Heet van de naald!

Reactiescore
376
Manmanman, we hebben ondertussen allemaal al gezien dat je niets waard bent ingame. En goed, dat zou geen probleem zijn moest je dan geen eikel zijn op het AF. Maar nu nog eens berichten vervalsen ook. Telkens opnieuw zo laag vallen, schaam u. Je kan niet eens zeggen dat je origineel bent, tenzij jij het fake account hebt aangemaakt van Perfection, wat me ook niet zou verbazen tbh. o_O

Voor de mensen die geintresseerd zijn in de originele versie van het bovenstaande bericht.

58d60fa3ff31dcb1358ba0463acf1da9.png
Uhm, kan je dit eens via de app of via Chrome op mob screenen? Dan kan je iig niet element inspecteren. Joekes
 
Reactiescore
1.367

DeletedUser79644

Guest
Het gaat niemand aan wat daar besproken is :)

Mja, het boeit ons ook niet echt wat jullie bespreken. Door dit defensieve gedrag weet iedereen trouwens genoeg. Jij kent mij misschien niet van voor W63 maar ik speel dit spelletje al lang, heb jouw naam al véél gezien op vorige werelden en ik had je eigenlijk wel hoger ingeschat.
Leuk dat mijn pm's veranderd worden...

Ik hoop dat je hiermee op Vetus doelde en dus niet op mij, je weet donders goed dat deze screen echt is. Wat jullie verder bespreken gaat niemand aan, wou gewoon maar even aantonen hoe makkelijk informatie doorgespeeld wordt op dit spelletje. Ben van hun ook te weten gekomen dat iemand binnen onze stam informatie doorspeelde aan hun. Deze speler (spion) is gelukkig nu uit de stam maar zo zie je maar.

Als jullie verder toch gaan fuseren of dergelijke, alvast veel succes gewenst ;). Weet gewoon met wie je zaken doet zou ik zo zeggen.
 
Reactiescore
1.367
Mja, het boeit ons ook niet echt wat jullie bespreken. Door dit defensieve gedrag weet iedereen trouwens genoeg. Jij kent mij misschien niet van voor W63 maar ik speel dit spelletje al lang, heb jouw naam al véél gezien op vorige werelden en ik had je eigenlijk wel hoger ingeschat.


Ik hoop dat je hiermee op Vetus doelde en dus niet op mij, je weet donders goed dat deze screen echt is. Wat jullie verder bespreken gaat niemand aan, wou gewoon maar even aantonen hoe makkelijk informatie doorgespeeld wordt op dit spelletje. Ben van hun ook te weten gekomen dat iemand binnen onze stam informatie doorspeelde aan hun. Deze speler (spion) is gelukkig nu uit de stam maar zo zie je maar.

Als jullie verder toch gaan fuseren of dergelijke, alvast veel succes gewenst ;). Weet gewoon met wie je zaken doet zou ik zo zeggen.

Je maakt allemaal aannames...
Beter als je gewoon voor je eigen stammetje gaat spelen en niet voor infect gaat praten...
 

DeletedUser79644

Guest
Je maakt allemaal aannames...
Beter als je gewoon voor je eigen stammetje gaat spelen en niet voor infect gaat praten...

Je waarschuwen voor een bepaald persoon of een bepaalde groep is nu al "praten voor..."?
 
Reactiescore
1.367
Je waarschuwen voor een bepaald persoon of een bepaalde groep is nu al "praten voor..."?

"Binnenkort stappen Fetusje en nog iemand anders van Aux D. (mijn gok is The Unknown .) over naar Infect"
"Echt he... En zo iemand komt binnenkort in jouw stam... Denk er nog maar eens twee keer over na voor je hen invite. Nare bende daar van Aux."

moet ik nog meer zeggen?

als je ons wilde waarschuwen kon dat ingame...
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser79644

Guest
"vetus zit straks in infect"
"aux d gaat fusie doen met infect"

moet ik nog meer zeggen?

als die ons wilde waarschuwen kon dat ingame...

Die uitspraken waren dan ook niet naar jou gericht omdat jij al een lange tijd op de hoogte bent van de toekomstige fusie en de nieuwe leden die je stam zullen betreden. Dit is gewoon een algemene post om iedereen even op de hoogte te houden van wat er de komende dagen/weken te gebeuren staat. Als je mensen wil verbieden om zulke informatie te lekken dan ga je maar even bij de mods janken of dergelijke.
 
Reactiescore
1.367
Die uitspraken waren dan ook niet naar jou gericht omdat jij al een lange tijd op de hoogte bent van de toekomstige fusie en de nieuwe leden die je stam zullen betreden. Dit is gewoon een algemene post om iedereen even op de hoogte te houden van wat er de komende dagen/weken te gebeuren staat. Als je mensen wil verbieden om zulke informatie te lekken dan ga je maar even bij de mods janken of dergelijke.

Je spreekt nu dus letterlijk spioneren goed.
En nee, er is geen sprake van een fusie tussen aux d en infect.
 

DeletedUser79644

Guest
Je spreekt nu dus letterlijk spioneren goed.
En nee, er is geen sprake van een fusie tussen aux d en infect.

