DeletedUser64230
Guest
Jezus aldo xD ik denk dat we elkaar nog nooit in persoon gesproken hebben hahaha
En dan zo een mening
En dan zo een mening
Jezus aldo xD ik denk dat we elkaar nog nooit in persoon gesproken hebben hahaha
En dan zo een mening
We kregen een VV van Firm in de handen gedrukt, hoe is dat ooit onze fout? Bovendien zijn we toen uit de stam gestapt op het VV account om het eerlijk te houden, we hadden zelfs de skype groep van Firm kunnen joinen...
Dat was echt niet ons probleem, sorry hoor.
Dus als arnoniempje de vv van het accie aan crows had gegeven dan was er geen topic gemaakt over deze "stab"?
Leer eens naar jullie zelf kijken man.
We kregen een VV van Firm in de handen gedrukt, hoe is dat ooit onze fout? Bovendien zijn we toen uit de stam gestapt op het VV account om het eerlijk te houden, we hadden zelfs de skype groep van Firm kunnen joinen...
Lol alsof je zo'n vv MOET aannemen. Wanneer ik de vv van iemand uit Mono zou krijgen oid zou ik 'm gewoon afwijzen, zoeken ze het maar lekker zelf uit xD
Andre is niets verweten volgens mij?
Je reputatie is je vooruit geschoten
En alleen maar liefde voor Andre hoor, hem is nooit iets verweten en dat weet hij zelf ook
Je kan geen vv in je handen gedrukt hebben. Er staat daar aannemen/ weigeren!
De Vv kreeg ik naar mij toegestuurd en ik nam die aan. Alvorens we het account gingen afspeuren hadden we gewoon normale plannen met deze dorpen aangezien de betreffende speler zelf wilde stoppen en geen enkel dorp aan Firm wilde afstaan. Tot mijn eigen verbazing stonden inderdaad alle optie's open en ik kon het niet laten om even op het Forum te kijken. Iedere speler in deze situatie zou dit doen, degene die dit niet zouden doen, doen het toch wel, maar ontkennen het. Zelf heb ik een deel bekeken, maar er viel niets op waarvan ik dacht; wow, dat wist ik nog niet.
Lees 1 post terug
In mijn post daarvoor zeg ik toch ook dat andere dit zouden ontkennen? Ik geef het gewoon eerlijk toe en Firm heeft verder geen problemen gehad met mij, Mono en dat account. Het hele probleem is allang opgelost wat jij nu weer nieuw leven in wilt blazen.
Bij een vijand het forum doorspitten is niet netjes en Firm gaf zelf ook al aan dat dit part of the game is, ze begrepen dat ik dit gedaan zou hebben, dat zouden ze zelf ook gedaan hebben.
https://gyazo.com/a7d6d100fe7a91169274d2b4b30b5b5e
Heb niets te verbergen en hou het gewoon eerlijk, iets waar andere spelers iets van kunnen leren als ze deze kans hadden om een vijandelijke Vv aan te pakken.