Het begin van wereld 76, potentieel topniveau?

Reactiescore
195
Hoe weet je dat ik hier non stop actief ben sinds vroeger dan? Wat een idiote assumptie. Volgens mij ben jij niet echt de slimste van de hoop he?

Ik wou dat ik ook een gespleten persoonlijkheid had zodat ik mezelf om de 2 posts kon tegenspreken zoals jij doet. #Jaloers

´Plaatst 13000 posts sinds 2009 aka 1200 posts per jaar’

Maar is hier niet actief.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
13000 posts /12 jaar is 1000ish posts per jaar. Dat valt best mee. Je hebt hier accounts die minder lang bestaan en die veeel meer posts hebben dan ik. Verder heeft dat weinig te maken met nolifen toch? Ik log nauwelijks hier, maar ik weet wel dat ik niet zo dom ben als jij.
 
Reactiescore
195
13000 posts /12 jaar is 1000ish posts per jaar. Dat valt best mee. Je hebt hier accounts die minder lang bestaan en die veeel meer posts hebben dan ik. Verder heeft dat weinig te maken met nolifen toch? Ik log nauwelijks hier, maar ik weet wel dat ik niet zo dom ben als jij.

1200 posts per jaar maar je logt hier nauwelijks op in, ben aan het twijfelen wie van ons beide nu echt de gespleten persoonlijkheid bezit... Die Cara Pils doet je geen goed man.
 
Reactiescore
195
Ik heb het over in game achterlijke retard. Jezus mina

In game en in je bericht heb je het over HIER.. Alles nog in orde daar boven?:biggrin:

Fijne avond nog, lekker met de vriendin de Stella en Pils tegen elkaar klinken terwijl je je kan uitleven op het tribalwarsforum, succesvol leven zo te zien.
 
Reactiescore
5.693
Ik verlies meer hersencellen van deze discussie dan Drakenschild er verliest aan Carapils/Stella
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
giphy.gif
 
Reactiescore
1.365
Hebben ze jou al kunstjes geleerd in de tussentijd of ben je nog steeds dezelfde ongetemde hond die zijn baasjes komt verdedigen?
Nah, ik ben nog steeds de beste poster hier, en jij bent nog steeds de zelfde gekkie altijd al was. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.477
Wat een verheven niveau dat hier aangewend wordt. De goede p&p'ers zijn zich klaarblijkelijk aan het verzamelen op dit forum. Verheug me alvast op de volgende discussies, lust voor het oog dit!
 
Reactiescore
195
Nah, ik ben nog steeds de beste poster hier, en jij bent nog steeds de zelfde domme mogool die altijd al was. :)
zolang je het zelf gelooft is het goed toch, ben benieuwd als we elkaar weer kruisen of ze je dan al wat trucjes hebben geleerd. Altijd uit een dode hoek je baasjes komen verdedigen kweek toch eens een persoonlijkheid zoals die alcoholverslaafde dragonshield, jij bent een zwakke kopie van hem. :p
 
Bovenaan