Heet van de naald!

DeletedUser79644

Guest
Binnenkort stappen Fetusje en nog iemand anders van Aux D. (mijn gok is The Unknown .) over naar Infect, rest wordt waarschijnlijk geïnterned (classic Aux :p) of blijven alleen achter. Alleszins, het worden interessante weken! Succes aan allen die een dorpje willen wegsnoepen van de achterblijvertjes.

Weggehaalde afbeelding door mods


Even een PSA: zou me normaal niet tot zo een laag niveau verlagen maar heb net vernomen dat Fetus wel degelijk een spion in Onix had zitten/heeft zitten. Ik weet hoe hardnekkig het is om zo iemand te ontmaskeren, de kans dat je de dader kan pakken is zéér klein tot onbestaand, dus vandaar deze portie karma. Dit werd mij enkele ogenblikken geleden doorgestuurd via Discord met het bijschrift "iemand van aux d die wel fair play heeft, heeft dit doorgestuurd"... Oeps, je zit zelf met een lek @Vetus Bellator :oops:.


Kusjes,

René
 
Laatst bewerkt door een moderator:

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Oud nieuws
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Intern is het misschien allemaal al bekend, maar naar de buitenwereld weet niemand hiervan AFAIK ;).

Blijkbaar wel, kreeg het te horen van een bron buiten infect of aux-d dat ze er al even mee bezig waren zelfs :O
 

DeletedUser71723

Guest
Manmanman, we hebben ondertussen allemaal al gezien dat je niets waard bent ingame. En goed, dat zou geen probleem zijn moest je dan geen eikel zijn op het AF. Maar nu nog eens berichten vervalsen ook. Telkens opnieuw zo laag vallen, schaam u. Je kan niet eens zeggen dat je origineel bent, tenzij jij het fake account hebt aangemaakt van Perfection, wat me ook niet zou verbazen tbh. o_O

Voor de mensen die geintresseerd zijn in de originele versie van het bovenstaande bericht.

Weggehaalde afbeelding van nieuwste bericht
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.367
Leuk dat mijn pm's veranderd worden...
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser79644

Guest
Manmanman, we hebben ondertussen allemaal al gezien dat je niets waard bent ingame. En goed, dat zou geen probleem zijn moest je dan geen eikel zijn op het AF. Maar nu nog eens berichten vervalsen ook. Telkens opnieuw zo laag vallen, schaam u. Je kan niet eens zeggen dat je origineel bent, tenzij jij het fake account hebt aangemaakt van Perfection, wat me ook niet zou verbazen tbh. o_O

Voor de mensen die geintresseerd zijn in de originele versie van het bovenstaande bericht.

58d60fa3ff31dcb1358ba0463acf1da9.png

Wat ben jij een zielig kindje Uvin. Mijn screen is 100% real. Jij hebt de jouwe snel veranderd aan de hand van element inspecteren, het kleinste kind kan dat :rolleyes:. Het wordt je blijkbaar toch te heet onder de voeten, nietwaar?

Leuk dat mijn pm's veranderd worden...

Echt he... En zo iemand komt binnenkort in jouw stam... Denk er nog maar eens twee keer over na voor je hen invite. Nare bende daar van Aux.
 
Reactiescore
1.367
Echt he... En zo iemand komt binnenkort in jouw stam... Denk er nog maar eens twee keer over na voor je hen invite. Nare bende daar van Aux.

Lijkt me dat dit aan onszelf is?
 

Deleted User - 487776907

Guest
Wat ben jij een zielig kindje Uvin. Mijn screen is 100% real. Jij hebt de jouwe snel veranderd aan de hand van element inspecteren, het kleinste kind kan dat :rolleyes:. Het wordt je blijkbaar toch te heet onder de voeten, nietwaar?
.

Zet hem even voor lul en screen het via de mobiele app. Daar kan je niet element inspecteren ;)
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Nieuwe standaard in ontwikkeling :eek:

Pm screens en rapportjes zijn ongeldig tot ze van mobiel komen wegens fraude gevoeligheid via browser :eek:
 

DeletedUser79644

Guest
Zet hem even voor lul en screen het via de mobiele app. Daar kan je niet element inspecteren ;)

Het komt van een mobiel, heb alleen de boven en onderkant er moeten afsnijden want anders weet Fetusje gelijk wie het is, neem ik aan.

Maar goed, ben hier ook niet voor een welles/nietes spelletje te spelen. De screen is echt, het gesprek is echt en elk woord dat daar gezegd is, is 100% echt. Aan jullie of je het gelooft of niet. Binnenkort gaat hij naar Infect samen met een vriendje en internen ze de rest. You'll see.
 

DeletedUser70476

Guest
Gewoon grappig dat jullie eerst de moeite doen om de PMs te veranderen met element inspecteren om verwarring te creëren om vervolgens toe te geven dat het wel zo is en het niks uitmaakt :p

????

Wie is jullie?
 

DeletedUser79644

Guest
????

Wie is jullie?

Welk punt probeer jij te maken en speel jij überhaupt wel op 63? Als het allemaal waar is (wat zo is) dan veranderd er toch wel wat binnen 63, natuurlijk als je daar niet speelt en hebt geen flauw benul van wat er gaande is dan snap je nu totaal niets van dit hele gedoe.

We krijgen een nieuwe rang 1 stam, Fetus stabt WEER eens, ze gaan WEER internen, etc. Toch wel grote gebeurtenissen. Ook dat hij weer maar eens de mensen liegt en bedriegt met die tekst aan te passen, snap echt niet dat mensen met deze naab praten IG of er überhaupt afspraken mee maken... Groot geworden door interns, backstabs, dreigementen, en nu lapt hij dit weer... Hallo zeg.
 
Bovenaan