Guide Bibliotheek

DeletedUser23586

Guest
mooi, leuk voor beginners en chantage om op opnieuw beginnen te klikken :p
 

DeletedUser16501

Guest
Amai Lyran, zat jij je te vervelen ofzo? :p

Ziet er goed uit. Top werk madame! (y)
 

DeletedUser

Guest
:p Nee. Ik heb het verdiend, ik heb eindexamen gedaan.

En jij, madame, heb jij nog guides?
 

DeletedUser

Guest
Mooi idee maar ik denk niet dat nieuwe spelers op het AF kijken :rolleyes:

als ik u rangs zie op je spoiler zou ik maar zeer snel beginnen te lezen



Zeer mooi werk lyran, zowel voor beginners de moeite om te lezen, en ervaren spelers zullen ook nog wel wat dingen er tussen vinden die intressant genoeg zijn om eens telezen
Dus geweldig gedaan
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
als ik u rangs zie op je spoiler zou ik maar zeer snel beginnen te lezen

Nja, ik weet niet wat een rang uitmaakt?

Ik denk toch dat jij die guides moet gaan lezen, dan weet je tenminste waar het spel om draait: Dominantie.
 

DeletedUser

Guest
Nja, ik weet niet wat een rang uitmaakt?

Ik denk toch dat jij die guides moet gaan lezen, dan weet je tenminste waar het spel om draait: Dominantie.

ik heb al guides van lyran gelezen, en met plezier.

Maar wat jij zegt is toch zever, dat enkel goed is voor noobs niet telaten punten rushen. Als je het spel al kent weet je dat je wel dat als je dommineerd ook een mooie rang hebt
goede rang = meer punten , meer punten = is meer dorpjes, meer dorpjes = meer troepen, meer troepen= meer domminatie
kan je deze logica volgen?
 

DeletedUser

Guest
Meer punten = Meer dorpen? :eek: En ik altijd maar denken dat het andersom was :rolleyes:

En nee, om te domineren heb je geen hoge rang nodig.
Als jij 500 halfvolle dorpen hebt, maar wel allemaal uitgebouwd naar 10k punten.
En ik heb 400 volle dorpen, die nog niet allemaal uitgebouwd zijn (boerderij lvl 30 natuurlijk wel). Wie is er dan dominanter? Jij of ik?
 

DeletedUser26707

Guest
Meer punten = Meer dorpen? :eek: En ik altijd maar denken dat het andersom was :rolleyes:

En nee, om te domineren heb je geen hoge rang nodig.
Als jij 500 halfvolle dorpen hebt, maar wel allemaal uitgebouwd naar 10k punten.
En ik heb 400 volle dorpen, die nog niet allemaal uitgebouwd zijn (boerderij lvl 30 natuurlijk wel). Wie is er dan dominanter? Jij of ik?

Ik!
 

DeletedUser

Guest
zoek jenog steeds hulp?

heb wel interesse om eventueel te helpen :)

maar zou dan wel wat info etc willen wat er precies moet gebeuren etc :)
 

DeletedUser

Guest
Je kan helpen in de vorm van het doorsturen van guides of in het beoordelen van guides. Bij dat laatste verwacht ik dat je een aantal guides gaat doorlezen. Het liefst guides die op elkaar aansluiten (bv het leiden van stammen, zodat je weet wat de ene wel behandelt en de ander niet) of van eenzelfde niveau zijn.
Beoordeling op
- Doelgroep (gevorderden/beginners, maar bv ook stamleiders of designers oid)
- Werelden (Ridder/boogwereld of pakketsysteem vs munten etc)
- Opmerkingen (Een korte evaluatie over wat er in de guide besproken wordt en of het klopt)
- Eindcijfer (Tussen 0 en 10)
- Beoordeeld door ... (Zodat er perspectief in de beoordeling komt als iemand mild beoordeelt tegenover iemand die streng beoordeelt)


EDIT:
Als je nog steeds wilt beoordelen, kan je een aantal guides uitkiezen, gaan lezen en mij doorgeven (via PM please) welke het worden. Ook de uiteindelijke beoordeling graag via PM sturen)
 

DeletedUser34078

Guest
Ik heb een aantal maanden terug een filmpje gemaakt over hoe je 4 edels in 1 seconde kan timen met Opera. Misschien kan dit filmpje een aanvulling zijn op een al bestaande guide voor edels timen met Opera, in ieder geval zien jullie nu ook eens hoe je die edels timen uitvoert in de praktijk.

Bekijken op FULL screen anders kan je de tekst niet lezen, en mijn excuses voor het gebrekkig Engels.. :)

Grtz De Kleine Barbaar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan