlei andere top 5/10 spelers hun groei wat lieten liggen. The wolf pack vloog omhoog. Liet het even wat varen de laatste periode, maar is nu weer terug om het een en ander recht te zetten.

De beste aanvaller van W22:

Quintkiller (+ clanad) een uitermate effectieve samenstelling en samenwerking. Wisten Revo en Meister (en wildekiller, maar dat acc was gebackstabbed door een externe speler) vrij gemakkelijk weg te spelen. Misschien wel ook door de povere spelers die erop zaten, maar de combinatie van de lepe moraal van moraalbreker clanad, en die tientallen clears en treinen die quintkiller ook wist te versturen, maakte deze combinatie spelers een zeer gevaarlijk wapen.

Battlemouse, wist mede dankzij ook goed clear werk van Antoe en Wouter 4111 en Jan.Jansen met slechts 10 dorpjes aan het front, het account Beb Handicap. samen met ons volledig op te peuzelen.

Kokrobite, ondanks dat dit een mega defensief ingesteld account was, wist dit account gek genoeg met max. 200/300 clears een groot resultaat te halen. Verdedigend stelde het echter teleur.

De beste verdediger van W22:

Grumpy Old Noob, Peter en JP wisten van een kapot gespeeld account weer een volledig draaiend account te maken, met een mega front. En dit hielden ze vol. Waren de eerste met 1 miljard odd op w22. Goeie spelers.

De beste tacticus van W22:

Team Barry1399
Toen ze in Modus kwamen op Kapikule en andere accounts wisten ze een goeie samenstelling te creeren om zo Modus te redden, en daarmee vrij sterk uit de bus te komen. Het mocht niet baten, dankzij o.a. backstabs van oKlock en een externe speler op Wildekiller (niet Jonas). Maar ook al daarvoor hebben ze zich zeker bewezen

De meest gulle Clear leveraar van W22:

Wanderkezanderke, bijna bij elk account waar ik vv draaide kwamen incommings binnen van dit account. Waren het geen clears, danwel fakes. Erg vervelend :p

Het grootste ego van W22:

Mr Hindsight, wilde liever zijn persoonlijke banden behouden die hij privé had met Poppenmeester dan daadwerkelijk inzien dat hij het niet ging redden. Een narcistische leider, die liever naar zijn misplaatste geweten luisterde, dan dat hij nog enig tegenstand wilde bieden.

Rene/ warrant officer/ Theo wallcot / Meistershizzle deze speler vond het nodig om al zijn tegenstanders uit te dagen, het account Meistershizzle had echter bijna 360 graden front. Front deff van het ene front stond als pre-stacks bij het andere front. Het account was een drama, en vervolgens kwamen daadwerkelijk de aanvallen. Gevlucht was de vogel.

Danny/ Zaxa/ Rise Against deze speler voelde zich genoodzaakt om de stam Modus, dat niet veel soeps was te verlaten, en juist UWS wat op punt van breken stond (en er dus bijna een omslag plaats kon vinden) te joinen, en daarmee Modus juist weer dieper de grond in te stampen, omdat hij vond dat de leider (K.) een te grote mond had. Zelf had hij nog vrij weinig laten zien, ook omdat het account waar hij op speelde met 3 man bezet was, en volledig in de safezone lag. Maar hij was heilig overtuigd van het tegenovergestelde.

Beste leider van W22:

Fear/ Team leiding, want de leiding van Modus was matig, de leiding van UWS was niet veel soeps, en de leiding van TNW was al helemaal drama.

Slechtste leider van W22:
Mr hindsight

Mooiste speler naam van W22:

Nuevo Testamento

Mooiste stamnaam van W22:
Modus, want de rest van de stammen hun stamnaam was al helemaal niks :p

Dikste wannabe op het W22 AF:

Warrant officer

Dikste wannabe van W22(IG):

Jack en Quinten op revolution + Rene & Simon op Meistershizzle

Grootste backstab actie van W22:

oKlock - hadden wachtwoorden uit Modus gestolen. Na steeds weer opbouwend contact kregen ze een kans met een duidelijke samenwerking om nogmaals de stam in te komen. Ze zochten vervolgens ruzie met de Leider Kevin, kregen het voor elkaar om mikestr voor altijd uit de stam te verdrijven, door de speler te bedreigen. Presteerde het vervolgens, nadat ze atomic skull's halve front hadden overgenomen, en de stamloze mikestr in de rug hadden, hun account door hunzelf opgezochte ruzies op barbaar te gooien - > gevolg een giga barbarenzee met grote stamloze speler erachter in een wankel Modus. En vervolgens jatte ze het atomic skull account.

