Het einde van Nilva?

DeletedUser

Guest
Vanavond en vannacht is weer het 1 en ander gebeurd.

Stamleider hocuz vond het nodig om zijn stamleden te gaan uitschelden.
Toen het voor hem eindelijk duidelijk werd dat hij verkeerd was werden er leden uit de chat gekickt en werd een eerste lid uit de stam gekickt

Er werd door mijzelf een post opgesteld richting de BG om dit machtsmisbruik kenbaar te maken. Die werd meteen verwijdert. Goed geen probleem voor mij dan stel ik maar een aantal pm's op.
Tot mijn grootste verbaas plaatste hocus zelf een post. Natuurlijk een gecensueerde versie waar hij goed te voorschijnt komt en het lijkt alsof wij met de eerste scheldwoorden aankwamen. ( het tegendeel is echter waar).

Ik plaatste daar een nette post en stuurde een linkje naar een niet gesencureerde skypelog van het hele voorval.

Keer op keer werd mijn reactie verwijdert en werd er met een kick uit de stam gedreigd als ik mijn post nogmaals zou plaatsen. 1 ding moeten we toegeven, hij is consequent met het uitvoeren van zijn dreigementen.

Ik zal hieronder screens tonen van wat er op het forum stond om mijn verhaal te handhaven en ik zal ook een linkje voorzien naar het skypegesprek in kwestie.

Screen 1

Screen 2

Screen 3

Screen 4

Linkje naar skypelog


1 ding is zeker, een grote bom is vannacht ontploft binnen Nilva, zal dit het einde betekenen voor de stam of wat zal er gaan gebeuren.

Aan jullie om erover te discussieren!

Gr,
Kevin
 

DeletedUser35742

Guest
Haha wat een vooringenomen mannetje. Jij bent helemaal niet relevant genoeg om mijn stam of ons samenwerkingsverband met Mental op te blazen joh:)

Mijn forumpost was een uitleg aan Mental en Nilva, met een kopie van het grootste deel van ons gesprek, en alles was ongecensureerd. Jouw vriendje schoot uit zijn slof toen hij aangesproken werd op zijn inactiviteit, en hij en jij vonden het nodig om dus maar op me te gaan schelden. Dat is alles, je moet het niet groter maken dan het is. Succes op je solo toer en niet vergeten te deffen:)
 

DeletedUser71655

Guest
Je vergeet dat dit totaal los staat van het feit dat ik so called inactief ben, JIJ begon over de moeder van iemand, en JIJ begon met ons beledigen;)
 

DeletedUser

Guest
Ik spreek hier totaal niet over Mental.
Ik spreek over jou functioneren en jou machtsmisbruik.
Dit heeft geresulteerd dat Nilva nu al 2 leden minder kent.
Morgen kan zal dit geval nog helemaal gaan ontploffen.

Je hebt foutief gehandeld. Daar hebben we jou in de eerste fase op gewezen.
Je hoort mensen aan te spreken in een pm. Niet in een publieke chat. Je hoort dan zeker al niet persoonlijk op de man/vrouw gaan spelen.
Een reactie op iemand in de vorm van " Is het je tijd van de maand misschien " is totaal niet netjes. Even later begin je over iemand zijn moeder. Wauw, hoe laag kan je zinken? Nog wat later hebben wij alle 3 geen hoogbehaafd IQ. (nochtans volgen we allemaal hogere studies). Nog wat later wijzen we erop dat schelden niet hoort en dan ga je daarover liegen.

Uiteraard zijn de stukjes tekst die je op het forum gegooid hebt gecensureerd.. Als je recht in je schoenen staat dan post je het gehele gesprek zoals ik het deed, niet restjes knip en plakwerk zodat je er goed uit komt.

Goed, morgen is het de tijd aan Nilva om erover te oordelen over de situatie en aangezien jij het vertikt aan ons om ons woordje te doen en met volledige bewijzen (aka de gehele chatgeschiedenins) af te komen dan is het heel jammer dat ik er de hele wereld moet in betrekken. het zij dan maar zo.
 

