Het Algemene Stabberstopic

DeletedUser64230

Guest
Jezus aldo xD ik denk dat we elkaar nog nooit in persoon gesproken hebben hahaha
En dan zo een mening :(
 
Reactiescore
3.540
Jezus aldo xD ik denk dat we elkaar nog nooit in persoon gesproken hebben hahaha
En dan zo een mening :(

Je reputatie is je vooruit geschoten ;)

En alleen maar liefde voor Andre hoor, hem is nooit iets verweten en dat weet hij zelf ook :)
 

DeletedUser

Guest
We kregen een VV van Firm in de handen gedrukt, hoe is dat ooit onze fout? Bovendien zijn we toen uit de stam gestapt op het VV account om het eerlijk te houden, we hadden zelfs de skype groep van Firm kunnen joinen...

Dat was echt niet ons probleem, sorry hoor.

Dus als arnoniempje de vv van het accie aan crows had gegeven dan was er geen topic gemaakt over deze "stab"?
Leer eens naar jullie zelf kijken man.
 
Reactiescore
3.540
Dus als arnoniempje de vv van het accie aan crows had gegeven dan was er geen topic gemaakt over deze "stab"?
Leer eens naar jullie zelf kijken man.

Wat praat je nu allemaal man, als arnoniempje VV aan crows had gegeven dan ben ik 100% zeker dat crows naar ons toe was gekomen of iig uit mono was gestapt met het acc, want dat is respectvol om te doen. Hebben wij ook met The Fast gedaan ipv het te misbruiken, dat zie ik als ik naar onszelf kijk.
 

DeletedUser58964

Guest
We kregen een VV van Firm in de handen gedrukt, hoe is dat ooit onze fout? Bovendien zijn we toen uit de stam gestapt op het VV account om het eerlijk te houden, we hadden zelfs de skype groep van Firm kunnen joinen...

Dat was echt niet ons probleem, sorry hoor.

Lol alsof je zo'n vv MOET aannemen. Wanneer ik de vv van iemand uit Mono zou krijgen oid zou ik 'm gewoon afwijzen, zoeken ze het maar lekker zelf uit xD
 
Reactiescore
3.540
Lol alsof je zo'n vv MOET aannemen. Wanneer ik de vv van iemand uit Mono zou krijgen oid zou ik 'm gewoon afwijzen, zoeken ze het maar lekker zelf uit xD

Dat kan ook natuurlijk, maar dat neemt niet weg dat het argument van oompaloompa nergens op slaat. Of mono ooit een vv van Firm heeft gekregen is compleet irrelevant voor de situatie van Arnoniempje en is een hele andere discussie, of zie ik dat verkeerd?
 

DeletedUser77710

Guest
We kregen een VV van Firm in de handen gedrukt, hoe is dat ooit onze fout? Bovendien zijn we toen uit de stam gestapt op het VV account om het eerlijk te houden, we hadden zelfs de skype groep van Firm kunnen joinen...

Dat was echt niet ons probleem, sorry hoor.

Je kan geen vv in je handen gedrukt hebben. Er staat daar aannemen/ weigeren!
 
Reactiescore
3.540
Je kan geen vv in je handen gedrukt hebben. Er staat daar aannemen/ weigeren!

Wat ik zelf voornamelijk belangrijks vindt is dat we er geen misbruik van hebben gemaakt richting Firm toe. Direct de stam verlaten en de vv is zelfs verbroken door Dylan als ik het me goed kan herinneren. Verder hebben we hem inmiddels deels geedeld maar hij was gestopt en hij stond toch al op het menu dus wie zou dat niet hebben gedaan in die situatie :).
 

DeletedUser77710

Guest
Er zijn geruchten dat jullie eerst het stammenforum hebben bekeken. Maar dit zijn slechts geruchten : )

En eigenlijk vind ik het wel laf dat jullie de vv hebben aangenomen.
 

DeletedUser77014

Guest
De Vv kreeg ik naar mij toegestuurd en ik nam die aan. Alvorens we het account gingen afspeuren hadden we gewoon normale plannen met deze dorpen aangezien de betreffende speler zelf wilde stoppen en geen enkel dorp aan Firm wilde afstaan. Tot mijn eigen verbazing stonden inderdaad alle optie's open en ik kon het niet laten om even op het Forum te kijken. Iedere speler in deze situatie zou dit doen, degene die dit niet zouden doen, doen het toch wel, maar ontkennen het. Zelf heb ik een deel bekeken, maar er viel niets op waarvan ik dacht; wow, dat wist ik nog niet.
 

DeletedUser76166

Guest
Hmm de VV aannemen zou ik ook doen, al was het maar in de verwarring, als ik het zo lees heeft mono daar verder niks bijzonders mee gedaan?
 

DeletedUser77014

Guest
Firm weet alles hiervan af, maar voor degene die het nog niet weten:

Dat van Peter doel ik op dat hij het opgaf, we hebben geen Vv hier gehad, die had Don Marco

https://gyazo.com/67be6c8cd186384b799f1a019a21584e

.Euphoria 14.08.16 00:39
We hadden de Vv verbroken, maar daarna gebeurde iets wat ik niet verwacht had:

Iets van 20 minuten daarna werd de Vv weer deze kant opgestuurd:

De conversatie die ik had met [player]Deukhoofd[/player] had ik overigens niet verwijderd, net zoals alle andere conversatie's die [player]The Fast[/player] had. Als je zo nadenkt is het niet zijn bedoeling geweest dat jullie de Vv gingen krijgen, anders hadden jullie hem al.

