Herrineringen ophalen..

DeletedUser27685

Guest
ja klopt, is echt een blauwe vlek in het midden met een hele dikke rode rand eromheen.. :eek:

Ik dacht dat er enkel wat rood was bovenaan bij jullie? :p

Maar die is wel handig om eens te zien wat de vijand in het algemeen uitspookt.
 

DeletedUser

Guest
The mist en de oude spelers van 1314CK KN1GHT zou ik graag terug willen zien..
 

DeletedUser50957

Guest
Dirk, de oude speler van Virtuez..

En Bonaparte van BVL..

Meeste van oud /Care + Dirk..
 

DeletedUser30312

Guest
De spelers vet gedrukt zijn nog altijd de originele? :)

Beetje late reactie, maar jij bent niet de officiele Franky Hudders die ik ken, dus je bent zijn co. Waarschijnlijk ben je er vanaf het begin maar dat weet ik niet. Ik heb namelijk samen met Franky Hudders op w4 gespeeld :rolleyes: En die franky ben jij zeker niet.
 

DeletedUser23207

Guest
geef mij maar de oude tijd van T~T~E nog eens,
En dan vooral de massa's op Nutcracker waarin ik en Silver Guardian op het laatste moment (iets van 24 uur voor de aanval) nog een hele verdeding moesten regelen. Was een mooie tijd voor het improviserend verdedigen
 

DeletedUser

Guest
Geef mij de tijd van Thor Maar met o.a Stevieg Laafje struiz enz.
 

DeletedUser51324

Guest
Beetje late reactie, maar jij bent niet de officiele Franky Hudders die ik ken, dus je bent zijn co. Waarschijnlijk ben je er vanaf het begin maar dat weet ik niet. Ik heb namelijk samen met Franky Hudders op w4 gespeeld :rolleyes: En die franky ben jij zeker niet.

Met spijt in het hart moet ik echt mededelen dat dé Franky Hudders van W4 al héél lang gestopt is op W11.. Ik ben al zéér lang eigenaar op W11 hoor ;)
 

DeletedUser30312

Guest
Met spijt in het hart moet ik echt mededelen dat dé Franky Hudders van W4 al héél lang gestopt is op W11.. Ik ben al zéér lang eigenaar op W11 hoor ;)

Dat wist ik :( Erg jammer dat hij weg is. Mooie tijden waren dat op w4 :) Als hij ook nog op Franky had gespeeld hadden we het erg lastig gehad daar aan het front ;)

Je bent zeer lang eigenaar ;) Maar niet vanaf het begin (misschien vanaf het begin co) :D Maakt verder niet uit hoor, wou dat gewoon even duidelijk maken.
 

DeletedUser51324

Guest
Dat wist ik :( Erg jammer dat hij weg is. Mooie tijden waren dat op w4 :) Als hij ook nog op Franky had gespeeld hadden we het erg lastig gehad daar aan het front ;)

Je bent zeer lang eigenaar ;) Maar niet vanaf het begin (misschien vanaf het begin co) :D Maakt verder niet uit hoor, wou dat gewoon even duidelijk maken.

Achja, de échte begin Franky Hudders heeft in het begin van W11 vaarwel gezegd ..
Maakt inderdaad niet veel uit. Geen probleem ;)
 

DeletedUser

Guest
Dat waren nog eens tijden ik heb toen in pegasus en just. gezeten:D het was altijd gezellig
 

DeletedUser34283

Guest
Ik zou omegasun en zijn accie op de goede plaats willen. Oow ja, en m'n accie terug.
 
Bovenaan