DeletedUser35742

Guest
Zucht. Ik beledigde niemands moeder. Heraclesgek zei dat ik over activiteit niks mocht zeggen, omdat zijn account groter is dan het mijne. Daarop reageerde ik door te zeggen dat mijn ligging de core is, m'n OD een stuk hoger is en dat dit dus is als 'appels met je moeder vergelijken'. Dat is een metafoor, niet een belediging richting iemands moeder-_- Je moet wel een bijzondere geest hebben om daar aanstoot aan te nemen. Of zoals ik op het stamforum uitlegde:

Ik begon niet over de moeder van Lars. Het ging over activiteit, en hij zei dat hij boven mij stond op de ranglijst, en dat mijn eigen activiteit ook niet geweldig is (dat laatste klopt deels wel). Daarop reageerde ik door te zeggen dat mijn OD hoger is, m'n ligging de core is, en dat zijn account met het mijne vergelijken dus als 'appels met je moeder vergelijken' is. Dat is een metafoor, niet een scheldpartij. Ik had ook 'appels met mijn moeder vergelijken' kunnen zeggen. Of 'appels met peren'. NIEMAND neemt aanstoot aan wat ik zeg zonder dat ze al op zoek zijn naar een relletje om te creeren, of een excuus om op me te blijven schelden. Dat jullie doen alsof je daar zó over valt is natuurlijk volslagen hypocriet wanneer je bedenkt wat jullie ervoor en erna tegen mij hebben gezegd.

Maar hou vooral vol hoor!!

En nogmaals: je wilt dat ik iemand aanspreek over zijn (vermoedelijke) TW inactiviteit, óp TW? Je weet wel, het spelletje waar diegene niet zo actief meer is? En dat op het moment dat ik diegene in de stamchat zie? Er is compleet niks vreemds aan iemand even aanspreken die al een paar dagen 0 groei vertoond. Ook hier geld: jullie waren op zoek naar een reden om ruzie te trappen. En het spijt me zeer, daar prik ik dus zo doorheen.

De delen van het skype gesprek wat ik naar het forum kopieerde waren niet gecensureerd. De enige reden dat ik niet alles kopieerde is omdat mijn inziens niet alles relevant was. Hoop ordinair gescheld. Maar toch, dit vond plaats in de stamchat en zodoende kan iedereen die dit wat aangaat alles woordelijk en in alle rust terug lezen, en wat zou dan voor mij het nut zijn om te gaan censureren? Je claim dat ik de rest van de Nilvanen de kans niet geef het hele 'gesprek' terug te lezen is dus ook volslagen onzin.
 

DeletedUser

Guest
Ik kan hier ook lange posts gaan typen en veel woorden neertypen in de hoop dat mensen vergeten wat de persoon over mij zei. ( Jou redenering).

Als iemand 4 dagen op twstats een +0 staan heeft wil dat niet zeggen dat die inactief is. Jij bent leider, jij kan checken op de bolletjes status. De speler in kwestie stond gewoon groen. een +0 groei van een aantal dagen kan zovele redenen hebben. Am is verlopen en nog niet opnieuw aangezet. Even een drukkere periode waardoor je naast munten slaan en troepen maken geen tijd hebt om wat gebouwen aan te klikken. De speler in kwestie heeft een dorpengemiddelde van +9500 punten per dorp. Ik zie niet in waarom je dan daarop moet gaan aanspreken.

Je bent leider en een leider hoort te weten dat je geen leden moet belachelijk maken ( zonder en met schelden). Je stuurt gewoon een pm ingame of je doet een privé gesprek. Je gaat niet in een chat gaan reageren als je geen reacties wilt van andere mensen die op dat moment in de chat zijn en vinden dat je onredelijk/ongepast reageert. Dit hebben we meermaals duidelijk gemaakt.

Goed, nu heb ik dat toch nog even duidelijk gemaakt maar ik vergeet niet dat je je stamleden dom genoemd hebt en dat je mensen hebt zitten uitmaken. Dit hoort absoluut niet. En als het je dan even niet zind dan ga je gewoon mensen kicken. Machtsmisbruik ten top. Je deed het 1 maand geleden trouwens ook op dezelfde manier. Toen heb je m'n co zelfs uitgescholden voor een mongool. Ik ben dit nog lang niet vergeten. Jij was het duidelijk wel al vergeten want je wist niet eens meer op welk account ik speelde.

Je deed vanavond tegen Jessey exact hetzelfde als wat je een maand geleden tegen mij deed. Toen werd er je er ook al door de stam op aangesproken dat je gedrag onacceptabel was. Vanavond/ vannacht ben je daar terug in hervallen.
 