Grootste stabber van W22:
oKlock (of hoe ze in Modus bekend staan; oCock) trio Ron, Wouter en Bart.

Dylan / I refuse die het leuk vond het email te veranderen, ondanks dat er duidelijk door mij en Thomas werd gezegd dat dat niet mocht. Vervolgens Karel valselijk ging beschuldigen van backstabben.
En uiteindelijk het I refuse account gewoon jatte. Waarna hij nog even via door middel van keyloggers gejatte Skype accounts, ook een keylogger naar mij ging sturen.
Moge hij zijn hand zijn kwijt geraakt tijdens de nieuwsjaarwisseling, Amen!


Mooiste actie van W22:
Beb Handicap opslagplaats naar 1 katapulteren met 1 kataclear van 2000 kata's toen al mijn en wouter's leemgroeves eraan werden geknald.
En vervolgens diezelfde beb handicap helemaal wegspelen.

Slechtste verliezer van W22:
TNW
Met wie wil je een volgende wereld draaien:
Niemand, want ik ga stoppen
Welke speler verdient het meeste respect:

Gijs van HYEBM?, een ideale vijand, praatje hier, babbeltje daar, maar bovenal straight to the point, en duld geen vuil spel.
Gup21 voor het toelaten van het Jan.Jansen acc in Fear!, helaas gingen alle tegenstanders om ons heen op barbaar :p

Battlemouse, Rejoin, Wouter 4111, Grumpy Old Noob, kokrobite Lost cause, Antoe en Wildekiller voor hun toegewijde inzet om Modus nog enigszins overeind te houden.

En bovenal Vadim voor de leuke kans voor mij, op voor mij toch een van de teleurstellende werelden die ik heb gespeeld (ook al zit ik in de winnende stam).

===================

Ik wil nog even The Guru En LORD whales persoonlijk bedanken *kuch* *sarcasme* *kuch* voor de inzet die zij toonden om de overwinning uit handen te houden van Fear!.
Die ''inzet'' begonnen jullie toen Modus was opgedoekt, wat natuurlijk erg logisch is/was.
Ik snap dat farmen belangrijker is dan de stam of de overwinning.

Cheers, Martijn out.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser59349

Guest
Beste stam van W22: Team!, ongetwijfeld de sterkste stam die ik in W22 tegengekomen ben. Door de compactheid van het stamcluster en doordat iedereen op elkaar ingespeeld was (aan het begin van Team!) wist iedereen wat die verwachten kon en wat er van hem verwacht werd. Een klein nadeel was het kleine ledenaantal waardoor enige slagkracht mistte. Iedereen wist wat hij deed wat zich in een hoop moois uitte

De beste allround speler van W22: wanderkezanderke & quintkiller voor beide heb ik enorm veel respect. Beide spelers hebben wat een speler een "top" speler maakt, ze weten altijd wat ze moeten doen. En naast dat, ze doen het altijd goed.

De beste aanvaller van W22: Wanderkezanderke & IamFamous. beide spelers strooiden graag met clears. Niet alleen dat. Ook wisten ze deze clears ook effectief te gebruiken en maakten de tegenstanders graag gek met hun clears.

De beste verdediger van W22: Grumpy Old Noob & Vorteks

De beste tacticus van W22: Gup21 en ik vind dat ik zelf ook wel in dit rijtje thuis hoor.

De meest gulle Clear leveraar van W22: Wanderkezanderke ongetwijfeld :)

Het grootste ego van W22: vossie

Beste leider van W22: Gup21, ongetwijfeld

Slechtste leider van W22:

Mooiste speler naam van W22:

Mooiste stamnaam van W22: Modus

Dikste wannabe op het W22 AF: vossie

Dikste wannabe van W22(IG): vossie

Grootste backstab actie van W22: Zijn meerdere grote backstabacties geweest. Aangezien ikzelf vaak de dupe ben geweest maar dit geen grote impact heeft gehad wil ik toch die van extralucifer op Reunited. benadrukken.