In die PM hadden we het er vooral over dat ik hem ging verbreken en ik ga ervan uit dat [player]The Fast[/player] dit gelezen heeft gezien de tijd die tussen het verbreken en het aannemen zat.

Om het verhaal kort te houden, de Vv is nu weer in bezit van Mono en ik snap dat dit account een belangrijke rol speelt voor Firm, maar natuurlijk ook voor Mono gezien de aansluiting die we hiermee kunnen maken. Om dan toch gelijke kansen te hebben zal ik persoonlijk niet jullie edels blocken, maar hou wel rekening met enorm veel DEF dat nog in allerlei dorpen terugkomt. Ik hou jullie niet tegen en zal jullie aanvallen gewoon door laten gaan.

Is dit niet iets waarmee ik het goed kan maken? Kan hem wel naar jullie toe sturen, maar als The Fast 1x logt en ziet waar de Vv staat zal hij hem toch weer naar ons toe sturen. Zoals je in de screen ziet heeft hij gelogd om te kijken of de Vv nog ergens staat.

Met vriendelijke groeten,

.Euphoria | Dylan

https://gyazo.com/89c29bbacf4dfffdcc9961260d0ab5d0

https://gyazo.com/a316f2c6c8e912c7f16da34cbf89a185
 

DeletedUser51467

Guest
De Vv kreeg ik naar mij toegestuurd en ik nam die aan. Alvorens we het account gingen afspeuren hadden we gewoon normale plannen met deze dorpen aangezien de betreffende speler zelf wilde stoppen en geen enkel dorp aan Firm wilde afstaan. Tot mijn eigen verbazing stonden inderdaad alle optie's open en ik kon het niet laten om even op het Forum te kijken. Iedere speler in deze situatie zou dit doen, degene die dit niet zouden doen, doen het toch wel, maar ontkennen het. Zelf heb ik een deel bekeken, maar er viel niets op waarvan ik dacht; wow, dat wist ik nog niet.

Het zegt genoeg over jou als speler dat je die vv aanneemt. Om dan vervolgens nog eens het forum van Firm door te spitten maakt het nog meer misselijkmakend. Zo te zien zijn morele waarden voor jou niet echt van belang.
 

DeletedUser51467

Guest
Lees 1 post terug ;)

Dat siert je dat je het probeert goed te maken, hiermee geef je echter zelf ook toe dat je de grens overschreden hebt. Ik blijf bij mijn post een vv aannemen van een vijand en dan nog eens het forum doorspitten is not done, hoe je het ook draait of keert.
 

DeletedUser77014

Guest
In mijn post daarvoor zeg ik toch ook dat andere dit zouden ontkennen? Ik geef het gewoon eerlijk toe en Firm heeft verder geen problemen gehad met mij, Mono en dat account. Het hele probleem is allang opgelost wat jij nu weer nieuw leven in wilt blazen.

Bij een vijand het forum doorspitten is niet netjes en Firm gaf zelf ook al aan dat dit part of the game is, ze begrepen dat ik dit gedaan zou hebben, dat zouden ze zelf ook gedaan hebben.

https://gyazo.com/a7d6d100fe7a91169274d2b4b30b5b5e

Heb niets te verbergen en hou het gewoon eerlijk, iets waar andere spelers iets van kunnen leren als ze deze kans hadden om een vijandelijke Vv aan te pakken.
 

DeletedUser51467

Guest
In mijn post daarvoor zeg ik toch ook dat andere dit zouden ontkennen? Ik geef het gewoon eerlijk toe en Firm heeft verder geen problemen gehad met mij, Mono en dat account. Het hele probleem is allang opgelost wat jij nu weer nieuw leven in wilt blazen.

Bij een vijand het forum doorspitten is niet netjes en Firm gaf zelf ook al aan dat dit part of the game is, ze begrepen dat ik dit gedaan zou hebben, dat zouden ze zelf ook gedaan hebben.

https://gyazo.com/a7d6d100fe7a91169274d2b4b30b5b5e

Heb niets te verbergen en hou het gewoon eerlijk, iets waar andere spelers iets van kunnen leren als ze deze kans hadden om een vijandelijke Vv aan te pakken.

Zie je niet in die pm dat hij zelf ook zegt dat het lezen van het forum een pak erger is. Het aannemen van vijandige vv's kunnen mensen nog over discussiëren, ik vind het not done omdat jullie officieel oorlog met Firm hebben. Het lezen van het forum van je grootste tegenstander is gewoon zielig spel. Dat je daar eerlijk over bent, goed voor jou, maar ik denk dat heel wat andere spelers meer fatsoen hebben dan jou. Even ter herinnering, dit zei je een paar uur geleden:

Firm verlaagt zijn niveau wel heel erg snel, nu ze door hebben dat ze worden ingesloten verbreken ze allerlei regels en houden ze zich totaal niet aan de afspraken die er gemaakt zijn.

Zie je de ironie? Het lezen van het forum van Firm is van eenzelfde laag niveau.
 
Bovenaan