DeletedUser61042

Guest
Mensen dit is een interne zaak dat een paar leden leaven wil niet zeggen dat het einde is van nilva:rolleyes:
 

DeletedUser73318

Guest
maar het is leuk om wat drama op het forum te zetten :p. w37 forums zijn toch vrij dood nadat de winter gone is.
 

DeletedUser61042

Guest
Nou als je dit al drama noemt we verliezen 2 leden wat erg:p
 

DeletedUser72983

Guest
Heb de gesprekken niet gelezen zo iets is persoonlijks, snap niet dat dit uberhaupt op het forum komt.

2 leden minder in nilva is helaas nog geen einde van nilva.

Naja deze wereld is toch al gespeeld. eerste 2 stammen 84 mil volgende 6 stammen halen dat nog niet eens samen. en dan werken ze ook nog eens met stammen samen
 

DeletedUser35742

Guest
4 dagen +0, gevolgd door 1 dag in het rood getuigt niet van activiteit. In tegendeel. Ik weet dat je een groen bolletje had, maar hoe is dat ooit relevant? Geen groei in de zin dat je voor een langere periode geen overnames hebt gedaan is prima, dat heeft iedereen wel eens. Geen groei in de zin dat je je dorpen niet eens uitbouwt, ondanks dat je er genoeg hebt die nog niet uitgebouwd zijn, is een heel stuk minder 'normaal', en trok mijn aandacht. Daarom sprak ik je dus aan. Hoe je dat niet snapt of hoe je dat ooit als vervelend wilt bestempelen: ik weet het niet, en ik kan er ook niet wakker van liggen.

Maar je verwijt me in 1 post dus dat ik vanuit mijn functie als leider contact met jou opneem, als dat je me er nog eens op wijst dat ik leider ben en hoor te weten wat ik moet doen.

:confused:

Dat hele geneuzel over geen tijd hebben kun je beter over stoppen. Je hebt wél tijd om urenlang een niet aanwezige discussie met me te voeren, maar niet de tijd om een paar minuten te steken in het aanklikken van wat gebouwen? Zolang je het zelf maar gelooft hoor. Dank nogmaals voor de bevestiging dat ik niet degene ben die fout zit.

Ik spreek niet iemand op TW aan die volgens TW stats inactief/verminderd actief is op TW. Want ja als je geen tijd hebt om een paar minuten te spenderen aan het klikken op wat gebouwtjes, heb je vast ook geen paar minuten de tijd om op datzelfde spelletje een PM te beantwoorden. Dat zou volstrekt onlogisch zijn. En dus, toen ik hem op de Skype chat zag, nadat anderen ook al wat gezegd hadden over zijn (in)activiteit, sprak ik hem aan op Skype. En ook hier geld: als jij dat niet kunt hebben of niet logisch vind is dat jouw probleem, maar iemand die daar zo over kan mierenn**ken ben ik ook gewoon liever kwijt dan rijk. Dat ik vervolgens het IQ van de betrokkenen in twijfel trek is niet zo vreemd.
 

DeletedUser73880

Guest
Heb de gesprekken niet gelezen zo iets is persoonlijks, snap niet dat dit uberhaupt op het forum komt.

2 leden minder in nilva is helaas nog geen einde van nilva.

Naja deze wereld is toch al gespeeld. eerste 2 stammen 84 mil volgende 6 stammen halen dat nog niet eens samen. en dan werken ze ook nog eens met stammen samen


Niet huilen voor je geslagen wordt :)

de wereld duurt nog lang qwa % is er nog niks beslist en duurt het nog wel even voor de 60% bereikt is
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Whaha gaat nergens over:rolleyes:
 

DeletedUser81928

Guest
Waarom moeten we er over discussieren? Zws niet netjes om dit hier te doen en het gaar inderdaad nergens over. Oke nilva is wat leden kwijt. Die komen straks met hangende pootjes terug of gaan op grijs of het voor weer goedgepraat oid. En dan is dit drama ook weer klaar.
 

DeletedUser

Guest
Het gaat erop dat spelers gekickt worden door een leider die zijn macht misbruik.

Hij scheld zijn stamleden uit, wij zeggen er iets op. Vervolgens worden we alle rechten ontnomen en worden we gekickt omdat we een forumpost willen doen met ons verhaal erin. Dit is ronduit belachelijk!

