Het begin van wereld 76, potentieel topniveau?

Reactiescore
195
Ja die hebben we zeker gelezen toen het forum niet meer gedeeld was. Komt er gewoon op neer dat het niet netjes gespeeld is van jouw/jullie kant. Dus niet lopen lullen over misbruik maken etc. Heb jij wel gedaan.

Alles is tijdig aangekondigd, verder ga ik niet in discussie met iemand die anoniem maar wat in het rond slaat.


CS is een stab stam ze hebben me keihard genaaid
Wie we daar hebben, onze neanderthaler Siedost die zijn eigen stamgenoten aanvalt.
 
Reactiescore
195
Mwuah, ben het niet helemaal eens dat dit tijdig is aangekondigd hoor. Desondanks was het contact prima. Alleen de afhandeling had iets netter gekund.
Voor de mensen die verder bleven spelen is dit correct en tijdig gecommuniceerd, de anderen konden dit anders ervaren hebben. Zoals op de voorgaande screen ook te zien is.

Niemand is gestabt geweest, Siedost heeft het zelf gezocht zoals al eerder uitgelegd, Nursesam hebben we op ons account genomen om haar wat bij te leren.
 
Reactiescore
1.865
Ik vind het persoonlijk erg triest hoe TribalWars zo hard achteruit is gegaan. De gebeurtenis van vandaag binnen onze stam bevestigd dit nogmaals.

Iedere wereld van die trieste figuren zoals Kyuka die onderdak zoeken bij een stam omdat ze erg zwak staan en daarna naar hun vooraf afgesproken premade vertrekken zonder hier enige info over te hebben gegeven bij het toetreden.

De beginfase overleven door andere te gebruiken, anders waren ze al weggespeeld.

Het niveau daalt wereld na wereld, pp spenders en backstabbers, triest wat er van TW is geworden, backstabwars & spenderwars...

Zit normaal nooit op dit forum maar dan weten mensen ook meteen hoe Kyuka ‘groot’ wordt. Ook nog eens 1 van onze leden mee snoepen om als MB voor hem te werken, triest.
Dat heeft echt bar weinig uit te staan met het zogezegd ‘achteruit gaan van TW’, meer met de omvang van de werelden waardoor zulke acties sneller opvallen/een grotere impact hebben. Het vroegtijdig joinen/oprichten van een premade - waarvan de leden dusdanig zijn gepositioneerd zodat er voldoende edelruimte overblijft en men niet volledig in elkaars gebied gaat farmen - zou hoogstwaarschijnlijk fatale gevolgen hebben. Het is daardoor vrij logisch dat er bij de start wordt gekozen om eerst een lokale stam te joinen waarmee de beginfase kan worden doorlopen.
Om even je eigen woorden te citeren: “De beginfase overleven door andere te gebruiken, anders waren ze al weggespeeld.” Wat je dus eigenlijk aangeeft is dat ze geen lokale stam hadden mogen joinen maar zichzelf hadden moeten laten wegspelen en daarmee het hele doel waarmee ze op deze wereld zijn gestart, hadden moeten laten varen. Denk dat je zelf ook wel inziet hoe krom die redenatie is.
 
Reactiescore
195
Dat heeft echt bar weinig uit te staan met het zogezegd ‘achteruit gaan van TW’, meer met de omvang van de werelden waardoor zulke acties sneller opvallen/een grotere impact hebben. Het vroegtijdig joinen/oprichten van een premade - waarvan de leden dusdanig zijn gepositioneerd zodat er voldoende edelruimte overblijft en men niet volledig in elkaars gebied gaat farmen - zou hoogstwaarschijnlijk fatale gevolgen hebben. Het is daardoor vrij logisch dat er bij de start wordt gekozen om eerst een lokale stam te joinen waarmee de beginfase kan worden doorlopen.
Om even je eigen woorden te citeren: “De beginfase overleven door andere te gebruiken, anders waren ze al weggespeeld.” Wat je dus eigenlijk aangeeft is dat ze geen lokale stam hadden mogen joinen maar zichzelf hadden moeten laten wegspelen en daarmee het hele doel waarmee ze op deze wereld zijn gestart, hadden moeten laten varen. Denk dat je zelf ook wel inziet hoe krom die redenatie is.

Tuurlijk heeft dat te maken met het achteruit gaan van TW, je kan niemand meer vertrouwen want ze hebben toch al op voorhand alles afgesproken. Een lokale stam joinen heeft die niet gedaan, de stam waar die vlak tegen lag heeft die gejoint uit schrik dat we hem zouden wegspelen, nadat die zijn 5 eerste dorpen had gepakt die volledig leeg stonden. Dan kan je bij het toetreden even eerlijk zijn dat je nog van plan bent om naar een premadete gaan. Ipv groot te worden op de rug van iemand anders om ze daarna een mes in de rug te steken.
 
