Het einde van Nilva?

DeletedUser69459

Guest
ik wil/heb geen recht/mag niet reageren hier :rolleyes: maar doe het toch . ik dacht altijd dat hocus dit alleen prive deed zodat niemand het hoorde en of zag zodat zijn blaadje schoon zou blijven.
Maar nu al openbaar in eigen stam ?
Het klinkt in ieder geval heel bekend allemaal en heel erg hocus achtig wat ik hier lees dus ik geef het voordeel van de twijfel. Ookal weet ik na een aantal gesprekken met hercalesgek dat die ook niet op zijn mondje gevallen is.
Waarschijnlijk is de rek er ver uit bij nilva net als toen bij cyan,
en dan gaan mensen zich snel ergeren aan de vreemdste dingen.
Ik wens ze daar veel sterkte en hoop dat jullie er uit komen.
Anders hebben wij nog wel een plekje vrij in onze stam hoor :)

Je moet het er niet te dik opleggen he. Probeer een beetje subtiel te zijn de volgende keer ;)
 

DeletedUser68733

Guest
Waarom maken jullie hier een AF post over, terwijl je dit het beste gewoon intern kan oplossen. Dit komt Nilva niet ten goede en denk dat niemand hier baat bij heeft ;)
 

DeletedUser

Guest
Thomas speelt allang niet meer op Rokade:p als dat nog niet bekend was.

Overigens als 1 speler afwijkt binnen de lijn van Nilva betekent nog niet dat Nilva valt.
Die ene persoon zal het hoe dan ook merken.
 

DeletedUser73132

Guest
Thomas speelt allang niet meer op Rokade:p als dat nog niet bekend was.

Overigens als 1 speler afwijkt binnen de lijn van Nilva betekent nog niet dat Nilva valt.
Die ene persoon zal het hoe dan ook merken.

Oei, dat wordt leuk! :)
 

DeletedUser61042

Guest
Er zijn meerdere personen uit nilva gegaan vandaag dus ik ben wel benieuwd wie je bedoeld met die ene speler
 

DeletedUser

Guest
Nee jo, Ik ben al bezig met solli naar Mompel.

Alleen mn laatste contact eindige niet zo goed;)
 

DeletedUser73132

Guest
Nee jo, Ik ben al bezig met solli naar Mompel.

Alleen mn laatste contact eindige niet zo goed;)

Mompel? We hebben hier al een stamslet, dus we hebben jou niet nodig.

Ja, Thomas moest er weer mee bemoeien en dan weet je wel hoe laat het is. :p
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Thomas is een badboy:cool:
 

DeletedUser35742

Guest
Kijk, ik ga niet blijven hetzelfde stukje tekst neerzetten die je dan op een andere manier gaat omzeilen. Jij bent begonnen met schelden en dan ontkende je dat. Dan noemde ik je idd een shizofreen en dat je van de drugs moest afblijven. Dat heb ik inderdaad gezegd. Echter was dit wel nadat je al tegen een vrouwelijke medespeelster over de tijd van de maand begon, nadat je over iemand zijn moeder begonnen was en nadat je ons met je zinnetje over IQ retarded en dom noemde. Als wij netjes op jou reageren ga je over tot schelden en ontken je dat dan een aantal minuten later. Dan stel ik me inderdaad vragen of je shizofreen bent. Dat kan behandeld worden.

Klopt, ik ben niet de originele bespeler van het account Damacon. Echter staat het nu wel al een tijdje op mijn emailadress. Sinds gisteren is het account ook geen Nilva account meer, daar heb je voor gezorgd door het te kicken uit Nilva. Mijn co en ik hebben ons vanaf dag 1 ingezet voor de stam. We sturen def naar spelers die het nodig hebben en we halen mooie resultaten in de oorlog met Fresh.

Nu, daar gaat het eigenlijk niet om. Ik laat me weer afleiden door je omdat je de discussie wil doen verschiften zodat de focus niet meer op jou falen ligt. Nice try ;-)
Uitschelden van stamgenoten op chat en het openbaar zwartmaken hoort niet door een stamleider, dat zei ik ook eerder al. Dan stuur je een pm naar die speler of spreek je die privé aan op skype.

Ik omzeil niets, en er zijn geen punten waar ik niet op reageer. Dit is een forum, je kunt alles teruglezen. Wat dus ook betekent dat je uberhaupt al geen dingen hoeft te herhalen nadat ik er al op heb gereageerd. Ik ben niet begonnen. Ik begon over moeders bij wijze van metafoor (zie pagina 1), waarop jullie reageerden door op me te schelden, waarna ik jullie IQ in twijfel trok (want geen snugger persoon zou aanstoot nemen aan mijn opmerking) , waar jullie op reageerden door te schelden. Ik vind dit wel een geval apart. Je vind het zoooo belangrijk dat iedereen alles kan lezen dat je alles dus ook maar publiceert, maar alsnog ga je er prat op dat ik, en niet jij, begon met schelden. Sorry hoor, maar iedereen kan toch dus deze regels doorlezen dat dat totaal niet het geval is? Daar heb je zelf voor gezorgd? Hoe wil je nu in hemelsnaam jullie gescheld en gedreig goedpraten als iedereen kan lezen hoe het wél is verlopen?:confused:

Over jouw functioneren binnen Nilva heb ik met geen woord gepraat en dat hoef je dus helemaal niet aan te halen. Je functioneerde prima, dat is het probleem helemaal niet.

En nogmaals, je laatste alinea. Ik sprak Rokade aan op zijn gebrekkige activiteit op Tribalwars. Ik koos ervoor om hem aan te spreken toen ik hem op Skype zag ipv hem te PM'en. Ik had een PM kunnen sturen, sure. Maar een PM sturen op Tribalwars naar een inactieve Tribalwars speler is nogal onzinnig, niet? Es nogmaals, en ook ik moet mij blijkbaar herhalen, als jij die logica niet snapt is dat jouw probleem.
 
Bovenaan