4 dagen +0, gevolgd door 1 dag in het rood getuigt niet van activiteit. In tegendeel. Ik weet dat je een groen bolletje had, maar hoe is dat ooit relevant? Geen groei in de zin dat je voor een langere periode geen overnames hebt gedaan is prima, dat heeft iedereen wel eens. Geen groei in de zin dat je je dorpen niet eens uitbouwt, ondanks dat je er genoeg hebt die nog niet uitgebouwd zijn, is een heel stuk minder 'normaal', en trok mijn aandacht. Daarom sprak ik je dus aan. Hoe je dat niet snapt of hoe je dat ooit als vervelend wilt bestempelen: ik weet het niet, en ik kan er ook niet wakker van liggen.

Maar je verwijt me in 1 post dus dat ik vanuit mijn functie als leider contact met jou opneem, als dat je me er nog eens op wijst dat ik leider ben en hoor te weten wat ik moet doen.

Ahum. Ik, Damacon heb geen nulgroei. Je verward me met de speler die je aangesproken hebt. Ik ben er enkel bijgekomen nadat je spelers belachelijk beginnen maken hebt en beginnen schelden hebt. Dit omdat je dat 1 maand terug ook bij mij deed. Ik ben dus niet Rokade er staat wel degelijk Damacon in mijn handtekening.
:confused:

Dat hele geneuzel over geen tijd hebben kun je beter over stoppen. Je hebt wél tijd om urenlang een niet aanwezige discussie met me te voeren, maar niet de tijd om een paar minuten te steken in het aanklikken van wat gebouwen? Zolang je het zelf maar gelooft hoor. Dank nogmaals voor de bevestiging dat ik niet degene ben die fout zit.

Ik spreek niet iemand op TW aan die volgens TW stats inactief/verminderd actief is op TW. Want ja als je geen tijd hebt om een paar minuten te spenderen aan het klikken op wat gebouwtjes, heb je vast ook geen paar minuten de tijd om op datzelfde spelletje een PM te beantwoorden. Dat zou volstrekt onlogisch zijn. En dus, toen ik hem op de Skype chat zag, nadat anderen ook al wat gezegd hadden over zijn (in)activiteit, sprak ik hem aan op Skype. En ook hier geld: als jij dat niet kunt hebben of niet logisch vind is dat jouw probleem, maar iemand die daar zo over kan mierenn**ken ben ik ook gewoon liever kwijt dan rijk. Dat ik vervolgens het IQ van de betrokkenen in twijfel trek is niet zo vreemd.

Same **** als ik daarnet beantwoord heb. Je hebt de verkeerde voor je. Hoe moeilijk is het om je leden te kennen en om handtekeningen te lezen? Dat hele gedoe over te gaan stoppen was ook ik niet maar een andere speler. Get your facts straight !
 

DeletedUser35742

Guest
Nee, er worden leden gekickt die schelden op een leider die zich niet ongestraft uit laat schelden en die zijn stamgenoten jouw/jullie nonsens wil besparen. En omdat je ik het dreigen met op delete gaan niet accepteer. Maar, mooie inhoudelijke reactie hoor. Not.:) Ik weet tegen wie ik het IG had, idd haalde ik jullie zojuist op het AF even door elkaar. Maar hoe is dát waar je op reageert, en niet de inhoud? Omdat je niets meer weet te zeggen?
 

DeletedUser

Guest
Nee, er worden leden gekickt die schelden op een leider die zich niet ongestraft uit laat schelden en die zijn stamgenoten jouw/jullie nonsens wil besparen. En omdat je ik het dreigen met op delete gaan niet accepteer. Maar, mooie inhoudelijke reactie hoor. Not.:) Ik weet tegen wie ik het IG had, idd haalde ik jullie zojuist op het AF even door elkaar. Maar hoe is dát waar je op reageert, en niet de inhoud? Omdat je niets meer weet te zeggen?

Nee, ik werd gekickt omdat ik een forumpost wou doen die niet strookte met wat jij zei.

Dit

"Als je je kwetsende reactie nog eens post dan ga ik je kicken en kicken we je van het account."
Vraag me af hoe je me van m'n account wil gaan kicken. Staat op mijn email :O
Waar jij kwetsend vandaan haalt is mij echter een groot raadsel. Er staat niets van schelden in die post gewoon waarheden. Naja, zo gaat dat gezegde toch, de waarheid komt hard aan?

