- Reactiescore
- 2.203
Wow je hebt de taken neergelegd omdat je naar Mono wou, dat maakt het opeens wel respectvol. Stamloyaliteit heb je nog nooit van gehoord zeker, hoor ook intern bij Crows wat andere geluiden dan wat je hier zit schijnheilig te doen. 17 augustus was je nog leider, wanneer ben je dan afgestapt als leider? En dan wel de grote man uithangen op het AF met de winsten tegen Mono, maar dan zelf met hangende pootjes naar Mono gaan.
Als je er niets vanaf weet, waarom reageer je er dan op vraag ik me af? Ik denk dat JustInWebs de oorlog al redelijk heeft misbruikt eigenlijk, dus dat is al gebeurd door een Mono-speler, dat zij nu met kata's afkomen omdat hun leider overstapt moet je dus niet over komen janken, kon hij echt verwachten en is logisch. Crows had een goede toekomst in de rim met een beetje wilskracht. En haha meen je nu echt die laatste 2 zinnen:
- Een leider mag zomaar zijn stam achterlaten om de vijand te joinen?
- Als de andere leden niet willen joinen, moeten ze maar met de gevolgen leven?
Ik heb al voor minder kata's gegooid zien worden, de stab is hier dus wel degelijk van JustInWebs en niet van Crows. Ik geef hen 100% gelijk hiermee en dat een andere vijandelijke stam van Mono dat in de buurt ook doet, is hun goed recht. Jullie van Mono openen dit topic met Arnoniempje wat niet eens een stab is, maar doen wel het tegenovergestelde bij Crows wat je wel degelijk als een stab kan zien.
Dus iemand wil overstappen met plannen om een speler van zijn oude stam aan te vallen is geen stab maar dit is wel een stab puur omdat Justinwebs leidingacc was?
Deluxe mag goed nadenken waar ze een samenwerking mee aangaan, aangezien de 2 andere leiding ook van plan waren om te joinen, dit wordt natuurlijk verzwegen.