Grootste stabber van W22: Corsar/*WES*

Mooiste actie van W22:

Slechtste verliezer van W22: SeI*

Met wie wil je een volgende wereld draaien: -

Welke speler verdient het meeste respect: Het meest is een groot woord. Iedereen in Fear! verdient respect.

Er zijn er wel een paar die er boven uit springen:
-Iedereen van het voormalig Team!
-Gerbert (gup)
-Gijs(HYEBM?)
-Jeanette(quintkiller)
-Ramon(quintkiller)
-Jens(wanderke)
-Mijn co-spelers
-Martijn (jan.jansen), na de val van modus toch door blijven spelen, respect!
-Wobke (The Wolfpack)
-Paul(DF)
-SMW
-Het IamFamous team
 

DeletedUser69459

Guest
We mogen spreken van een kleine prestatie vind ik. Ik ben niet de grootste wannabe op het forum volgens Robin :cool:
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
1.075
Beste stam van W22: Fear!, daar mag geen twijfel over bestaan.
De beste allround speler van W22: jens van wanderkezanderde, en roy van mlicka waren beide zieke geesten :D
De beste aanvaller van W22: Duidelijk jens van wander, stond ver op kop toen ie stopte.
De beste verdediger van W22: grumpy old noob maakte geen slechte indruk, al kwam niemand in de buurt van de huidige bespeler van Drunk Force, die een bijna verloren account, weer naar een top acc heeft gemaakt, tegen een toch zeker geen slechte tegenstander. Ook barry (nick) verdient hier een enorme pluim en gijs heeft ook erg sterk werk geleverd
De beste tacticus van W22: Cruiseman (robin)
De meest gulle Clear leveraar van W22: iedereen in fear! gaf wel graag clears af, dat kan ik wel weten met de 100'en PM's die ik verstuurd heb voor clears te ronselen :D, maar als ik dan toch iemand kiezen moet is het eykel 005 (vorig acc naam ben ik ff kwijt) van [MB] die me steeds vroeg wanneer z'n clears weer vol waren of ik ze alweer de deur kon uitsturen voor 'm :D
Het grootste ego van W22: peeta, daar kan je niet van onder door, al had martijn van robry ook best een ego hoor :D
Beste leider van W22: Zonder twijfel kom ik hier bij gup21 uit, die elke speler kansen zou geven, ongeacht hoe onervaren ze zijn. Leiders als Gerbert kom je niet vaak meer tegen.
Slechtste leider van W22: Leiding van carpe leken me niet de snuggerste.
Mooiste speler naam van W22: Atomic skull vond ik altijd wel leuk, HYEBM? ook uiteraard
Mooiste stamnaam van W22: Modus, fear! is niet zo origineel he :D
Dikste wannabe op het W22 AF: die w21 kereltjes die hier kwamen spasten .
Dikste wannabe van W22(IG): matthijsky, als de wereld over is begint ie aan te vallen hoor :confused::confused::confused::mad::mad:
Grootste backstab actie van W22: kan me geen grote backstabs herinneren, maar er was toch wat omtrent oklock als ik me niet vergis
Grootste stabber van W22: /
Mooiste actie van W22: De overwinning van Fear!, na een vrij slecht uitziende situatie (bijna 100% front) toch enorm kunnen uithalen naar de tegenstander toe? Sei*, ~TNW~, modus, carpe
Slechtste verliezer van W22: lord wales, nadat ie het niet meer kon hebben gewoon acc laten voor wat het is, met een voorraad PP zodat w22 nog een pakje langer zou duren voor ons te treiteren :D
Met wie wil je een volgende wereld draaien: heel Fear!, al is de oude garde toch voor 3/4e gestopt helaas :( of gaat stoppen na deze wereld. Nick van barry, kevin van antoe. Ik vergeet er vast wel nog paar.
Welke speler verdient het meeste respect: Gup21, cruiseman56, hyebm?, iamfamous. wolfpack, drunk force
 

DeletedUser69459

Guest
Ik denk niet dat ik het grootste ego had, ik had/heb een ego, maar dat is zeker terecht op basis van w22. Ik ben nergens weggespeeld en op Slither heb ik zelfs amper dorpen verloren. Mja, jij moet mij gewoon niet omdat je niet door me geraakte zelfs als je moeite deed :D
 

