Het einde van alweer een wereld met dank aan Derl en Antwan?

Reactiescore
2.477
Hmmm valt mee, als je al 2 weken niet gelogged hebt, alle stamdeff net is teruggetrokken en alle deff kut is neergezet en dus amper mobiele deff hebt en je een beginneling laat deffen en zelf af en toe even een snipje doet, terwijl je een massa van de TW god krijgt die hopeloos hard faalde op Icegirl en THC dan valt het wel mee hoor. Dan ben je gewoon overrated.
Haha, Icegirl en THC was totaal niet falen hoor. Het klopt gewoon dat er ziek veel stacks wegvielen door die kick uit de stam waardoor hij plots ziek veel edels meer moest gaan beginnen snipen. Was ook een massa met like 500 edels met een grootkwantiteit verschil. Over THC kan ik ook kort zijn, waren like 180 edels op een 2 uur tijd waar het account 3 dodelijke CF's had en het tering slecht stond. Ben oprecht benieuwd wie het beter had gedaan maar gok dat je op een bijster laag aantal zou komen.
 
Reactiescore
1.237
Haha, Icegirl en THC was totaal niet falen hoor. Het klopt gewoon dat er ziek veel stacks wegvielen door die kick uit de stam waardoor hij plots ziek veel edels meer moest gaan beginnen snipen. Was ook een massa met like 500 edels met een grootkwantiteit verschil. Over THC kan ik ook kort zijn, waren like 180 edels op een 2 uur tijd waar het account 3 dodelijke CF's had en het tering slecht stond. Ben oprecht benieuwd wie het beter had gedaan maar gok dat je op een bijster laag aantal zou komen.
Gatlekker
 
Reactiescore
1.075
‘Zulke kinderen’. Derl is de hoofdspeler, wou je dat ik hem kickte dan? Ik had de post niet aangegeven, maar hij had het recht en koos ervoor om het te doen.

Stab? Nee. Netjes? Nee. Meer zeg ik er niet over. Ik heb men goodwill al te vaak laten zien hier.


Ben je dom of doe je dom? Je mag pas klagen als je goed en foutloos hebt gedeft. Niet als je dorpen verliest en je buurman laat stikken omdat je ego te ver opblaast.

Lau en oordelen over ego's, cringe.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Stel je voor je noemt icegirl falen terwijl je zelfs moeite deed om het account te laten kicken van zodra je wist dat ik ging deffen.

Fucking hell wat een idioot zeg.
 
Reactiescore
23
Yo boys

Als er iemand van Fix de klasse heeft om unirush te stoppen op lvl 5 en Planet op de hoogte daarvan brengt kan al dit GEZEIK stoppen!

En kunnen we afspreken hoe we alles(teruggavedorpen illy, teruggave onwettige cf's van jullie ,....) verder kunnen regelen als normale tw'ers ?
 
Reactiescore
56
Yo boys

Als er iemand van Fix de klasse heeft om unirush te stoppen op lvl 5 en Planet op de hoogte daarvan brengt kan al dit GEZEIK stoppen!

En kunnen we afspreken hoe we alles(teruggavedorpen illy, teruggave onwettige cf's van jullie ,....) verder kunnen regelen als normale tw'ers ?
hoe graag er sommigen ook willen doorspelen, niemand heeft nog zin in deze wereld man. beter gewoon mee stoppen
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Gewoon alle accounts die wat bewezen hebben in 1 stam en uni uppen. Dat lijkt mij het eerlijkste.
 
Reactiescore
736
hoe graag er sommigen ook willen doorspelen, niemand heeft nog zin in deze wereld man. beter gewoon mee stoppen

Jammer, dan blijft het dus over en weer blaaskaken en speculaties ‘wat als?’...
 
Reactiescore
23
ik zit hier een maand, heb er nu al geen zin meer in. In die maand is er enkel gezeik geweest over een CF. Wereldafspraken en om het af te maken een ban op een account gooien. Ye doeei, mij niet bellen

Tja dan zou je beter snel stoppen met twen hoef geen runners als het niet in hun voordeel is !
 
Reactiescore
75
Ik speelde laatste maand bij Dylan - Repelsteeltje, kan je hem gerust even vragen :)
Beetje teleurstellend... Ik heb de wereld zo goed als solo gedaan, en als je de 'laatste' maand met me speelde, waarom logde je dan nooit? Btw het is Smokin Aces not Smoking Aces.

Jammer dat mensen acc in hun handtekening zetten en er geen fuck bewezen hebben, of nooit wat uitvoerden, ik kruip nu terug onder men steen daaag!
 
Reactiescore
216
Beetje teleurstellend... Ik heb de wereld zo goed als solo gedaan, en als je de 'laatste' maand met me speelde, waarom logde je dan nooit? Btw het is Smokin Aces not Smoking Aces.

Jammer dat mensen acc in hun handtekening zetten en er geen fuck bewezen hebben, of nooit wat uitvoerden, ik kruip nu terug onder men steen daaag!
Omdat jij het me zou 'leren' waar je dus een afspraak voor had gemaakt, maar je niet nakwam :) Ik haal het even uit de handtekening, want hoor tegenwoordig al dat het een schande account is ook :')
 
Reactiescore
75
Omdat jij het me zou 'leren' waar je dus een afspraak voor had gemaakt, maar je niet nakwam :) Ik haal het even uit de handtekening, want hoor tegenwoordig al dat het een schande account is ook :')
Haha, ik heb je paar dingen uitgelegd, als jij niet gaat loggen, dan kan je niet leren lijkt het me. Schande acc? Ik denk dat het 1 van de enige accs was waar er aanvallen op afgeweerd werden, ps ik ben me afspraak nagekomen zodra uni rush kwam dat ik acc op de wiss ging zetten, je kan veel over het acc smokin zeggen maar, als het acc er niet was dan ging de stam veel eerder vallen,.

Maar goed ieder zen mening, we leven in ee' vrij land
 
Bovenaan