Halveerders?

DeletedUser35216

Guest
Ja afkorting van Sebastian, ik trap er geen 2 keer in ^^

Zijn wij de beunhazen :rolleyes:

En 'nog een co' van detlef, hij is kiekeurig in z'n co's. Tenminste dat zei hij, weet niet of het waar is :p
En Halveer nu = noob style... en geldverspilling
 

DeletedUser

Guest
Zijn wij de beunhazen :rolleyes:

En 'nog een co' van detlef, hij is kiekeurig in z'n co's. Tenminste dat zei hij, weet niet of het waar is :p
En Halveer nu = noob style... en geldverspilling

Ik was je naam vergeten dus moest iets bedenken wat het kon vervangen :p

En niet nog een co in de betekenis van de zoveelste... maar gewoon de andere co.
:p
 

DeletedUser35216

Guest
Ik was je naam vergeten dus moest iets bedenken wat het kon vervangen :p

En niet nog een co in de betekenis van de zoveelste... maar gewoon de andere co.
:p

Niet zoveel spam, anders krijg ik weer waarschuwing :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser14894

Guest
Ik heb dit spel jaren geleden gespeeld, heb er elke maand PA voor betaald, op een gegeven moment gingen ze de PA al verhogen, ik was daar net zoals vele fel op tegen.
Nu kom ik naar maanden weer terug om te zien hoe het staat met TW, ik zag meteen dat gehalveer gedoe, sorry hoor maar tribalwars jullie zijn te ver gegaan, wat zijn jullie zieke mensen geworden zeg.
Let maar op dat ze deze regel straks op alle werelden gaan toepassen, TW ziet geld!
 

DeletedUser

Guest
ik heb dit spel jaren geleden gespeeld, heb er elke maand pa voor betaald, op een gegeven moment gingen ze de pa al verhogen, ik was daar net zoals vele fel op tegen.
Nu kom ik naar maanden weer terug om te zien hoe het staat met tw, ik zag meteen dat gehalveer gedoe, sorry hoor maar tribalwars jullie zijn te ver gegaan, wat zijn jullie zieke mensen geworden zeg.
Let maar op dat ze deze regel straks op alle werelden gaan toepassen, tw ziet geld!
+1-2+1+1=+1
 

DeletedUser14894

Guest
Je snapt het ook niet hoor :S,

trouwens, als je PA koopt kost 80pa punten 3,00 ( veeeeeeeelteveeeeel ) en als je 200 PA punten wil kost dat 3.99 ofzo? Met 80PA punten kun je niks, dus iedereen gaat voor die 200PA punten, wat op zich niet zo'n probleem is, tenzij de SMS functie is uitgeschakeld bij 200PA.... ik zei toen en ik zeg het nu weer doe dan tenminste de SMS functie aan :S!
 

DeletedUser

Guest
Je snapt het ook niet hoor :S,

trouwens, als je PA koopt kost 80pa punten 3,00 ( veeeeeeeelteveeeeel ) en als je 200 PA punten wil kost dat 3.99 ofzo? Met 80PA punten kun je niks, dus iedereen gaat voor die 200PA punten, wat op zich niet zo'n probleem is, tenzij de SMS functie is uitgeschakeld bij 200PA.... ik zei toen en ik zeg het nu weer doe dan tenminste de SMS functie aan :S!
Zoals ze hier altijd zeggen schrijf maar een brief naar duitsland voor dit soort redenen.
 

DeletedUser14894

Guest
Lol naar alles wat ze al gedaan hebben mogen ze het zelf wel regelen, bovendien werkt dat niet al geprobeerd ;).
 

DeletedUser

Guest
gewoon niet halveren :p

heb er geen problemen mee, gewoon in 1x keer via ideal 20euro kan je bijna een jaar leuk spelen :D
 

DeletedUser

Guest
vind het een beetje zonde van het geld om gebouwtjes te gaan halveren.

dan word het na een tijdje zo dat de rijken winnen en de arme verliezen :p

maar een pm account is veel nuttiger tenslotte :D
 

DeletedUser40402

Guest
Idd, gewoon niet gebruiken iedereen ;) dan staat innogames daar met hun toffe nieuwe manier van geld winnen :)
 

DeletedUser50540

Guest
Je snapt het ook niet hoor :S,

trouwens, als je PA koopt kost 80pa punten 3,00 ( veeeeeeeelteveeeeel ) en als je 200 PA punten wil kost dat 3.99 ofzo? Met 80PA punten kun je niks, dus iedereen gaat voor die 200PA punten, wat op zich niet zo'n probleem is, tenzij de SMS functie is uitgeschakeld bij 200PA.... ik zei toen en ik zeg het nu weer doe dan tenminste de SMS functie aan :S!

Dat vindt ik ook maar Dom hoor
heel erg dom eigelijk !! :confused:
Ik deed altijd Sms Fuctie
Nu blijf ik zolang mogelijk zonder spelen
Puur om Tw te Gallen :D
Het kost nu veel meer als 1jaar geleden
GeldKloppers zijn het!! :eek:
Verdienen ze niet genoeg Haha
Meer als mij In ieder geval xD

Zal nooit Halferen Gebruiken!!
Aleen Noobs doen dat:cool:
 

DeletedUser40402

Guest
Dat vindt ik ook maar Dom hoor
heel erg dom eigelijk !! :confused:
Ik deed altijd Sms Fuctie
Nu blijf ik zolang mogelijk zonder spelen
Puur om Tw te Gallen :D
Het kost nu veel meer als 1jaar geleden
GeldKloppers zijn het!! :eek:
Verdienen ze niet genoeg Haha
Meer als mij In ieder geval xD

Zal nooit Halferen Gebruiken!!
Aleen Noobs doen dat:cool:

Waarom gebruik jij zoveel hoofdletters.
 
Bovenaan