Jij was toch degene die graag rapportjes liet zien op het AF he? Laat dan eens even zien dat Aux verliezen heeft geleden bij dit:

w8oB4in.png


Als jij kan aantonen dat RSaM en YKMN eerlijk gevochten hebben voor de dorpen van The Exorcist, The.Wolly en iSvennyyy dan geloof ik je en zwijg ik ;). Kom je weer met een uitvlucht dan ga ik je jammer genoeg toch moeten teleurstellen.
 
Reactiescore
1.367
Jij was toch degene die graag rapportjes liet zien op het AF he? Laat dan eens even zien dat Aux verliezen heeft geleden bij dit:

w8oB4in.png


Als jij kan aantonen dat RSaM en YKMN eerlijk gevochten hebben voor de dorpen van The Exorcist, The.Wolly en iSvennyyy dan geloof ik je en zwijg ik ;). Kom je weer met een uitvlucht dan ga ik je jammer genoeg toch moeten teleurstellen.

Ik ben niet van plan om nog langer interne aangelegenheden te bespreken :)
Wat wij doen is aan ons, niet aan jou
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser79303

Guest
Je spreekt nu dus letterlijk spioneren goed.
En nee, er is geen sprake van een fusie tussen aux d en infect.
Kies een plan van aanpak man: Ontkennen of zwijgen.

Elke keer als iemand met een goed punt komt zeg jij: "Dat is intern, gaat je niks aan, bemoei je met je eigen zaken, etc."
Maar 10 minuten later ga je weer lopen ontkennen ipv ontkrachten.
Stop gewoon met liegen en lever je paard in, wannabe moraalridder die wel met mensen gaat samenwerken die de hele "vuil-spel-bingokaart" vol hebben
 
Reactiescore
1.367
Kies een plan van aanpak man: Ontkennen of zwijgen.

Elke keer als iemand met een goed punt komt zeg jij: "Dat is intern, gaat je niks aan, bemoei je met je eigen zaken, etc."
Maar 10 minuten later ga je weer lopen ontkennen ipv ontkrachten.
Stop gewoon met liegen en lever je paard in, wannabe moraalridder die wel met mensen gaat samenwerken die de hele "vuil-spel-bingokaart" vol hebben

Ik hoef mijn paard niet in te leveren hoor :)
Vooral niet aan spelers die als stam een kata massa op zetten
 

DeletedUser79644

Guest
En de maskers vallen af. Gisteren heb je zomaar rond de 50 rapportjes op het AF geplaatst en nu vraag ik je om maar één rapportje te posten dat aantoont dat er wel degelijk gevochten is voor die dorpen van Aux en opeens ga je geen 'interne aangelegenheden' meer posten. Ouch, zeer pijnlijk dit. Voor degene die tot nu toe dus nog twijfelde of die fusie er überhaupt komt; het antwoord is dus overduidelijk ja. Rise, je had eigenlijk beter gezwegen of zoals Tijd zei, bij één strategie gebleven. Je vriend Vetus heeft het slimmer aangepakt. Heeft vanmorgen de tijd genomen om de PM te vervalsen met element inspecteren en heeft dus vanaf post 1 alles ontkent. Jij daarentegen gaat eerst jezelf verdedigen, dan ontkennen en dan zwijgen... Je hoeft bij deze niet verder meer te antwoorden, alles wat we wouden weten, weten we. Nu is het enkel nog een kwestie van ingame alles te regelen en dan is jullie deal rond.
 
Reactiescore
376
Het gaat niemand aan wat daar besproken is :)
What the actual fuck? Heb je het intellectuele vermogen van een hersendode miereneter ofzo? Speciaal voor jou even een situatieschets:

1) rene plaatst pm op AF
2) vetus reageert met 'echte' pm
3) ik vraag om bovenstaande te bewijzen met een screen via mobiel
4) een gatachterlijke steenkaketoe, aka Danny aka Rise Fail Against, komt met de uiterst debiele uitspraak dat wat Vetus een paar uur eerder zelf (!) geplaatst heeft, mijn zaken niet zijn.

Dus even, als jij een naaktfoto op het AF plaatst moet je achteraf niet zeggen dat het andere mensen hun zaken niet zijn want de betrokken partij(en) hebben er zelf voor gekozen de informatie kenbaar te maken.

Nu begrepen? Sjezus
 
Reactiescore
1.367
ik snap hem niet zo. Kan iemand een uitleg voor mentaal achterstaande mensen geven.

Blijkbaar spelen de spelers hierboven in infect en weten ze meer dan wij :)
Iedere uitleg die ik geef word een eigen draai gegeven, dus al met al best grappig

What the actual fuck? Heb je het intellectuele vermogen van een hersendode miereneter ofzo? Speciaal voor jou even een situatieschets:

1) rene plaatst pm op AF
2) vetus reageert met 'echte' pm
3) ik vraag om bovenstaande te bewijzen met een screen via mobiel
4) een gatachterlijke steenkaketoe, aka Danny aka Rise Fail Against, komt met de uiterst debiele uitspraak dat wat Vetus een paar uur eerder zelf (!) geplaatst heeft, mijn zaken niet zijn.

Dus even, als jij een naaktfoto op het AF plaatst moet je achteraf niet zeggen dat het andere mensen hun zaken niet zijn want de betrokken partij(en) hebben er zelf voor gekozen de informatie kenbaar te maken.

Nu begrepen? Sjezus

Het gaat me om interne infect aangelegenheden. Die vervalste pm's kunnen me niet schelen, de hersenspinsels die men er aan koppelt wel
 
Bovenaan