Guide Bibliotheek

DeletedUser

Guest
Update
  • 1 Guide (Opera Timen Video) van DeKleineBarbaar (Nederlands)
  • 1 Guide (Startup) van KillerGorilla (Engels)
  • 1 Guide (Government Types) van Samulis (Engels)
  • 1 Guide (Seven Stages of Grief when Nobled) van vincefromshamwow (Engels)
  • 1 Guide (Scripts for Newbies) van Crom (Engels)
  • 1 Guide (TWStats) van T o b y (Engels)
 

DeletedUser

Guest
De Opera Time Video van DeKleineBarbaar verwijst naar een Engelstalige guide... Kan dat aangepast worden? :)
 

DeletedUser16501

Guest
Ik heb een aantal maanden terug een filmpje gemaakt over hoe je 4 edels in 1 seconde kan timen met Opera. Misschien kan dit filmpje een aanvulling zijn op een al bestaande guide voor edels timen met Opera, in ieder geval zien jullie nu ook eens hoe je die edels timen uitvoert in de praktijk.

Bekijken op FULL screen anders kan je de tekst niet lezen, en mijn excuses voor het gebrekkig Engels.. :)

Grtz De Kleine Barbaar.

Bij het kijken van je filmpje ben ik hier op gestuit: Tribal wars noble train using firefox waarbij een tool Tab Kit wordt gebruikt.
Daaronder staat tevens een link waar je Tab Kit kan downloaden.

Zo te zien werkt het perfect. Zelf nog niet uitgeprobeerd.
 

DeletedUser

Guest
Update
  • 1 Guide (Kerken) van Xochiquetzal, Casual Day en FarmTool
  • 1 Guide (Timen Nobles Mozilla Firefox) van Sahir74


__________

Verder wil ik graag even zeggen dat er waarschijnlijk heel veel filmpjes over timen op youtube zijn en dat ik ze echt niet allemaal ga posten. Als je denkt dat het filmpje dat jij hebt gevonden veel toevoegt (zoals add-ons linkjes of een goede uitleg), kan je hem nog altijd posten, maar voor de rest denk ik niet dat de filmpjes erg verschillend zullen zijn en veel hulp kunnen bieden.

@Kees Tandvlees: Ja, er zijn ook guides voor beginners. Bij "Beginfase / Beginnershandleiding" staan duidelijk enkele beginnersguides.
 

DeletedUser47551

Guest
Update
  • 1 Guide (Kerken) van Xochiquetzal, Casual Day en FarmTool
  • 1 Guide (Timen Nobles Mozilla Firefox) van Sahir74


__________

Verder wil ik graag even zeggen dat er waarschijnlijk heel veel filmpjes over timen op youtube zijn en dat ik ze echt niet allemaal ga posten. Als je denkt dat het filmpje dat jij hebt gevonden veel toevoegt (zoals add-ons linkjes of een goede uitleg), kan je hem nog altijd posten, maar voor de rest denk ik niet dat de filmpjes erg verschillend zullen zijn en veel hulp kunnen bieden.

@Kees Tandvlees: Ja, er zijn ook guides voor beginners. Bij "Beginfase / Beginnershandleiding" staan duidelijk enkele beginnersguides.

over die time guide: tab kit is echt voorbijgestreeft nu met nieuwe mozilla updates. Tab Mix plus daarentegen werkt wel nog steeds perfect. alsi k tijd heb zal ik eens een guide met screenies e.d. maken ;)
 

DeletedUser

Guest
Dit heb ik met Firefox/Tab Kit gedaan:

15:50:25:811
15:50:26:380
15:50:26:456
15:50:26:506

Tweede poging was ook de eerste edel 300-400 ms eerder dan de 2e, dus daar ga ik nog aan werken.
 
Reactiescore
38
dit is nou een voorbeeld van het grote voordeel voor spelers die op het AF kijken.
hier vind je bijna alle tips die je je maar kan wensen.
alleen nog in praktijk brengen, en evenwicht zoeken met je speelstijl, en je kan een 'pro' worden.
 

DeletedUser

Guest
Update

EDIT:
Let bij het lezen van de beoordeling alsjeblieft op de doelgroep. Als een guide voor beginners is geschreven en voor beginners ook erg goed is, dan krijgt het een hoog cijfer, ook al kunnen betere spelers kleine verbeteringen opnoemen en betere speelstijlen opnoemen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser38362

Guest
3 beoordeeld en ben, bijna op de helft, bezig met de langste de FAQ :D

de vid van de kleine barbaar zou ik niet kijken die van twandebeste waarmee ik leerde timen wel ;)

saas.
 

DeletedUser34078

Guest
3 beoordeeld en ben, bijna op de helft, bezig met de langste de FAQ :D

de vid van de kleine barbaar zou ik niet kijken die van twandebeste waarmee ik leerde timen wel ;)

saas.

Wat vind je er slecht aan?
 

DeletedUser38362

Guest
hoe de fuck time jij :eek:

bij mij werkt het totaal niet.

jij klikt eerst degene met LC aan en als laaste de clear..
 

DeletedUser

Guest
echt, zeer goed initiatief dit!

(al had ik liever het niet in discussie staan, maar in het hoofdmenu ofzo, discussie past niet heel goed, en is voor beginners niet makkelijk te vinden).
 

DeletedUser

Guest
echt, zeer goed initiatief dit!

(al had ik liever het niet in discussie staan, maar in het hoofdmenu ofzo, discussie past niet heel goed, en is voor beginners niet makkelijk te vinden).

Mee eens. Mss een goed idee om een link naar de Guide Bibiliotheek te integreren in de ingame hulp? Dan kunnen nieuwere spelers de guides makkelijker vinden.
 
Bovenaan