Halveerders?

DeletedUser

Guest
Nog helemaal niets en dat ga ik niet doen ook.... mijn naam blijft nog even geheim... sorry.
 

DeletedUser

Guest
Ik speel hier als MB... lig in C44. Maar juist omdat ik hier MB ben en natuurlijk full offence speel, is het niet handig om nu al mijn naam prijs te geven. Dat zorgt er alleen maar voor, dat spelers zich gaan wapenen en massaal in hetzelfde stammetje kruipen.
 

DeletedUser40402

Guest
Ik speel hier als MB... lig in C44. Maar juist omdat ik hier MB ben en natuurlijk full offence speel, is het niet handig om nu al mijn naam prijs te geven. Dat zorgt er alleen maar voor, dat spelers zich gaan wapenen en massaal in hetzelfde stammetje kruipen.

C44 ligt hier nog wel een tijdje van, ik ben gerustgesteld :)
 

DeletedUser

Guest
Ik speel hier als MB... lig in C44. Maar juist omdat ik hier MB ben en natuurlijk full offence speel, is het niet handig om nu al mijn naam prijs te geven. Dat zorgt er alleen maar voor, dat spelers zich gaan wapenen en massaal in hetzelfde stammetje kruipen.

Waarom speel je als MB?
Is dat niet een beetje doelloos? :eek:
 

DeletedUser

Guest
. Dat zorgt er alleen maar voor, dat spelers zich gaan wapenen en massaal in hetzelfde stammetje kruipen.

Ik niet hoor..zou gewoon meteen stoppen :(
Nee grapje, zou leuke uitdaging zijn ;)


(p.s. het gaat hier om dezelfde speler als Triador toch? Speel je solo?)
 

DeletedUser

Guest
Ik niet hoor..zou gewoon meteen stoppen :(
Nee grapje, zou leuke uitdaging zijn ;)


(p.s. het gaat hier om dezelfde speler als Triador toch? Speel je solo?)
Jazeker... dezelfde en geheel solo zonder halvering ;)

En ik schreef er op ons stamforum (W17) het volgende over, toen iemand dezelfde vraag stelde: waarom ga je als MB spelen?

Antwoord:

Om heel veel redenen, o.a.:

Omdat je maar 1 hooguit 2 wereld(en) tegelijk voluit kan spelen.

Omdat aanvallen (als MB doe je niet anders) het leukste deel van TW is.

Omdat het voor iedereen goed zou zijn, als men een keertje MB is (leer je ook de andere kant kennen en deze spelers -die zich voor jou "opofferen"- te respecteren).

Omdat wij ons nergens té goed voor vinden. Dienstbaar zijn en iets terug doen voor een ander, zit ook in ons karakter.

Etc. etc.

P.S.: Wij MB-en op W20... voor onze MB van W17... een hele bekende speler... onder een onbekende naam ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser40933

Guest
Naar ik hoor is je moraalheer anders wel gebanned :)
Niet zijn schuld maar toch...

Ach ja: in ieder geval good luck ;)
 
Bovenaan