Hoe moet ik nu inhoudelijk gaan reageren op iets waarvan je beweert dat het over mij gaat en het gaat niet eens over mij. In een eerdere post maakte ik al duidelijk waarom een speler +0 groei kan hebben voor een aantal dagen. Ik ga niet alles 2 keer zeggen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser35742

Guest
Nee, je werd gekickt omdat je scheld, spamt en dreigt. De forumpost die jij zóóóó graag wilde maken was niets meer dan een kopie van het skypegesprek. Wat ten eerste iedereen in Nilva dus gewoon terug kon lezen, en waarin ten tweede juist jouw gescheld en dat van anderen in staat, m.a.w. een screenshot met 1 van de werkelijke redenen voor je kick. Het is niet mijn schuld dat jullie zo fel reageren wanneer ik iemand aanspreek op zijn gebrekkige activiteit.

Rokade werd aangesproken op zijn +0 lijn. Niet op het niet edelen. Hij beweert geen tijd te hebben om bijvoorbeeld dorpen uit te bouwen, maar heeft wel tijd voor een ellenlange rage episode op Skype. Dat strookt natuurlijk voor geen meter met elkaar. Mij verwijt je niet dat ik op een normale manier polshoogte kom nemen betreffende het welzijn van onze accounts. Blijf jij je maar afvragen hoe ik jou van Damacon zou kunnen verwijderen. Hier is een hint: het is een Nilva account en jij bent niet de originele bespeler.
 

DeletedUser

Guest
Nee, je werd gekickt omdat je scheld, spamt en dreigt. De forumpost die jij zóóóó graag wilde maken was niets meer dan een kopie van het skypegesprek. Wat ten eerste iedereen in Nilva dus gewoon terug kon lezen, en waarin ten tweede juist jouw gescheld en dat van anderen in staat, m.a.w. een screenshot met 1 van de werkelijke redenen voor je kick. Het is niet mijn schuld dat jullie zo fel reageren wanneer ik iemand aanspreek op zijn gebrekkige activiteit.

Rokade werd aangesproken op zijn +0 lijn. Niet op het niet edelen. Hij beweert geen tijd te hebben om bijvoorbeeld dorpen uit te bouwen, maar heeft wel tijd voor een ellenlange rage episode op Skype. Dat strookt natuurlijk voor geen meter met elkaar. Mij verwijt je niet dat ik op een normale manier polshoogte kom nemen betreffende het welzijn van onze accounts. Blijf jij je maar afvragen hoe ik jou van Damacon zou kunnen verwijderen. Hier is een hint: het is een Nilva account en jij bent niet de originele bespeler.

Kijk, ik ga niet blijven hetzelfde stukje tekst neerzetten die je dan op een andere manier gaat omzeilen. Jij bent begonnen met schelden en dan ontkende je dat. Dan noemde ik je idd een shizofreen en dat je van de drugs moest afblijven. Dat heb ik inderdaad gezegd. Echter was dit wel nadat je al tegen een vrouwelijke medespeelster over de tijd van de maand begon, nadat je over iemand zijn moeder begonnen was en nadat je ons met je zinnetje over IQ retarded en dom noemde. Als wij netjes op jou reageren ga je over tot schelden en ontken je dat dan een aantal minuten later. Dan stel ik me inderdaad vragen of je shizofreen bent. Dat kan behandeld worden.

Klopt, ik ben niet de originele bespeler van het account Damacon. Echter staat het nu wel al een tijdje op mijn emailadress. Sinds gisteren is het account ook geen Nilva account meer, daar heb je voor gezorgd door het te kicken uit Nilva. Mijn co en ik hebben ons vanaf dag 1 ingezet voor de stam. We sturen def naar spelers die het nodig hebben en we halen mooie resultaten in de oorlog met Fresh.

Nu, daar gaat het eigenlijk niet om. Ik laat me weer afleiden door je omdat je de discussie wil doen verschiften zodat de focus niet meer op jou falen ligt. Nice try ;-)
Uitschelden van stamgenoten op chat en het openbaar zwartmaken hoort niet door een stamleider, dat zei ik ook eerder al. Dan stuur je een pm naar die speler of spreek je die privé aan op skype.
 

DeletedUser61042

Guest
Van het emailadress kan zo veranderd worden geen enkel probleem:)
 
Bovenaan