DeletedUser74005

Guest
Beste stam van W22: Fear!, daar mag geen twijfel over bestaan.
De beste allround speler van W22: jens van wanderkezanderde, en roy van mlicka waren beide zieke geesten :D
De beste aanvaller van W22: Duidelijk jens van wander, stond ver op kop toen ie stopte.
De beste verdediger van W22: grumpy old noob maakte geen slechte indruk, al kwam niemand in de buurt van de huidige bespeler van Drunk Force, die een bijna verloren account, weer naar een top acc heeft gemaakt, tegen een toch zeker geen slechte tegenstander. Ook barry (nick) verdient hier een enorme pluim en gijs heeft ook erg sterk werk geleverd
De beste tacticus van W22: Cruiseman (robin)
De meest gulle Clear leveraar van W22: iedereen in fear! gaf wel graag clears af, dat kan ik wel weten met de 100'en PM's die ik verstuurd heb voor clears te ronselen :D, maar als ik dan toch iemand kiezen moet is het eykel 005 (vorig acc naam ben ik ff kwijt) van [MB] die me steeds vroeg wanneer z'n clears weer vol waren of ik ze alweer de deur kon uitsturen voor 'm :D
Het grootste ego van W22: peeta, daar kan je niet van onder door, al had martijn van robry ook best een ego hoor :D
Beste leider van W22: Zonder twijfel kom ik hier bij gup21 uit, die elke speler kansen zou geven, ongeacht hoe onervaren ze zijn. Leiders als Gerbert kom je niet vaak meer tegen.
Slechtste leider van W22: Leiding van carpe leken me niet de snuggerste.
Mooiste speler naam van W22: Atomic skull vond ik altijd wel leuk, HYEBM? ook uiteraard
Mooiste stamnaam van W22: Modus, fear! is niet zo origineel he :D
Dikste wannabe op het W22 AF: die w21 kereltjes die hier kwamen spasten .
Dikste wannabe van W22(IG): matthijsky, als de wereld over is begint ie aan te vallen hoor :confused::confused::confused::mad::mad:
Grootste backstab actie van W22: kan me geen grote backstabs herinneren, maar er was toch wat omtrent oklock als ik me niet vergis
Grootste stabber van W22: /
Mooiste actie van W22: De overwinning van Fear!, na een vrij slecht uitziende situatie (bijna 100% front) toch enorm kunnen uithalen naar de tegenstander toe? Sei*, ~TNW~, modus, carpe
Slechtste verliezer van W22: lord wales, nadat ie het niet meer kon hebben gewoon acc laten voor wat het is, met een voorraad PP zodat w22 nog een pakje langer zou duren voor ons te treiteren :D
Met wie wil je een volgende wereld draaien: heel Fear!, al is de oude garde toch voor 3/4e gestopt helaas :( of gaat stoppen na deze wereld. Nick van barry, kevin van antoe. Ik vergeet er vast wel nog paar.
Welke speler verdient het meeste respect: Gup21, cruiseman56, hyebm?, iamfamous. wolfpack, drunk force

Bedankt Steffie :)
 
Reactiescore
1.139
Heb ook ff een kort lijstje gemaakt :D
wat er het laatste half jaar allemaal gebeurt is weet ik enkel in de grote lijnen

Beste stam van W22: Fear! zonder twijfel stuk voor stuk stamspelers en toppers :)
De beste allround speler van W22: Wanderzanderke/cruisman
De beste aanvaller van W22: Wanderzanderke
De beste verdediger van W22: Cruisman
De beste tacticus van W22: Cruisman
De meest gulle Clear leveraar van W22: Wanderzanderke/D.I.A.
Het grootste ego van W22: Theo wallcot
Beste leider van W22: guppie/cruisman
Slechtste leider van W22: hansgaaltje
Mooiste speler naam van W22: Nuevo Testamento
Mooiste stamnaam van W22: Modus Operandi klinkt gewoon het beste, DreamTeam! Trots hiervan deel uitgemaakt te mogen hebben :cool2:
Dikste wannabe op het W22 AF: peeta :p
Grootste backstab actie van W22: Die accounts toen met ronnie en zo geen idee meer wie er nu allemaal bij betrokken waren. :(
Grootste stabber van W22: Corsar
Mooiste actie van W22: Voor mij persoonlijk was dit gewoon de hele fase waarin team! standhield tegen de talloze massa's en waarin fear modus account voor account weg knalde :)
Slechtste verliezer van W22: Corsar
Met wie wil je een volgende wereld draaien: Vrijwel iedereen zowel vriend als vijand lijkt het me wel leuk eens mee samen te spelen. :)
Welke speler verdient het meeste respect: Cruisman in het bijzonder altijd door gevochten in zware tijden zowel op offensief als defensief gebied :)
Verder ook extra respect voor het orignele teamclubje
Maar in het algemeen voor gewoon heel fear heb nog steeds veel contact met veel spelers en heb hier toch echt de bassis voor mijn verdere tw carrière geleerd :)
 

