Herrineringen ophalen..

DeletedUser26726

Guest
Omega gaat weer spammen.... ben alweer ingelogd :D Kom jij ook Keizerrijk Zomermaand?
 

DeletedUser

Guest
Dirk lijkt mij beter dan edith. :p

Je kent Dirk niet, en ik weet niet waarom jij zo dom loopt te doen. Moet je niet weer bergen os vragen omdat er 100 aanvallen binnenkomen? Kom op man, houd eens op met dat zielige gedoe van je, en Zero helemaal kapot maken.
 

DeletedUser

Guest
haha we hebben berhoorlijk veel deff en ook alles gebruikt. Op de teentjes getrapt jochie
 

DeletedUser50794

Guest
Als ik aan herrineringen ophalen denk, denk ik terug aan mijn tijd toen ik nog een kleine noobje was. Andershalf á 2 jaar terug. Toen ik me bij de stam Falling Angels (~FA~) mocht voegen. Hier hebben de leiders van toen, crysis-core, kinghard, Kingofx mij het spel geleerd. Dankzei hun ben ik toch redelijk gegroeid. Zij hebben mij gemaakt tot wat ik nu ben op Useless.


een groot noobje:p
 

DeletedUser52179

Guest
Je kent Dirk niet, en ik weet niet waarom jij zo dom loopt te doen. Moet je niet weer bergen os vragen omdat er 100 aanvallen binnenkomen? Kom op man, houd eens op met dat zielige gedoe van je, en Zero helemaal kapot maken.

We krijgen inderdaad maar 100 aanvallen en daarom vragen we heel veel os, want we zijn noepjes en jij bent natuurlijk veel beter als ons!

Lees sarcasme.
 

DeletedUser

Guest
Zet er een nulletje achter en je komt in de buurt.

Volgens mij kwam er al een os aanvraag, toen er 100 incomings waren. Vervolgens kwamen er lijsten met 5x def per dorp, nogal overdreven he. Zo raken we er wel doorheen.

@Oxi, maakt het iets wie ik ben?
 

DeletedUser52179

Guest
Volgens mij kwam er al een os aanvraag, toen er 100 incomings waren. Vervolgens kwamen er lijsten met 5x def per dorp, nogal overdreven he. Zo raken we er wel doorheen.

@Oxi, maakt het iets wie ik ben?

100 aanvallen van verschillende spelers, de aanvallen duurden 150+ uur, en ze hadden de zelfde aankomst data, een blinde hond ziet dan nog dat er een massa gepland is.
 

DeletedUser

Guest
100 aanvallen van verschillende spelers, de aanvallen duurden 150+ uur, en ze hadden de zelfde aankomst data, een blinde hond ziet dan nog dat er een massa gepland is.

Juh, doch kwamen er meteen 50 dorpen. Is wel een hele berg, meteen maar hele front bomvol stacken. Misschien was het wel een fake?

Hebben we gezien bij Vision, volgens mij was Kinghard target en kregen daarna Crimereaper en Useless(?) de volle laag. Dus nogal voorbarig van je.
 
Bovenaan