Reactiescore
603
Natuurlijk zit die gladde janus van een Wesley er weer voor iets tussen. Die verlaat wel vaker de stam is op zich niets raar aan

Ahahaha maar waarom wordt ik hier genoemd?? Kyuka is de stebber
 
Reactiescore
20
ik vindt dat verdiend toohot voor jullie stam

alle gsjes 30 gemaakt en word uit de stam gezet omdat ik maar 1 dorpje had en drna was het ineens dat ik iemand van de stam aanviel die (mijn dorpje edelde) dus ja

Kyuka is geen stabber die doet wat goed is voor CS :p
 
Reactiescore
2.039
Tuurlijk heeft dat te maken met het achteruit gaan van TW, je kan niemand meer vertrouwen want ze hebben toch al op voorhand alles afgesproken. Een lokale stam joinen heeft die niet gedaan, de stam waar die vlak tegen lag heeft die gejoint uit schrik dat we hem zouden wegspelen, nadat die zijn 5 eerste dorpen had gepakt die volledig leeg stonden. Dan kan je bij het toetreden even eerlijk zijn dat je nog van plan bent om naar een premadete gaan. Ipv groot te worden op de rug van iemand anders om ze daarna een mes in de rug te steken.
Mes in je rug steken? Hebben ze je aangevallen dan?
 
Reactiescore
1.865
Tuurlijk heeft dat te maken met het achteruit gaan van TW, je kan niemand meer vertrouwen want ze hebben toch al op voorhand alles afgesproken. Een lokale stam joinen heeft die niet gedaan, de stam waar die vlak tegen lag heeft die gejoint uit schrik dat we hem zouden wegspelen, nadat die zijn 5 eerste dorpen had gepakt die volledig leeg stonden. Dan kan je bij het toetreden even eerlijk zijn dat je nog van plan bent om naar een premadete gaan. Ipv groot te worden op de rug van iemand anders om ze daarna een mes in de rug te steken.
Ja, want dat was vroeger niet zo... Ik durf wel te stellen dat er tegenwoordig meer spelers met een moreel kompas zijn (of alleszins doen alsof ze hierover beschikken) vanwege de steeds kleiner wordende community en daarmee zaken veel sneller aan het licht komen. Geen idee waarom je ontkent dat het een lokale stam is en vervolgens letterlijk aangeeft dat die stam tegen hem aanlag, maar dat is de hele definitie van lokaal. Het had ze inderdaad gesierd als ze er eerlijk voor waren uitgekomen, maar zolang hij er niet over heeft gelogen zie ik echt niet in waarom hier zo’n probleem van wordt gemaakt. Had jij met zo’n stamcluster verwacht dat je stam bij elkaar zou blijven tot het einde van de wereld en een serieuze gooi had kunnen doen naar de winst? Lijkt me niet, toch? In dat geval ben je gewoon naïef geweest.
 
Reactiescore
195
Ja, want dat was vroeger niet zo... Ik durf wel te stellen dat er tegenwoordig meer spelers met een moreel kompas zijn (of alleszins doen alsof ze hierover beschikken) vanwege de steeds kleiner wordende community en daarmee zaken veel sneller aan het licht komen. Geen idee waarom je ontkent dat het een lokale stam is en vervolgens letterlijk aangeeft dat die stam tegen hem aanlag, maar dat is de hele definitie van lokaal. Het had ze inderdaad gesierd als ze er eerlijk voor waren uitgekomen, maar zolang hij er niet over heeft gelogen zie ik echt niet in waarom hier zo’n probleem van wordt gemaakt. Had jij met zo’n stamcluster verwacht dat je stam bij elkaar zou blijven tot het einde van de wereld en een serieuze gooi had kunnen doen naar de winst? Lijkt me niet, toch? In dat geval ben je gewoon naïef geweest.

Tussen een lokale stam ( dit kan eender welke zijn ) en een stam waar je mee grenst, die op een wandelafstand van 5min van je ligt zit een verschil, die je zo kan wegspelen en je om deze reden wilt misbruiken om op kracht te komen en ze daarna even snel te verlaten zit een verschil.

Gaat het hier over het stamcluster, de wereld winnen, ... Nee toch? Het gaat er om dat TW achteruit gaat door het smerige spel van mensen zoals Kyuka.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Zoals ik het lees is Petra dus een premade en zijn het een bende lafaards die andere stammen eerst hebben geïnfiltreerd om de start te overleven? Dat doet me toch even denken over ons oud stamlid. Zou best kunnen dat het ook premade was... wie zal het zeggen....

Tbh was dit de grootste onzinspost die ik in jaren TW heb gelezen, een heel betoog om uit te leggen hoe fair je wel niet bent dat je niet zit te spioneren in je eigen stam zodat je zonder imago schade kunt overhoppen wanneer het geschikte moment daar is. Maargoed dit was letterlijk het beeld dat ik van 90% van de huidige wereldspelers had dus ja, lekker bezig!

1600711235015.png
1600711535794.png
 
Bovenaan