DeletedUser68252

Guest
Heb ook ff een kort lijstje gemaakt :D
wat er het laatste half jaar allemaal gebeurt is weet ik enkel in de grote lijnen

Beste stam van W22: Fear! zonder twijfel stuk voor stuk stamspelers en toppers :)
De beste allround speler van W22: Wanderzanderke/cruisman
De beste aanvaller van W22: Wanderzanderke
De beste verdediger van W22: Cruisman
De beste tacticus van W22: Cruisman
De meest gulle Clear leveraar van W22: Wanderzanderke/D.I.A.
Het grootste ego van W22: Theo wallcot
Beste leider van W22: guppie/cruisman
Slechtste leider van W22: hansgaaltje
Mooiste speler naam van W22: Nuevo Testamento
Mooiste stamnaam van W22: Modus Operandi klinkt gewoon het beste, DreamTeam! Trots hiervan deel uitgemaakt te mogen hebben :cool2:
Dikste wannabe op het W22 AF: peeta :p
Grootste backstab actie van W22: Die accounts toen met ronnie en zo geen idee meer wie er nu allemaal bij betrokken waren. :(
Grootste stabber van W22: Corsar
Mooiste actie van W22: Voor mij persoonlijk was dit gewoon de hele fase waarin team! standhield tegen de talloze massa's en waarin fear modus account voor account weg knalde :)
Slechtste verliezer van W22: Corsar
Met wie wil je een volgende wereld draaien: Vrijwel iedereen zowel vriend als vijand lijkt het me wel leuk eens mee samen te spelen. :)
Welke speler verdient het meeste respect: Cruisman in het bijzonder altijd door gevochten in zware tijden zowel op offensief als defensief gebied :)
Verder ook extra respect voor het orignele teamclubje
Maar in het algemeen voor gewoon heel fear heb nog steeds veel contact met veel spelers en heb hier toch echt de bassis voor mijn verdere tw carrière geleerd :)

Grootste backstab actie van W22: Die accounts toen met ronnie en zo geen idee meer wie er nu allemaal bij betrokken waren.

o' clock?
 
Reactiescore
1.367
Grootste backstab actie van W22: Die accounts toen met ronnie en zo geen idee meer wie er nu allemaal bij betrokken waren.

o' clock?

indd, dat was oCock stel naabs dat t zijn :#
 
Reactiescore
1.089
Grootste backstab actie van W22: Die accounts toen met ronnie en zo geen idee meer wie er nu allemaal bij betrokken waren.

o' clock?

Vooral Ron en Wouter (Kneuvels) ja, maar bart ook ja.
Eerste keer hadden ze alle 3 wachtwoorden gestolen. 2e keer waren het alleen wouter en Ron.

Bart had gijs bedreigd via whatsapp, om bart's vroegere account HYEBM? terug te geven, en had samen met wouter in modus toen ww's doorgespeeld aan Ron.
Ron en Wouter hebben bij de 2e kans (na het ww doorgeven) mikestr (Ali) uit de stam gejaagd door hem te bedreigen en te chanteren. Die zette later zijn acc op barbaar.
Ze hadden het mega-grote front van ATS net overgenomen, en toen gingen ze ruzie zoeken met Kevin om onzin dingen. En toen vonden ze het normaal om gelijk hun acc op barbaar te zetten. Wat echt een snoei harde klap was voor ATS....

En ze vonden het als laatste grappig, ATS te stelen. Het wachtwoord kregen ze van Zim Zion die er welgeteld 3 dagen op speelde. En nog steen hard ontkennen ook dat hij het had gegeven...
 
Bovenaan